Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 45!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 45!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 16:19

NikitaLove: Hij er leuk! Slim op hem op blauwe achtergrond te plakken Haha! Vind het lettertype+kleur niet zo..Verder mooie bewerking!

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:42

ik heb hem niet uitgeknipt Knipoog gewoon achtergrondkleur één kleur gegeven...verder was het me nog niet eens opgevallen dat ik hem niet goed in het hoekje heb gezet

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:42

Afbeelding

beetje saai en leeg, maar ik had geen zin om er veel tijd aan te besteden Haha! doeii!

edit: ik had een hele mooie maar die is weg Huilen

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:45

History - 12-12-4444 dat is toekomst , niet te hopen dat ik er zo bij te kom lopen. Knipoog
Maar apart en jammer dat Bert erin is geplakt zomaar. Ook niet heel netjes uitgeknipt.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:52

Sammievriend: Wat een supper idee! Echt origineel Knipoog Idd jammer dat Bert er zomaar in is geplakt en knippen had beter gemogen. Verder had een randje het afgemaakt. Gaaf idee.

BertBaley: History klopt wel hoor Clown Het moet een bladzijde uit een boek voorstellen ofzo, en daar staan "weetjes" in over het verleden (onze tijd dus)...

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:54

Oh ik snap hem al dom! Gestoord

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:58

haha, ik dacht al waar heeft ze het over Tong uitsteken dankje voor de reactie, en het moet eigenlijk een krant in de toekomst voorstellen Tong uitsteken kusj Lidewei.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 00:37

nikita love:voor de eerste keer heb je het echt heel leuk gedaan! net geheel zo in sepia-kleur Ja
het paard kan nog wat 'echter' uitgeknipt worden. Heel leuk idee hoor! heel goed bedacht! Haha! ook mooi kader trouwens.
femke-harley:leuk achtergrondje, het paard is best netjes geknipt Ja alleen kan de voorpluk wat sprieteriger. De tekst zou ik een ander kleurtje geven en wat groter.. en er iets bijzonders mee doen zoals wat shaduw of lichtrandje. Het paardje mag net iets kleiner zodat hij de boven en onderkant net niet raakt.. je gaat de goede kant op! Haha!
jessbub:leuk idee met die blokjes stukjes paard! Knipoog Tong uitsteken jij hebt geloof ik de orginele achtergrond gebruikt? het kadertje is netjes. Ik zou denk ik wat minder 'wit' doen en de 'blokjes paard' wat dichter bij de grote foto plaatsen. leuk idee hoor! Haha! ziet er verder netjes uit.
pluklief:goh leuk idee! de kleuren achtergrond/paard passen wel goed bij elkaar, netjes. de tekst 'bert' vind ik erg leuk gedaan Haha! maar die andere tekst vind ik niet zo goed in het geheel opgaan doordat de tekst wat over het paard gaat, en dit lettertype steekt te veel af bij het lettertype van het woordje 'bert'. ook deze tekst zou ik wat shaduw geven. het knippen gaat al best goed, je zou de volgende keer ook kunnen proberen het stukje ketting van het bit weg kunnen werken--> door kopieren. leuk gedaan!
sweetrebecca:leuke animatie! je hebt goede historische plaatjes gevonden Ja je zou de volgende keer ook een andere achtergrond kunnen nemen, want dit is de orspronkelijke foto toch?
sabinee:leuk idee! bijpassende achtergrond en ridder Ceasar Knipoog leuk lichtgevend randje. het paard is wat hoekig geknipt, probeer de volgende keer wat levendiger te knippen, dus meer op haartjes en plooitjes, bobbeltjes letten Haha! goed gedaan verder!
elaine:leuk idee hoor! Haha! en goed dat je zoveel werk er in hebt gestopt Ja Jammer dat het paardje niet wat groter is, nu valt hij een beetje weg in de achtergrond.
nikki:mooi, net geheel! Haha! die witte tekst/naam past goed in het geheel Ja het paard ziet er best aardig geknipt uit, bij de kin/mond zie ik nog wat hakkeltjes, dat mag iets ronder. Het paard zou je ietsje naar links kunnen plaatsen zodat je overal een wit randje hebt (aan de buitenkanten), dan wordt het nog mooier één geheel. heel leuk gedaan! Haha!

later komt de rest!

