[Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mijntjuhh

Re: [Centraal] Hoeveel is mijn tekening waard? Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:35

Zozo… eindelijk mijn nieuwe taxatie ronde Haha! !

allereerst @Lontje: ik wist het eerst niet dat hij er op stond Knipoog maar aangezien ik hier vaak kom weet ik het nu dus wel. Heel erg bedankt voor die tip van het hoofdstel kan ik erg goed gebruiken!

Zo, en dan nu de taxaties, loop heel erg achter! Ben gebleven bij blz 73!:

blz 73

Lessien_2810:
dit soort tekeningen van jou vind ik altijd erg moeilijk om te taxeren! Maar ik ga er dit keer een gokje op wagen! Het is niet echt mijn soort stijl, maar ik vind hem wel heel erg mooi! Ong €20 ?

blz 74

Iwan_Fjord:
jou tekeningen vind ik nog erg plat! Probeer er wat diepte in te krijgen. Durf te tekenen! Zou hier nog niks voor vragen Knipoog alleen natuurlijk de verzendkosten.

pollewopsie7:
de tweede tekening vind ik realistischer dan de 1e tekening. Zou voor de eerste tekening zo ongeveer € 2,50 geven en voor de tweede €5 , hier zit ook meer diepte in.

Naaltje:
de tweede van jou vind ik erg mooi! De kaak vind ik hiervan iets te bol. Ongeveer €20
de eerste tekening ongeveer €10

nujardo:
kan jou tekening niet meer zien, je hebt hem verwijderd. Erg jammer!

blz 75

Lunas:
vind hem mooi! Benen goed gelukt! €15

janique:
erg mooi gelukt! Jammer van het groen rechts onderin. Hoor het op die plek groen? €20

blz 76

Nevony:
foto is beetje wazig! En dat is erg jammer! Zou hier ongeveer €5 euro voor geven. Springend paard zeg ik nog niks over, deze is nog niet af. moet wel zeggen dat ik hem tot nu toe erg mooi vind.

Fantine:
vind zijn neus beetje rechthoekig. Vind de manen wel mooi gelukt! Lekkere dikke bos Knipoog ongeveer €10

Lovemonami:
meer detail en schaduw!verder vind ik hem wel goed gelukt €5

janique:
oef! Ben hier erg fan van! Erg mooi! Ongeveer €40

DeEiken:
jammer, hij is erg streperig! De hals had ook iets dikker gemogen. Manen vind ik wel erg mooi! Verder zou je nog meer detail kunnen tekenen, en wat meer schaduwen! Zou hier nog even niks voor vragen Knipoog alleen de verzendkosten.

WannieSannie:
wat mij gelijk opvalt is dat ik een stukje nek mis! Hij ziet er nu nogal raar uit. Vind hem erg licht en mis wat schaduwen. Oren en de manen vind ik erg goed gelukt! Net als DeEiken zou ik hier nog even niks voor vragen. Maar zeker nog wel even dooroefenen!

Soeskia:
moooi! Ook voor jou €40!

blz 77

oneilltje79 :
leuke tekenstijl heb je! Vind hem erg knap, maar sorry! Ik durf dit niet te taxeren! Heb van dit soort dingen geen verstand.

ikje:
1e tekening van je veulen: vind hem erg lief! Zou de volgende keer niet omlijnen! Probeer nog wat diepte erin te krijgen, en het oog lijkt nogal wat dood. Probeer hier ook diepte in te krijgen! Zou hier dus nog even niks voor vragen. Je 2e tekening van het springpaard: ook deze heb je omlijnt. Vind het erg jammer dat er geen gezichtje in het mens zit. Ook het oog van die paard vind ik wat dood. Voor deze zou je wel ongeveer €5 kunnen vragen Knipoog

Carita:
wat mij gelijk op valt is het zadel! Vind deze erg mooi gelukt. De benen zijn iets te kort naar mijn idee. Heb je stippelig papier? Hij lijkt wat stippelig! Maar dit geeft wel een leuk effect. Ook bij jou is het oog dood. Ongeveer €5

Nevony:
zozo! Inderdaad iets heel anders Haha! ! is dit je eerste poesje? Vind hem erg lief! Het neusje vind ik iets te varkenachtig.. haha sorry! Hij lijkt uit een boom te komen? Klopt dat? Vind hem erg leuk Knipoog €7,50

