Yvonne_V: mooi beeld! Mooi scherp op de ogen/het hoofd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asselruiter schreef:Marjoow: Heel mooi beeld! Mooi scherp op de ogen van de kat en wat een gezichtsuitdrukkingMisschien juist wat jammer van die overbelichte witte plek rechtsonder, maar ze stoort niet echt vind ik.
Yvonne_V: mooi beeld! Mooi scherp op de ogen/het hoofd.Ik had de compositie misschien wat anders gedaan, meer weggesneden links en meer beeld langs rechts.
JewEmm schreef:Hier is mijn commentaar voor week 5!
HeavensLove verzamelt hier - Mooi moment! Jammer dat de horizon scheef is.
Deetjeeuh schreef:HeavensLove Originele compositie. Wel is het jammer dat je paardje modderig is, en eerlijk gezegd had ik hem waarschijnlijk ook even rechtgetrokken. Voor de rest een goede foto!
Deetjeeuh schreef:Mijn commentaar is nergens vervelend bedoeld. Ik zeg gewoon wat me opvalt in de hoop dat jullie er wat aan hebben.
binky schreef:Deetjeeuh schreef:Mijn commentaar is nergens vervelend bedoeld. Ik zeg gewoon wat me opvalt in de hoop dat jullie er wat aan hebben.
Commentaar is nooit vervelend hoor, ik vind het al hartstikke tof dat sommige er zo veel tijd in steken om alles te beoordelen.Ik leer alleen maar van jullie commentaar al gaan dingen als flair/fler en andere moeilijke termen me wel even te ver,ik zou me nodig eens moeten verdiepen in mijn {bij jullie te vergelijken} simpele camera.....en in de echte fotografentaal
MyHu schreef:Deetjeeuh,
Wat bedoel je met de combi zwart.wit?
Meer kleur, foute kleuren?
Ann_Pam schreef:Deetjeeuh schreef:Ann_Pam, De sfeer en de kleuren kloppen! Maar volgens mij heb je wat geblurd? Verder zou ik hebben scherpgesteld op de middelste koeien in plaats van op de voorste.
dankje voor het commentaar, maar er is niets geblurd, waar lijk je dit te zien dan?
Deetjeeuh schreef:Mijn commentaar is nergens vervelend bedoeld. Ik zeg gewoon wat me opvalt in de hoop dat jullie er wat aan hebben.
Iejoorr Jammer van de rommelige achtergrond! Volgende keer zou ik daar op letten voordat je een foto maakt. Verder vind ik de rand de foto niet mooier maken.
Iejoorr schreef:Deetjeeuh schreef:Mijn commentaar is nergens vervelend bedoeld. Ik zeg gewoon wat me opvalt in de hoop dat jullie er wat aan hebben.
Iejoorr Jammer van de rommelige achtergrond! Volgende keer zou ik daar op letten voordat je een foto maakt. Verder vind ik de rand de foto niet mooier maken.
Sorry, welke rand bedoel je?
naomi_g1998 schreef:showteam, aah.Ik vind het onscherpe gedeelte wat te druk, je ziet nog stengels van het hooi maar die zijn dan weer anders wazig snap je?
Had het oog van het geitje ook wat scherper willen zien.
XiiaaooNaa schreef:showteam, Niks aan te merken eigenlijk! Super schattige foto!!
Nouja...nu ik langer kijk, misschien die witte waas van zn koppie (vooral linker oog+wang) halen, maar het stoort niet.
monbyou schreef:showteam mooi ik vind hem echt heel schattig
Asselruiter schreef:Showteam: ooooh om te smeltenIk vind het wat jammer dat het enkel scherp is op het rechter oogje en niet op het linker (zo lijkt het voor mij, mijn excuses als het niet zo is). Verder zeker geen misse foto!
Racheel schreef:showteam Wat een schattig geitje zeg..vind het stro vooraan wel storen
.
Marit schreef:showteam; Leuuuuk! Mooi scherp en leuk gewerkt met dat hooi stukje ervoor.
Deetjeeuh schreef:MyHu schreef:Deetjeeuh,
Wat bedoel je met de combi zwart.wit?
Meer kleur, foute kleuren?
Nou, je hebt de combinatie gebruikt van dat de hele foto zwart-wit is. Op de snoepjes na, die heb je in kleur. Bij veel foto's kan het mooi uitpakken als de foto zwart-wit is en maar een gedeelte in kleur, maar in dit geval vind ik niet dat de foto daardoor beter wordt.
Hopelijk snap je het nu beter.
MyHu schreef:Deetjeeuh schreef:Nou, je hebt de combinatie gebruikt van dat de hele foto zwart-wit is. Op de snoepjes na, die heb je in kleur. Bij veel foto's kan het mooi uitpakken als de foto zwart-wit is en maar een gedeelte in kleur, maar in dit geval vind ik niet dat de foto daardoor beter wordt.
Hopelijk snap je het nu beter.
Dus je zo gewoon willen zien dat ik bijvoorbeeld niet de pot op het zwarte aanrecht had gezet naar op een bruine tafel ofzo?
Jaa, bedankt trouwens nog
Deetjeeuh schreef:MyHu schreef:
Dus je zo gewoon willen zien dat ik bijvoorbeeld niet de pot op het zwarte aanrecht had gezet naar op een bruine tafel ofzo?
Jaa, bedankt trouwens nog
Precies, als je hem op een bruine tafel had gezet, witte achtergrond en dan wél in kleur. Dan zou het een stuk leuker zijn
Marit schreef:Racheel: Mooi gedaan! Vind alleen de sfeer nog net iets te donker en kil voor het onderwerp op de foto. Je zou er iets meer licht aan toe kunnen voegen en iets meer verzadiging, dan krijg je denk ik al een heel ander effect!