Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chellaa schreef:ja maar meer kleuren ?
LindaLinda schreef:
Nog een keertje met foto's:
je download het gewenste lettertype --> Opslaan
Dan ga je vervoglens naar de map waar je hem heb opgeslagen
*Rechtermuisknop --> Openen met --> Gecomprimeerde mappen
*Staat er links in z'n blauw balkje bestande uitpakken ( het is het makkelijkste om alle uitgepakte bestanden in 1 map te plaatsen)Kilk op de icoon met de rode cirkel eromheen
*Komt er een soort Wizard, even doorlopen
* Dan opend hij de map waar het uitgepakte bestand staat
*Knip/Kopieer daarvan het icoontje met de blauwe T's (of rode A) Iig het icoon van het lettertype zelf! ( in dit geval staat er HAMMK___ onder het icoon)
*Ga naar Deze computer --> C-schijf!!! (harde schijf) --> Windows --> Fonds
*Plakken
En voila!
Hoop datie nu beter is
Niien_ schreef:Hij is opzich leuk, alleen jammer dat de voor hoeven van het voorste paardje er niet op staan, en de rechterachterhoef van die grote niet ziet. verder is ie apart.Als het trouwens de bedoeling was van die hoeven, mn excuses, maar ik denk dat het mooier is als je de hoeven ziet.
traan_beauty schreef:Een vraagje
Als ik een paard (ofzo) uitknip en hem plak.. komen er ook stukjes van de achtergrond op die ik níét heb uitgeknipt?? Dat is alleen zo als ik dit wil maken (dus als ik het als masker plak):
Wie kan mij helpen?
Tam_ schreef:De lettertype opslaan enz lukt nog steeds niet
Niien_ schreef:Tam_ schreef:De lettertype opslaan enz lukt nog steeds niet
Nou, ik zal het je proberen uit te leggen.
www.dafont.nl --> dan bij de S zie je bijv allemaal lettertypes met een S, dan klik je op ''Download'' er rechts naast.
Dan 'Opslaan' dan moet je hem opslaan in ''Deze computer --> Schijf C --> Windows --> Fonts, daar sla je em op.
Dan 'openen' dan zie je links, 'alle bestanden uitpakken' dan klik je daarop. dan 'volgende' -->'Bladeren'
Deze computer --> Schijf C --> Windows --> Fonts
Dan 'volgende' en dan 'voltooien' en de 2 vensters die je dan nog hebt kun je wegklikken, en dan moet je Photofiltre
openen. en dan zoek je bij je lettertypes bij de S en dan vind je als het goed is je lettertype die je hebt gedownload.