Marit schreef:Oh ik vind 50 tot 60 euro echt veeeel te weinig! Vind je foto's makkelijk 100+ waard Fosco
Thanks Marit! Wat een compliment zeg!

Deetjeeuh schreef:Ik ben het hier deels mee eens, helaas zie ik soms ook foto's voorbij komen die ik echt niet mooi vind (te heftige nabewerking). Dat maakt het lastiger (vind ik) om een prijs te kiezen. Dus ik vind 80-90 een nette prijs.
Hier kan ik ook wel inkomen, ik heb een tijd met een laptop gezeten die alle kleuren een beetje verkeerd weergaf.. ben ook echt niet trots op de foto`s van toen en ga deze nog een keer opnieuw bewerken wanneer daar tijd voor is. Maargoed geen excuus, enkel dat ik het met je eens ben over dit

xBVN schreef:Fosco: Heerlijke foto’s, echt helemaal mijn stijl. Enige wat ik kan bedenken is dat ik bij de 3 foto het oog iets minder bewerkt zou hebben, ik vind hem er nu nét iets te fel uitzien, waardoor hij een beetje nep lijkt, en ik vind je hondenfoto’s echt veel sterker dan de foto van het paard, die zou ik weggelaten hebben. Voor de rest vind ik je foto’s echt prachtig, leuke composities, mooi gebruik van licht en heerlijke scherptediepte. Ik zou hier wel 90-100 euro voor over hebben, als ik ooit foto’s van mijn hond zou willen maken zou ik denk ik wel bij jou komen.
Bedankt! Kan hier wel mee uit de voeten