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:31

ismay:ik vind de achtergrond wel mooi passen bij het paard, ook de schaduw op het paard heb je mooi gedaan zodat het goed bij de lichtinval van de achtergrond past. Haha! leuk die animatie alleen zou ik de tekst denk ik een andere kleur geven.. je hebt best netjes geknipt alleen kan het bij de manen en de toef nog iets sprietiger zodat de toef er wat natuurlijker uitziet. leuke bewerking! Ja
janique:heel leuk idee! netjes uitgevoerd! Haha! het loopt mooi in elkaar over Ja tekst is mooi/leuk en kadertje past er prima bij. het ziet er netjes geknipt uit zo, door dat mistige randje langs het paard. misschien had ik de tekst i.p.v. door het paard, wat meer naar beneden laten lopen, dan heb je meteen dat de grote vrouw (links) iets minder aandacht opeist. keurige bewerking! Haha!
fairytail:heel erg leuk orgineel idee! Haha! het valt mij op dat het witte stuk met 2 paardjes niet helemaal recht op dat bord staat, die zou je heel ietsjes naar links/omhoog kunnen draaien zodat het precies gelijk loopt met dat bord/scherm. is maar een klein detail maar dat maakt het nog wat beter af Knipoog ik vind dat paard heel leuk bewerkt/gekleurd Ja lijkt mij grappig als er ooit dat soort paarden komen Tong uitsteken leuk uitgevoerd!

blz. 5
smeej:het valt mij op dat de helft van de voorpluk is afgeknipt.. Tong uitsteken dat moet je wat sprieteriger uitknippen. het paard past nog niet helemaal bij de lichtinval van de achtergrond.. ik denk dat je er een filter overheen moet doen of wat schaduw over het paard gooien. (als je namelijk het paard weg denkt, zou je denken dat je in een donkere plek zit tussen de bomen en vandaaruit de lucht en bladeren ziet.. het paard kan dan nooit zo licht zijn maar moet een stukkie donkerder zodat hij beter bij het geheel past, snappie? Knipoog De tekst is mooi qua kleur maar ik zou een ander (spannender) lettertype kiezen. leuk die dino links Knipoog mooie achtergrond ook! Ja leuk geheel verder!
norwaygirl:leuk bijpassend geheel! je hebt verder geloof ik niks met de fjord gedaan? leuk die sterretjes Haha! het ziet er gezellig uit die bewerking Ja
domirenza: leuk idee, maar het paard is te scherp in vergelijking met de achtergrond..nu ziet het er nog niet 'echt' uit.. maar een beetje opgeplakt Knipoog de tekst past juist weer heel goed bij de achtergrond! verder ziet het paard er netjes geknipt uit Ja
wineds:helemaal geweldig!! Tong uitsteken perfect uitgebeeld het tijdreizen Ja mooi en netjes geheel.
bij de voorpluk zie ik een klein wazig plekje, dat had ik wat sprieteriger gedaan Knipoog uit nieuwsgierigheid: is er een speciale reden waarom je een wit kaderrandje hebt gekozen i.p.v. zwart?
super gedaan OK dan!
sts angels: leuk idee! de tekst is leuk en mooi gedaan. het knippen kan nog wat nauwkeuriger. vind het iets minder mooi staan dat het paard zo afgeknipt is en dan toch in het midden staat: dat maakt het namelijk een beetje een opgeplakt plaatje --> daarom zetten de meesten het paard tegen de zijkant aan zodat je niet een afgesneden paard ziet Knipoog Tong uitsteken

blz 6
sweetrebecca: leuk met die bliksem!! Haha! misschien de volgende keer nog een mooi kaderrandje? het knippen kan nog iets beter, met iets minder hakkeltjes en meer rondere vormen. leuk idee hoor Haha!
princeamos:het knippen mag wat vloeiender, en de tekst groter en wat meer richting een hoek. probeer er maar eens outerglow over te gooien om de tekst wat meer bijzonder te maken. Ja
luna:heel leuk! mooi gedaan en geknipt en al helemaal voor de eerste keer! Haha! mooie bijpassende kleuren en leuk lettertype. mooie geheel zo! Haha! misschien nog een kadertje? mooie achtergrond!
nikki:het knippen kan nog wat nauwkeuriger, nu zie je een blauwig randje en dat trekt de aandacht teveel naar zich toe, dat is zonde want het is verder een mooie bewerking Knipoog Haha! ik zou het rechter paard een stukkie groter gedaan hebben. verder is het een leuk geheel! Haha!

