omg ik had eerst nieteens door dat er iemand achter stond xD Lijkt net een geest dan omdat eerst de tak opvalt en dan denkt ER STAAT IEMAND ACHTER!! xD
CoonArt
Geplaatst: 25-02-12 23:28
xNavatu schreef:
De dolfijn spreekt me niet zo heel erg aan HD, waarschijnlijk door het vieze water en doordat ik niet zo dol ben op de compositie (:
Vieze water=algengroei+zon+water. Bedenk wel dat het gewoon gefilterd Noordzeewater is hè?
Jorinda
Geplaatst: 25-02-12 23:35
Ja maar HD, dat hoeft geen excuus te zijn voor jouw foto Als de omstandigheden niet goed zijn, dan zijn ze niet goed, dat is zo, maar dat betekent dan wel dat je er geen perfecte foto van kan krijgen op dat moment..
Edit: Sorry, ik reageer bijna niet op de rest, heb het nogal druk Maar wilde hier wel even op reageren, zie het nu al een tijdje gebeuren, maar HD heeft overal wel een excuus voor.. Als iemand de foto niet mooi vindt, dan vindt iemand de foto niet mooi..
vroli1
Geplaatst: 25-02-12 23:37
wow nadine die vind ik stoer! had ook niet eens door dat er iemand achter stond.. daar schrok ik wel een beetje van
Haha, thanks! Ja die reactie krijg ik van iedereen, lol.
Rennie89
Geplaatst: 25-02-12 23:48
HD je had ook een andere foto kunnen maken bijv wachten tot de dolfijn op een iets schoner gebied (qua glas) is en er voor zorgen dat je niet van onderaf fotografeerd want dat is nu in deze situatie niet bevoordelijk voor de foto. Ik zeg experimenteer veel, geen excuses meer verzinnen misschien dat het hard overkomt maar zo kan ik helaas zijn bij deze foto's krijg ik echt het kiekjes gevoel om het maar zo te zeggen dat is niet slecht ofzo maar betekent dat er dus niet echt goed over nagedacht is voordat de foto genomen word
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 25-02-12 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt