Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:1. Bellatrix - Bewerking
2. Jespri - Bewerking
3. Joey -Bewerking
4. MarlonNaldo - Bewerking
5. Fair -Bewerking
6. horsesm Bewerking
7. Mowgli7 - Bewerking
8. BenteMaxime - Bewerking
9. _Sanne - Bewerking
10. Balou_k bewerking
11. xTitanic - Bewerking
12. xRiiannex - bewerking
13. JNSW - bewerking
14. Captain_ - bewerking
15. joann123 - bewerking
16. Lipydo - bewerking
17. Alano - bewerking

Nu gaat iedereen op jou stemmen.
Citaat:1. Bellatrix - Bewerking
2. Jespri - Bewerking
3. Joey -Bewerking
4. MarlonNaldo - Bewerking
5. Fair -Bewerking
6. horsesm Bewerking
7. Mowgli7 - Bewerking
8. BenteMaxime - Bewerking
9. _Sanne - [url=http://imageshack.us/a/img600/4531/b7g6.pngBewerking[/url]
10. Balou_k bewerking
11. xTitanic - Bewerking
12. xRiiannex - bewerking
13. JNSW - bewerking
14. Captain_ - bewerking
15. joann123 - bewerking
16. Lipydo - bewerking
17. Alano - bewerking
18. Nordsvensk - bewerking
wauw mooi faatxhorse!
maar miss dat daar een afspraak over moet komen ofzo? wel helemaal manipuleren, of alleen kleurcorrecties en dergelijke, ik ben wel voor de eerste trouwens want dan kan iedereen echt zijn eigen stijl laten zien
Dus misschien na deze foto gewoon weer bij de basis blijven?
Bellatrix schreef:De één maakt de achtergrond zwart, de ander blauw en een derde maakt hem alleen wazig. Ik vind wel dat dat moet mogen. Dat klinkt raar.
Dan kan je nog denken aan een thema waaraan de foto moet voldoen. Bijvoorbeeld diegene die de foto plaatst geeft aan: "Een tijdschrift over de natuur heeft jouw gevraagd deze foto te bewerken. Bewerk deze foto zo natuurlijk mogelijk" (ik noem maar wat) Dan is er namelijk een doel van het bewerken van de foto. Diegene die de foto plaats is dan in feite de "opdrachtgever" en dan kan iedereen stemmen op het best passende resultaat.
Maar zulke losse dingen is wel leuk dat je een richtlijn hebt. Of een doel. Maar wellicht is dat meer iets voor een ander topic, waarin je thema gaat bewerken. Waarbij je eventueel ook meerdere foto's beschikbaar stelt.
Zwarte achtergrond is ten slotte ook nieuw element.
Lipydo schreef:Moet zeggen dat ik het origineel naar mijn mening meer in tact heb gehouden dan bijvoorbeeld de hele achtergrond weghalen (of zwart maken), dus nieuwe elementen toevoegen -en niet mogen- vind ik dan ook niet helemaal opgaanZwarte achtergrond is ten slotte ook nieuw element.
Ik zou het gewoon houden zoals het was, ging prima