blz 7
argievai:prachtige achtergrond en het paard past er super goed in Ja ik heb het idee dat jij niet geknipt hebt, maar dat je er een filter over hebt gedaan? (of iets met kleuren hebt gedaan) zo niet, dan heb je echt geweldig geknipt Knipoog de tekst is mooi maar zou ik iets waziger hebben gedaan zodat het iets meer in de achtergrond op gaat. mooi geheel! Haha! (tekstfoutje is al eerder vermeld)
edit: goed geknipt!! zag later je reactie Knipoog
loutjelou:wat een leuke bewerking! leuk dat vak dat het paard eruit komt! Haha! mooi geheel en tekst. best mooi gedaan dat hoofdstel wegwerken, op het eerste gezicht valt het niet zo op dat er wat vlekjes zitten op plaatsen waar het hoofdstel zat Knipoog jammer dat je nog iets blauwige randjes ziet om het paard. verder mooie leuke bewerking! OK dan!
prince amos: tekst mag groter en waarom heb je die achtergrond gekozen? vind je dat mooier dan een kleurige achtergrond? ik zou een spannendere achtergrond kiezen.. Knipoog het knippen vind ik al veel beter! probeer je wat met de tips te doen die je (ook bij vorige bewerkingen) krijgt? zo kunnen we je helpen steeds beter te worden als je wat probeert te doen met de tips. succes! Haha!

blz 8
nikitalove:mooi geheel! Haha! die zonnestralen vind ik erg leuk over het paard heen. mooi kader. het paard moet ietsje meer in het hoekje gezet worden Knipoog de tekst vind ik ietsje teveel in elkaar gedrukt, zou ik iets naar links trekken Tong uitsteken ziet er netjes uit Ja

goed idee elke week weer! en geen verbeterde versies of nouja in 'links' de laatste 2 dagen Knipoog Tong uitsteken

blz9
sammyvriend:orgineel idee Ja het paard is best aardig geknipt, alleen jammer dat je nog wat blauw om de manen ziet Knipoog het paard zou ik iets groter hebben gedaan of/en heel groot en doorzichtig, dat maakt de bewerking al wat voller en dan trekt het de aandacht wat beter naar het paard toe. leuk bedacht hoor! Haha!

HEHE eindelijk klaar!!! Knipoog Tong uitsteken nu kan ik beginnen met mijn bewerking Knipoog

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 00:07

Afbeelding

Commentaar&Tips zijn altijd welkom!
Op de foto is hij een muurschildering.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 00:27

ik heb het ook geprobeerd
hopelijk valt tie in de smaak Knipoog

Afbeelding

commentaar en tips zijn welkom

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 00:29

Heel mooi hoor winny Lachen
Netjes uitgeknipt!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 00:38

ik zie alleen nu pas dat het met tijdreizen te maken moest hebben Clown
doet de mijne denk ik niet echt Vork

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 00:44

Je mag ook een vrije bewerking maken! Dan is dit je vrije bewerking en kan je als je wilt nog een thema versie bedenken...Lachen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 09:15

DramaQueen_ Ik vind hem een beetje saai als ik eerlijk ben, je hebt hem wel keurig geknipt. Ook vind ik het niet zo mooi dat je al die Bertjes in de bewerking hebt geplakt. Wel heel leuk bedacht Haha!
Wenny een hele mooie bewerking Knipoog Vind het randje om bert ook supper! Jammer dat de tekst niet zo mooi past, ik had een andere kleur gekozen dan blauw, het vloekt een beetje vind ik Knipoog

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 17:08

DramaQueen: Jammer dat Bert er zo in geplakt is!
Wenny: Heel netjes uitgeknipt! Leuk stukje tekst ook!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:23

Heei
Mag ik nu mijn Vrije over doen?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:27

Ik geloof morgen?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:42

BertBaley schreef:
Ik geloof morgen?

Morgen ben ik er niet
Over morgen ook niet'
En dan de week weet ik niet

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:44

je kunt hem toch nu alvast maken, en een andere keer plaatsen?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:45

nee..
Ik zit nu op een andere computer..
En dan staat hij niet op de andere;)

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:47

dan ga je op de andere computer en maak je m daar Knipoog
of je maakt hem op deze computer en gat hem alvast uploaden, dan kan je hem via internet op de andere pc ook opzoeken.... tsja...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 20:44

Idd gewoon maken en alvast uploaden. Dan kan je hem vanaf elke computer op Bokt plaatsen.

Nu weer on topic. Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:28

Zou iemand mij een pb willen sturen als de nieuwe ronde van start gaat? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 10:29

ja hoor
weer on topic!