HorseTimeXL schreef:heeft iemand toevallig tips. ik ben eigenlijk opzoek naar een camera waar je gewoon super mooie foto's mee kan maken. Ik had een Casio digitale camera, maar ik ben daar ver van tevreden mee. Op het scherm van je fotocamera ziet het er mooi uit, maar dan wil je ze op de computer kijken en dan zijn ze allemaal hartstikke wazig. Nu wil ik meer richting de spiegelreflex camera's kijken omdat je daar toch echt het mooist mee kan fotograveren, alleen voor mij moet het niet al te ingewikkeld zijn, aangezien ik daar eigenlijk nog nooit mee gewerkt heb. Nu las ik dat de Nikon1 J2 een hele handzame camera is, en ik vroeg me af of er anderen zijn die deze ook hebben? Of mensen die eventueel nog andere camera's aanraden.
De Nikon 1-serie..de J1, J2, V1 en V2 zijn gèèn spiegelreflex camera's maar systeem camera's met verwisselbare lenzen..mijn broer heeft de V1 en dit toestel maakt prachtige foto's!
Aangezien je aangeeft een makkelijk toestel te willen hebben en hij moet niet te ingewikkeld zijn zou ik het toch misschien houden bij een compactje..om met een Nikon 1 serie of een speigelreflex op de paniekstand te fotograferen is ook zonde.