naomi_g1998 schreef:showteam, aah.

Ik vind het onscherpe gedeelte wat te druk, je ziet nog stengels van het hooi maar die zijn dan weer anders wazig snap je?

Had het oog van het geitje ook wat scherper willen zien.
Ik snap zeker wat je bedoeld
zelf vind ik het niet zo'n probleem eigenlijk maar kan me voorstellen dat het beeld misschien mooier was geweest als het hooi wat minder in sprieten te onderscheiden was
De ogen zijn trouwens gewoon goed scherp, misschien door de upload of doordat het wat donkere ogen zijn is dat wat moeilijker te onderscheiden 
XiiaaooNaa schreef:showteam, Niks aan te merken eigenlijk! Super schattige foto!!
Nouja...nu ik langer kijk, misschien die witte waas van zn koppie (vooral linker oog+wang) halen, maar het stoort niet.
Dankjewel! Dankzij jou heb ik ongeveer 20 minuten naar m'n eigen foto gestaard
maar kan niet echt een witte waas vinden?
monbyou schreef:showteam mooi ik vind hem echt heel schattig

Dankjewel! Ze zijn in het echt nog schattiger
Asselruiter schreef:Showteam: ooooh om te smelten

Ik vind het wat jammer dat het enkel scherp is op het rechter oogje en niet op het linker (zo lijkt het voor mij, mijn excuses als het niet zo is). Verder zeker geen misse foto!
Jij ook bedankt
beide ogen zijn even scherp, maar ik snap wel wat je bedoeld. Op het rechter oogje valt wat meer licht dus het linkeroogje is iets donkerder (zonder glimpje) dus ik denk dat dat het is 
Racheel schreef:showteam Wat een schattig geitje zeg..

vind het stro vooraan wel storen
.
, geitenlammetjes zijn heul schattig haha! Ik vind het stro vooraan juist mooi omdat je dan wat diepte creëert, dus daarom heb ik dat zo gedaan 
Marit schreef:showteam; Leuuuuk! Mooi scherp en leuk gewerkt met dat hooi stukje ervoor.
Jaa dankjewel
!