Gianti schreef:[ Afbeelding ]
Wat een schattig dier, nette foto!
Yvonne_V schreef:
Hele mooie kleuren, ik vind wel dat er iets meer paard op de foto had mogen staan!
merel_gomez schreef:[ Afbeelding ]
Gaaf plaatje!
Kiekje uit het weiland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:[ Afbeelding ]
Yvonne_V schreef:
merel_gomez schreef:[ Afbeelding ]
F_Orumster schreef:Stoer, jammer dat hij een dek draagt! Misschien kun je hem een tikkeltje warmer shoppen?
Peer_hvj schreef:Vind weiland foto wel gaaf, juist ook met de sombere kleuren dat geeft een wat extra stoer effect vind ik.
Mayling27 schreef:Moeten we de foto of jongen beoordelen?![]()
Nee grapje.. Vind ze leuk, vind alleen jammer van de regenboog op de eerste foto in de hoek...
F_Orumster schreef:Heb je zijn ogen in PS laten knallen of heeft ie zulke knetterblauwe ogen?
Die regenboog had je kunnen voorkomen met een lenskap.
Heb je de exif gegevens erbij? Ik had denk ik het diafragma dichter gezet, krijg je wat minder licht binnen en wat warmer. Je hebt midden overdag gefotografeerd denk ik? Het licht is wat hard...
Peer_hvj schreef:leuk broertjeonderste foto vind ik alleen wat overbelicht en bij die ander is het inderdaad zonde van de regenboog in de hoek.
F_Orumster schreef:Stoer, jammer dat hij een dek draagt! Misschien kun je hem een tikkeltje warmer shoppen?
Yvonne, de eerste foto is mooi. 2e foto had iets ruimer gekadert mogen worden, iets meer paard zeg maar
Donderdagochtend een erg mooie zonsopkomst, een slootje die ik vanaf de A7 heb gespot.
[ Afbeelding ]
Canon EOS 40D 66mm F16 1/160sec iso 125.
Onbewerkt.