Zou iemand voor mij van deze foto's een mooie Blend achtig iets te maken? Brede witte rond en dan Tanna Diamond (Zwarte omlijning en een leuke bijpassende kleur opgevuld.)
Ik zou deze foto graag als avatar willen hebben en dan wat ingezoomd zoadat je alleem baileys hoofd en een deel van mij ziet zeg maar. Dus zonder bailey's lichaam en benen.
Ik krijg hem zelf alleen heel onscherp voor elkaar Bedankt alvast!
Hooii!! Ik ben een tijdje aan het googelen voor een gratis videobewerkingsprogramma maar ik kom er niet uit. En ik wil graag 3 filmpjes bijelkaar voegen met tekst.. Via windowsmoviemaker lukt het niet vanwege een ander bestandstype. Wie heeft de tip voor mij?? Graag via pb
Fee_
Geplaatst: 04-09-11 18:17
Zou iemand deze kunnen verkleinen zodat ik hem als avatar kan gebruiken? Maar dat de kwaliteit wat minder achteruit gaat dan met de bokt verkleiner... En kan je mij dan ook vertellen met wat je dat doet?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 05-09-11 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Twee foto's in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen per post zichtbaar zijn.
Parkietjee_
Geplaatst: 05-09-11 10:50
Hallo, wie wil er alsjebliefd het halster en halstertouw wegewerken? Alvast bedankt! Als je hem gaat bewerken, wil je dat dan melden via pb?
Wendy89
Geplaatst: 05-09-11 23:13
Wie kan hier een speciaal effect (andere kleursamenstelling, egaler maken oid) toevoegen, zodat de foto echt sprekend wordt? Ben zelf al behoorlijk aan het prutsen geweest met photoshop, maar ben niet creatief genoeg. Wie kan mij helpen?