allereerst @Lontje: ik wist het eerst niet dat hij er op stond

Zo, en dan nu de taxaties, loop heel erg achter! Ben gebleven bij blz 73!:
blz 73
Lessien_2810:
dit soort tekeningen van jou vind ik altijd erg moeilijk om te taxeren! Maar ik ga er dit keer een gokje op wagen! Het is niet echt mijn soort stijl, maar ik vind hem wel heel erg mooi! Ong €20 ?
blz 74
Iwan_Fjord:
jou tekeningen vind ik nog erg plat! Probeer er wat diepte in te krijgen. Durf te tekenen! Zou hier nog niks voor vragen

pollewopsie7:
de tweede tekening vind ik realistischer dan de 1e tekening. Zou voor de eerste tekening zo ongeveer € 2,50 geven en voor de tweede €5 , hier zit ook meer diepte in.
Naaltje:
de tweede van jou vind ik erg mooi! De kaak vind ik hiervan iets te bol. Ongeveer €20
de eerste tekening ongeveer €10
nujardo:
kan jou tekening niet meer zien, je hebt hem verwijderd. Erg jammer!
blz 75
Lunas:
vind hem mooi! Benen goed gelukt! €15
janique:
erg mooi gelukt! Jammer van het groen rechts onderin. Hoor het op die plek groen? €20
blz 76
Nevony:
foto is beetje wazig! En dat is erg jammer! Zou hier ongeveer €5 euro voor geven. Springend paard zeg ik nog niks over, deze is nog niet af. moet wel zeggen dat ik hem tot nu toe erg mooi vind.
Fantine:
vind zijn neus beetje rechthoekig. Vind de manen wel mooi gelukt! Lekkere dikke bos

Lovemonami:
meer detail en schaduw!verder vind ik hem wel goed gelukt €5
janique:
oef! Ben hier erg fan van! Erg mooi! Ongeveer €40
DeEiken:
jammer, hij is erg streperig! De hals had ook iets dikker gemogen. Manen vind ik wel erg mooi! Verder zou je nog meer detail kunnen tekenen, en wat meer schaduwen! Zou hier nog even niks voor vragen

WannieSannie:
wat mij gelijk opvalt is dat ik een stukje nek mis! Hij ziet er nu nogal raar uit. Vind hem erg licht en mis wat schaduwen. Oren en de manen vind ik erg goed gelukt! Net als DeEiken zou ik hier nog even niks voor vragen. Maar zeker nog wel even dooroefenen!
Soeskia:
moooi! Ook voor jou €40!
blz 77
oneilltje79 :
leuke tekenstijl heb je! Vind hem erg knap, maar sorry! Ik durf dit niet te taxeren! Heb van dit soort dingen geen verstand.
ikje:
1e tekening van je veulen: vind hem erg lief! Zou de volgende keer niet omlijnen! Probeer nog wat diepte erin te krijgen, en het oog lijkt nogal wat dood. Probeer hier ook diepte in te krijgen! Zou hier dus nog even niks voor vragen. Je 2e tekening van het springpaard: ook deze heb je omlijnt. Vind het erg jammer dat er geen gezichtje in het mens zit. Ook het oog van die paard vind ik wat dood. Voor deze zou je wel ongeveer €5 kunnen vragen

Carita:
wat mij gelijk op valt is het zadel! Vind deze erg mooi gelukt. De benen zijn iets te kort naar mijn idee. Heb je stippelig papier? Hij lijkt wat stippelig! Maar dit geeft wel een leuk effect. Ook bij jou is het oog dood. Ongeveer €5
Nevony:
zozo! Inderdaad iets heel anders

Vladeli:
lieve zachte tekening. Vind alleen het neusgat een beetje raar! Lijkt iets opgeschoven te zijn? €5
Blz 78
sexy_back:
linker konijntje vind ik mooier dan de rechter. Die vind ik veel echter lijken. Vind het rechter konijntje iets op een cavia/konijn lijken. €5
Vajente:
wauw! Mooi zeg! Lijkt allemaal erg echt! Zeker €80
Dydy:
eerste foto(van de hond) vind ik wat streperig. Ook lijkt de hond van achter heel dun te worden? Zou voor deze dus nog niks vragen. De tweede foto: jammer dat hier nog niet veel schaduwen in zitten. Probeer er dus wat meer diepte in te krijgen. En de 3e foto: leuk eekhoorntje ! hier zou je wel €5 voor kunnen vragen!
wizzy:
van het paard op de eerste foto vind ik de nek wat te dun, en het oog iets te klein. Ong €7,50
het 2e paard van verf vind ik erg mooi! Deze zou €20 waar zijn

WannieSannie:
yes! Een nek eraan! Dat ziet er heel wat beter uit! Goede detail in de oren en de manen en het oog vind ik op deze foto ook erg mooi. €10
blz 79
Carita:
Mooi getekend! Lekker zacht! €15
Lunas:
wauw! Dat oog! mooie uitdrukking! €20
Alison:
de tekeningen lijken erg klein! Jammer dat de 2e wat vlekkerig is! beiden ongeveer €5
janique:
weer iets moois van jou! €50

(pfff bijna klaar

_Evelijn_:
mooi gelukt zeg! Ben zelf niet goed in mensen tekenen. Vind het hoofd er mooi uitkomen! €20
edelweis1:
vind het hoof van de hond mooier dan de vacht eronder! De vacht lijkt wat streperig

Plaudar:
mooooi! Kan er verder niet veel over zeggen! Maar vind hem erg mooi! €40!
Iwan_Fjord:
jij gaat goed vooruit! Zou er nog even niks voor vragen. Nog iets meer detail erin proberen te krijgen! Erg leuk gedaan met de kleuren!
blz 80
Wendy15:
leuk gedaan! Zou hier alleen niet iets voor willen geven. Probeer iets levends te tekenen.
Zo dit was het dan weer! Ben inmiddels 2 uur verder.