Vladeli:
lieve zachte tekening. Vind alleen het neusgat een beetje raar! Lijkt iets opgeschoven te zijn? €5

Blz 78

sexy_back:
linker konijntje vind ik mooier dan de rechter. Die vind ik veel echter lijken. Vind het rechter konijntje iets op een cavia/konijn lijken. €5

Vajente:
wauw! Mooi zeg! Lijkt allemaal erg echt! Zeker €80

Dydy:
eerste foto(van de hond) vind ik wat streperig. Ook lijkt de hond van achter heel dun te worden? Zou voor deze dus nog niks vragen. De tweede foto: jammer dat hier nog niet veel schaduwen in zitten. Probeer er dus wat meer diepte in te krijgen. En de 3e foto: leuk eekhoorntje ! hier zou je wel €5 voor kunnen vragen!

wizzy:
van het paard op de eerste foto vind ik de nek wat te dun, en het oog iets te klein. Ong €7,50
het 2e paard van verf vind ik erg mooi! Deze zou €20 waar zijn Haha!

WannieSannie:
yes! Een nek eraan! Dat ziet er heel wat beter uit! Goede detail in de oren en de manen en het oog vind ik op deze foto ook erg mooi. €10

blz 79

Carita:
Mooi getekend! Lekker zacht! €15

Lunas:
wauw! Dat oog! mooie uitdrukking! €20

Alison:
de tekeningen lijken erg klein! Jammer dat de 2e wat vlekkerig is! beiden ongeveer €5

janique:
weer iets moois van jou! €50 Haha!

(pfff bijna klaar Knipoog )

_Evelijn_:
mooi gelukt zeg! Ben zelf niet goed in mensen tekenen. Vind het hoofd er mooi uitkomen! €20

edelweis1:
vind het hoof van de hond mooier dan de vacht eronder! De vacht lijkt wat streperig Knipoog kan het ook verkeerd gezien hebben. Oog vind ik mooi gelukt! €10

Plaudar:
mooooi! Kan er verder niet veel over zeggen! Maar vind hem erg mooi! €40!

Iwan_Fjord:
jij gaat goed vooruit! Zou er nog even niks voor vragen. Nog iets meer detail erin proberen te krijgen! Erg leuk gedaan met de kleuren!

blz 80

Wendy15:
leuk gedaan! Zou hier alleen niet iets voor willen geven. Probeer iets levends te tekenen.

Zo dit was het dan weer! Ben inmiddels 2 uur verder.

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:00

Lontje schreef:
het oog is ook erg mooi gedaan!
voor de vacht heb je daar een wat harder potlood gebruikt?

Ja, ik teken eerst alles met een B nr°1 potlood. De lichte schaduwen doe ik met een B3 potlood. De plaatsen die op de foto echt zwart-zwart zijn voor mij, zoals oog en mond worden achteraf nog eens met een B8 potlood bewerkt.
Ik werk nogal in laagjes Knipoog .
De vacht bestaat dus vooral uit B1 en B3. In de hals heb ik jammer genoeg eventjes in de verkeerde (haargroei)richting getekend én te grof met als gevolg de strepen.

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:13

Heel erg bedankt voor al jullie taxaties voor mij Lachen

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:19

Ja idd bedankt voor de taxaties:)
@ mijntjuhh.. haha nu je het zegt die groene plek, lijkt inderdaad wat gek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 22:24

mijntjuhh bedankt Lachen

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:28

@Mijntjuh: Nee, dit was mijn tweede poesje haha, en hij zit idd in een boom

Ik zal vanavond of anders maandag of dinsdag een nieuwe tekening van mij plaatsen en ook weer wat taxeren Lachen

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 09:40

mijn eerste olie schilderij Haha!
ik heb hem voor mezelf gemaakt Knipoog
maar ik wil ook graag nog 1 voor de eigenaar maken Haha! (gewoon gratis Knipoog)

Afbeelding

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 10:02

mijn taxatie lijst Haha! ik ben er helemaal niet goed in hoor
ik heb maar gewoon gedaan wat ik er voor zou willen geven (als ik het geld had Haha!)

wanniesannie: 7,50 met de hals erbij is ze echt veel leuker!

blz. 79:

