Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef1400 schreef:shakti_goofy schreef:voor Eef1400 :
Hartsikke bedankt
Hij is echt leuk geworden.
Eerst zag ik hem niet staan dus dacht even dat je al dat werk voor niets had gedaan maar hij deed het uiteindelijk wel.
Tinkerloos schreef:Ik heb net wat gevogeld met een filmpje van Youtube,en ik kan het dus wel..
Er gaat alleen heeeeeeeeel veel werk in zitten.
Voor dit ieniemienie kleine stukje heb ik al 6 frames moeten maken,verkleinen enz.
Dus voor deze 2 seconden film,ben ik bijna 15 minuten aan het werk geweest.
Ik wil het wel doen,maar niet nu.
(mijn resultaat van 2 seconden film):
smeetjoew schreef:@ _Esther: Je gaat naar imageshack om te uploaden en dan kies je je avatar/plaatje dat je wil uploaden. Nou, wacht en dan is 'ie geupload. Je kiest de onderste link en die kopieer je. Dan ga je naar de avatar instellingen op bokt en plakt deze in de 'externe link'-balkje.
Snapje?
Of ging je vraag ergens anders over?
smeetjoew schreef:Graag wil ik een (mooie) bewerking voor iemand maken. Maar aangezien er ook zoveel mensen zijn die hun foto's eventjes voor-de-leuk hier plaatsen en kijken wat er uit komt rollen en hooguit 'bedankt' zeggen, wil ik niet ongeveer 2 uur werken voor zoiets.
Ik wilde dan ook vragen of er iemand is, die heel graag een bewerking wil van zijn of haar paard. Mits het een redelijke foto is en deze op groot formaat beschikbaar is. Gelieve een hoofd- én actie(rij, stand of los) foto.
Je mag PB'en, maar ook hier plaatsen.
Rachel_ schreef:@ Jeannine
Veel mensen kunnen dit niet die hier in het topic avatars maken.
Daarom slaan ze je over