hOi wil iemand glitternamen maken met die hartjes!!??? - Wharley Boy niet al te klein GOED LEES BAAR - Wesley OOK GOIED LEESBAAR -xx- kim p.s. Rood of Blauw
Kaart maken Enveloppe maken met foto als postzegel kleuren veranderen Knippen en Plakken(je snapt wel wat ik bedoel ) Foto veranderen Glitternamen Grafittinamen
Als jullie hier iets van willen, Stuur even de foto en wat je wilt! Doegdoeg
@ BijouCharlie: je mag gerust eens proberen om mijn foto's te bewerken Het gaat over de foto's van de kat op pagina 78, met als bedoeling dat de bewerkte foto op een klok zou afgeprint worden. Ik heb tot nu toe al een mooie bewerking, maar die is wat te donker, dus eventuele andere ideeen zijn bijzonder welkom
Ik hep nix te doen Moet je glitternamen? Stuur dan ff pbtje of zo mag ook voor iets anders maar glittername vink t makkelijkst
@_kicja_kim: kga nu die van jou make
Edit: :S t lukt niet Als k de naam hep ingetypt kan k nie op de link klikke van Your Banner Is ... en dan staat er niet Here en daar moet k op klikke :S Sorry
Laatst bijgewerkt door Missy_ op 22-04-06 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
zou iemand misschien deze hond (didi) over een hindernis laten springen? het lijkt me er erg leuk uitzien.. maar ik heb het zelf al wel geprobeerd maar het lukt me niet... ik zal 2 foto's plaatsen, maak er maar iets leuks van, andere bewerkingen mogen ook...
hij vind springen erg leuk
alvast heel erg bedankt voor degene die dit wil doen!!Groetjes BianCatjee