Carita: ik vind het halster echt heel mooi gemaakt Tong uitsteken ik zou er 7,50 voor geven Knipoog
lunas: Wow! wat een mooi oog!!! en de rest vind ik ook heel mooi Knipoog Haha! 20 euro
Stavero:mooi gedaan maar ik zou er geen geld voor geven (ik weet niet precies waarom) hij is ook een klein beetje krasserig.. maar vind hem wel erg leuk Haha!
Alison: heel leuk Haha! vind ze echt super!! vooral de 2e Haha! 15 euro
Janique: 30 euro echt super!
evelijn: als het iemand zou zijn die ik ken (vrienden/fam zegmaar) zou ik er 35 voor geven! vind het echt heel knap dat je zo een mensen hoofd kan tekenen Haha!
plauder: 50 Bloos! echt super!!!
Iwan_Fjord: vind ze erg leuk alleen zou er nog niks voor geven Knipoog

ok dat was het ongeveer Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:25

Ik heb al heel lang niets getaxeerd. Sorry daar voor. Dus we gaan er nu weer tegenaan. De proefwerkweek is afgelopen en ik kan ook weer een lijstje maken.
Even de gebruikelijke excuses: Ik heb er ook niet alle verstand van en zeg gewoon wat ik er van vind. Als je je op eens aangevallen voelt door een opmerking van mij. Denk dan maar: die heeft er toch geen verstand van Vork

oké, Komt ie.

pagina 76

Nevony Ik ken dat plaatje Haha! De kleuren zijn erg goed, vind vooral de appeltjes van de schimmel goed gedaan. Verder is de foto nu een beetje vaag, dus zie ik ook niet alles en de verhoudingen kloppen niet helemaal. Ik denk niet dat ik hiervoor geld zou geven.
FantineIk vind hem al goed Lachen Ik mis alleen nog een beetje uitstraling. De kleuren zijn op z'n hoofd nog al vlak. Ik zou zeker nog meer oefenen, want ik denk dat je dan nog veel beter kan worden (en we zijn nu alweer een week of wat verder dus, misschien is het nu alweer beter) €10,-
JaniqueIk houd van jou schilderijen. Ik vind de kleuren hier erg gaaf, maar stoor me een beetje aan de hals. en als ik dit op zou hangen zou ik doodsbang zijn dat dat paard van de muur afdonderd Clown (dat ligt alleen al aan de houding...) Wel heel gaaf. €40,-
deEikenZoals al vaker gezegd is. Nog even dooroefenen. Ja
wanniesannieIk geloof dat deze verderop ook nog met Hals hier staat? Nu is het paardje nog een beetje vreemd en zou ik er nog niets voor vragen. Met hals €5,-
Soeskiaerg gaaf! €40,-

pagina 77
onneiltje79Jou schilderijen zijn ondertussen echt wel €200,- waard als ze op een expositie hangen. Punt is alleen dat ik niet zoveel geld heb, dus ze voor €50,- zou willen hebben Clown
ikjeHet veulen is leuk, maar gewoon leuk. Zoiets kan je alleen verkopen als het ook echt op het veulen lijkt. Verder zit er naar mijn idee geen waarde aan. Het springpaard vind ik heel gaaf, zonde dat je het hoofd niet geprobeerd hebt. Kan er zo ook niet echt een waarde aanplakken maar met hoofd was het denk wel wat waard geweest.
caritaAls het herkenbaar is van een eigenpaard dan: €5,- verder vind ik er niet echt een waarde aanzitten.
Nevony Wat een lieverdje Lachen Vind hem heel leuk, maar mis nog wat details, kattenharen enzo wat netter uitwerken. Gewoon allemaal wat netter. Verder is ie heel leuk. €5,-
VladeliMooie zachte stijl heb jij. €10,-

pagina 78
sexy_backAbsoluut niet mijn tekeining. Behalve dat ik niet van Nijntjes houd vind ik het ook gewoon niets. Ik weet niet waar het door komt. Kan ook aan de foto liggen.
VajenteWauwie, die is erg gaaf Lachen €30,- (leest verder en ziet de ontzettend hoge bedragen die genoemd worden. Ben ik de enige die niet zo weg is van dit schilderij?)
dydyGewoon door oefenen.
wizzyde bovenste vind ik niet zoveel. Maar de onderste vind ik erg leuk. Mooie stijl en mooi afgebeeld. €10,-

