@DShots: jouw foto’s zijn netjes scherp, mooi qua kleur. Staat niet zoveel op je website (kan dat?) waardoor ik niet zo goed algemeen kan beoordelen. Op basis van deze foto’s: €40
@LOLLYYwood: ik vind deze twee foto’s wat scherpte missen. Alsof er veel ruis over zit? Verder zou ik ook wat meer spelen met kleuren en contrast. Voor nu €25
@Joysieee: mooie foto’s, erg constante kwaliteit. Enkel de tinker foto vind ik net iets minder; op de zwarte delen vind ik hem nogal blauwig. €40
@love__mandy: de hondenfoto vind ik de beste van de drie. De anderen een stuk minder. Ik vind ze voornamelijk wat vlak, wat makkelijk op te lossen is met nabewerking. €15-20
@Joy_Mennings: omdat mensenfotografie en ‘vrije’ fotografie m’n ding niet zo zijn ga ik me enkel baseren op de honden en paardenfoto’s. Ik vind het voornamelijk veel ‘kiekjes’, dieren staan er soms niet echt flatterend op. Let ook zeker op je portfolio: staat nu heel veel dezelfde hond in en dat oogt nogal saai. Lekker verderoefenen dus, evt een tientje voor reiskosten

@miroxmill: bij mij zijn helaas enkel foto 2 en 3 zichtbaar, waardoor ik ook niet teveel uitspraken ga doen. Foto 2 vind ik wel te krap uitgesneden, foto 3 lijkt niet helemaal scherp door de binnenbak.
@Fosco: ik vind jouw foto’s zo ongelooflijk gaaf

@Fading: echt knappe foto’s! Ik herinner me jou nog van een hele tijd geleden. Je bent echt flink vooruitgegaan! €60
@jesicaaaa: helaas zijn je foto’s niet meer zichtbaar (verwijderd via tinypic)

@BVN: wauw, mooie foto’s en bijzondere sfeer. Ben niet zo thuis in kinder-fotografie, maar ik zou voor een reeks van die kwaliteit makkelijk €100 neertellen
@Priscilla__: Mooi scherp, constante kwaliteit en interessant om naar te kijken. €80
@kimm_: ik vind het helaas nog teveel ‘kiekjes’. Lekker dooroefenen!
@IsaCalixa: mooie, scherpe foto’s! Heb geloof ik al eens een fototopic gezien van jou. €50 kan je zeker vragen imo.
@louiisaa: je paardenfoto’s ben ik niet enorm gek van, maar kan er helaas m’n vinger niet op leggen (sorry, haha). Die van het konijn vind ik wel erg leuk en vrolijk! Algemeen zou ik rond de €20-30 gaan zitten
@btjeetje: de eerste vind ik erg mooi. Anderen vind ik dan weer wat te donker of nét niet. €20-€30. Als je wat constanter wordt in kwaliteit wellicht een stuk hoger

@Lynn85: bijzondere en creatieve foto’s, leuk om naar te kijken! Vind van die ‘creatievere’ shots zo lastig om te taxeren, maar voor een reeks van die scherpte en kwaliteit zou ik al snel €60 neertellen.
@joeluna: nette foto’s! ik vind er wel een soort vreemde ruis/scherpte over zitten? Verder wel gewoon mooi, wellicht hier en daar wat meer kleur zou nog fijner zijn. €30
@Fem: sorry alvast als ik de bal helemaal mis sla! Ik ben namelijk helemaal niet thuis in mensenfotografie… Maar ik vind het wel mooie platen, zie ze zo in een magazine staan

--------------------------------------------------------------------------------------------
En dan nu mijn foto’s!
Ik heb gewoon mijn meest recente werk genomen, als referentiepunt. Voor meer voorbeelden verwijs ik graag door naar de portfolio op m’n website (onderschrift), dat geeft toch een ruimer beeld

1.

2.

3.

4.
http://i63.tinypic.com/16869aq.jpg
5.
http://i66.tinypic.com/262muyt.jpg