pagina 79
carita€10,-
LunasWat een zielig paardje Ach gut maar ik vind de tekening wel heel mooi. €15,- (maar als je je eigen paard is €25,-)
stravero/mijntjeIk dacht eerst oei, wat donker. MAar het staat wel. Vind hem af en toe nog een beetje hard, en het hoofdstel had wat netter gekunt. Verder mis ik de manen aan de onderkant van de hals? €7,50 voor A4 €15,- voor A3.
Alison Vind dat je een leuke stijl hebt, maar de verhoudingen zijn soms wat vreemd in mijn ogen. En het lijkt zo op het eerste gezicht dat je nog heel klein werkt. Als ik jou was zou ik dooroefenen, want dan kan het heel mooi gaan worden Ja €5,-
Janiqueook al zo mooi Lachen €60,-
EvelijnIk vind Johny leuker Clown Maar deze is ook erg mooi. €20,- a €30,-
Edelwijs1hoofd vind ik heel mooi, lekker zacht en aaibaar. Maar dan scrol je naar beneden en dan vind ik de hals best wel slordig. Jammer, hij is namelijk verder heel mooi. €15,-
plaudarmooi. De glanst echt. Als je er heel lang naar kijkt ga je denken dat ie opgekropt is, maar zelfs dat vind ik wel wat hebben. echt mooi. €50,-
Iwan_fjord je gaat echt al vooruit, maar toch zou ik nog even door oefenen.

pagina 80
Wendy15Het is al eerder gezegt, ik vind het goed gedaan. Hij is heel netjes, maar je kan hier niet echt geld voor vragen omdat je alle lijnen van iets anders over genomen hebt. Ach ja, de hele discussie is al gevoerd. Zeker een goede oefening.

pagina 81
PollewopsieIk vind hem al heel goed voor je eerste olieverf schilderij, maar ik zou nog even oefenen voor je er geld voor kan gaan vragen.

en nu nog maar een van mezelf.

A3, potlood en als laatste toevoeging zwart pastelpotlood.
Afbeelding

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:32

Bedankt iedereen voor de taxaties, zoveel had ik echt niet verwacht! Bloos
Lon: Ik heb de jas aangepast, deze is nu minder krasserig. Knipoog

Binnenkort taxeer ik weer even bij. Lachen

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:41

Zo Fenn jij hebt er ook werk van gemaakt zeg! haha
Vind je tekening zo rond de tien euro waard, vind hem qua licht donker werking mooi, maar er klopt naar mijn idee iets niet aan zijn neussie! Op dat neusje na vind ik hem wel hartstikke mooi.!

En At Pollewopsie7, Je schilderij heeft een hele lieve zachte uitstraling, dat vind ik erg mooi!Alleen stoor ik me een beetje aan de harde lijnen in de neus, en de grijze vlek op zijn neusje!.. Maar doordat ik bewondering heb voor mensen die met olieverf overweg kunnen, en de tijd die daar in gaat zitten schat ik hem op zon Vijfentwintig euro.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:03

Citaat:
@ Stravero: wist Mijntjuh dat je deze geplaatst had? Ik zou het vervelend vinden als ze er niks vanaf wist. Afijn de taxatie het geheel is nog wat 'vlekkerig' door de overgangen van lichter naar donker. Het hoofdstel zou wat netter afgewerkt kunnen worden. Het kan helpen om het hoofdstel met een harder potlood te omlijnen dan die waar je de vacht etc. mee doet. 2,5-5 + verzendkosten

Ik geloof niet dat ze het erg vind.. het is iig een hele mooie tekening Lovers

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:40

janique schreef:
En At Pollewopsie7, Je schilderij heeft een hele lieve zachte uitstraling, dat vind ik erg mooi!Alleen stoor ik me een beetje aan de harde lijnen in de neus, en de grijze vlek op zijn neusje!.. Maar doordat ik bewondering heb voor mensen die met olieverf overweg kunnen, en de tijd die daar in gaat zitten schat ik hem op zon Vijfentwintig euro.

Bloos! 25 euro.. wow dankje het is mijn eerste olie schilderij Knipoog
ik wist ook niet zo goed hoe ik de neus moest doen en snap ook dat je je daar aan stoort ( ik zelf ook een beetje) en de blauwe (grijze) vlek op zijn neus die heeft hij van zichzelf Knipoog maar heel erg bedankt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:03

Nou, ik zal dan ook nog maar eventjes snel bij taxeren.. Lachen

pollewopsie;
heel knap voor de eerste keer! Toch mist er naar mijn idee 'iets'. En zonde van dat blauwe vlekje op z'n neus (of komt dat door de foto?). 10 Geld, geld!

Fenn; mooi! Ik vind alleen z'n neus wat bol lijken. Misschien hoort dat bij het paard, maar toch klopt het imo niet helemaal. Ook jammer dat je een 'lijntje' om de aftekening hebt gemaakt. Maar voor de rest echt super! Ook voor jou 10 Geld, geld!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 16:17

ok daar kom ik!!

blz: 79

carita: mooi! oren misschien iets te omlijnd. € 10,-
luna:zacht getekend vind ik erg mooi! misschien iets minder krassen.. op de tekening lijkt het tenminste zo.. € 15,-
stravero: (mijntjuh) sorry nog ff door oefenen! € 0,-
alison: verhoudingen kloppen niet, maar wel leuk! € 5,-
janique: mooi maar niet mijn smaak! € 30,-
evelijn: leuk en mooi! € 20,-
edelweis1: vacht onderin iets teveel krasserig € 5,-
plaudur: mooi!! hoofd beetje raar gevormd... € 30,-
iwan: je gaat vooruit!! nog ff door oefenen

blz 80
wendy15: sorry maar dit kan iedereen € 0,-
pollewopsie7: leuk! neus iets raars aan, zie zo ff niet wat.. € 10,-
fenn: mooi zacht, rand er omheen had ik weggelaten.. € 10,-

ok en dan nu mijn laatste kunstwerk! Bloos

Afbeelding
in opdracht voor madam hier op bokt.

vacht in het lijf is donkerder in het echt dan op de foto, dit komt namelijk door de flitser...

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:13

OK, vanaf pagina 77 alles afgegaan, ik kijk hier trouwens vanaf mijn perspectief. (arme studenten budget dus)

blz 77:
Oneiltje79: moeilijk te beoordelen, ligt eraan of je er "om geeft" zeg maar of je het dus will
hebben als kunst aan je muur. Dan zou je er zo een heel leuk bedrag voor binnen kunnen slepen.
ikje: tek1: 5 euro
tek2: 7.50
Carita: Leuk maar valt een beejte uit verhouding. Zou hier persoonlijk helaas niks voor geven.
Nevony: 4/5 euro, leuk gemaakt maar vooral de achtergrond maakt m leuk
Vladeli: 10 euro, netjes gedaan en leuk schaduwwerk

blz 78:

sexy_back: 5 euro, het linkerkonijntje is wel wat leuker dan de rechter, heeft iets meer uitstraling.
Vajente: je zou er makkelijk 50-60 euro voor kunnen vragen
Dydy: voor de bull zou ik je niks geven, de paarden miss 5 euro, jammere van een foto, het is niet duidelijk
de eekhoorn is lief. 5-10 euro
wizzy: De tekening, zon 5 euro. De verftekening 10, die heeft heel wat meer uitstraling,
en door je omleining krijgt ie een apart karakter.
WannieSannie: 10 euro, jammer van de scheve neus Knipoog

blz 79:

Carita: in tegenstelling tot vorige keer 10-15 euro.
Lunas: 5-10 euro
Alison: 5 euro voor allebei, ze zijn wat klein, en vallen soms uit verhouding.
maar wel leuk speels
janique: 20 euro, grappig! Lachen
_evelijn_: 15-20 euro, mooie details in het gezicht.
edelweis1: 10-15 euro, leuk gedaan en mooi koppie
plaudar: 30-40 euro, en als je m specefiek voor iemand zal maken nog wel meer.
Iwan_Fjord: leuke tekeningen, maar persoonlijk zou ik je er niks voor geven.

blz 80:

Wendy15: leuk gespeeld met de kleuren, daar moet ik het je op nageven. Maar doe het eens zelf vanuit een eigen idee?

blz 81:

Pollewopsie7:
Leuk gedaan 15-20 euro
Fenn: 5 euro, leuk gedaan en mooie details, maar de potloodstrepen werken voor mij wat storend.
Sexy-back: ook voor deze zo'n 5 euro,

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:14

sexy_back schreef:
ok daar kom ik!!

ok en dan nu mijn laatste kunstwerk! Bloos

Afbeelding
in opdracht voor madam hier op bokt.

vacht in het lijf is donkerder in het echt dan op de foto, dit komt namelijk door de flitser...

voor mij is die wel een miljoen waard....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:16

haha gelukkig maar, dat zegt me meer als een taxatie!!

maar dnek dat dat wel geldt voor iedereen die tekent in opdracht...

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:39

Eventjes deze pagina:
sexy-back: iets zegt in me dat er iets niet klopt: €5-10...
Fenn: heel mooi: €20-25
pollewowsie7: leuk gedaan, ik vind hier en daar het kleurgebruik een beetje eentonig.. €10-15, vanwege je extra moeite voor het schilderen, zou je er wel meer voor kunnen vragen.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:48

Edelweis.. Misschien mis je het voetje? maar die is op de foto ook niet te zien, en hij lijkt sprekend op het orgineel, want ze zag er zelf ook uit dat het niet klopte Haha!

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:28

madam schreef:
Edelweis.. Misschien mis je het voetje? maar die is op de foto ook niet te zien, en hij lijkt sprekend op het orgineel, want ze zag er zelf ook uit dat het niet klopte Haha!

kan wel zo zien dat het een ruwharige teckel is!!, maar de nek is te lang van hem Knipoog daardoor lijkt het denk ik dat het niet helemaal klopt, en de ligging van de achterpoten klopt denk ook niet helemaal Knipoog

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:40

klopt een ruwharige teckel met het teckel syndroom, en ze heeft haar bekken gebroken gehad waardoor aan achterpoten raar staan! elk detail kopt aan de tekening die sexy_back heeft gemaakt!!! de tekening klopt wel het hondje klopt niet Haha!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:19

zal ff voor de duidelijkheid de foto plaatsen...
Afbeelding
natuurlijk zal er wel iets niet kloppen maar dis wel de eerste keer dat ik een hond teken, dus verwacht niet gelijk perfectie Haha!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 12:35

Mijn nieuwste aquarel Lachen

Afbeelding

ik werk niet zo vaak met aquarel, dit was pas de 5e keer serieus Lachen

http://i42.photobucket.com/albums/e312/ ... 0_0229.jpg

Nog even een detail,

Hier onder nog een keertje een foto die ik eerder had geplaatst, maar de foto was heel wazig, nu heb ik wel een goede foto, ik zet hem er nog een keertje bij, omdat het een serie is van sportpaarden en ik ga er nog mee rbij maken Knipoog

Afbeelding

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 13:01

Nu ga ik nog wat taxeren Haha!

-Carita Ik vind hem mooi en zacht, maar het oog klopt niet helemaal en zo izjn er meer zingen
Geld, geld! 10,- euro

-Lunas Wow! Dat oog is mooi! Verder vind ik hem niet zo super, weinig contrast enzo
Geld, geld! 15,- euro

-Stravero/mijntjuh Als ik jou was zou ik nog even dooroefenen, alles lijkt nog erg plat en het oog vind ik ook niet zo mooi

-Janique Heel erg mooi, hoe doen jullie dat toch?
Geld, geld! 80,- euro

-Edelweis Het hoofd vind ik erg mooi, heel mooi de details neergezet enzo, heel knap, de rest vind ik dna weer wat minder, net alsof het een beetje is afgeraffeld
Geld, geld! 15,- euro

-Plaudar Hoewel hij uit verhouding is, vind ik dat je de vacht, glans en de details goed hebt weergegevn
Geld, geld! 40,- euro

-Iwan_fjord Zo, jij bent vooruit gegaan zeg! Vind dit al veel beter als eerst, wel moet je nog werken aan het toevoegen van details en ook de kleuren mogen sprekender
Geld, geld! 5,- euro

-Wendy15Ik vind hem heel erg mooi gelukt, maar omdat ie niet door jouzelf bedacht is zal ik er geen geld voor vragen, maar wel leuk gedaan voor een oefening Knipoog Misshcien wordt het tijd om ook een pard/ander dier te schilderen?

-Pollewopsie Wouw ik vind hem heel erg mooi
Geld, geld! 30,- euro

-Fenn Mooi! Ook jij gaat hard vooruit, alleen is er iets fout bij de borst/nek imo
Geld, geld! 20,- euro

-Sexy_back Ik vind hem mooi en hij lijkt ook wel, maar ik ben er niet weg van, ik houd altijd van veel contrast en dat mis ik bij deze tekening
Geld, geld! 10,- euro

Dat was het Doei, doei

edit: typo