Vind het lettertype+kleur niet zo..Verder mooie bewerking! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het lettertype+kleur niet zo..Verder mooie bewerking!
gewoon achtergrondkleur één kleur gegeven...verder was het me nog niet eens opgevallen dat ik hem niet goed in het hoekje heb gezet 
doeii!

Idd jammer dat Bert er zomaar in is geplakt en knippen had beter gemogen. Verder had een randje het afgemaakt. Gaaf idee.
Het moet een bladzijde uit een boek voorstellen ofzo, en daar staan "weetjes" in over het verleden (onze tijd dus)...
dankje voor de reactie, en het moet eigenlijk een krant in de toekomst voorstellen
kusj Lidewei. 

ook mooi kader trouwens.
alleen kan de voorpluk wat sprieteriger. De tekst zou ik een ander kleurtje geven en wat groter.. en er iets bijzonders mee doen zoals wat shaduw of lichtrandje. Het paardje mag net iets kleiner zodat hij de boven en onderkant net niet raakt.. je gaat de goede kant op! 
jij hebt geloof ik de orginele achtergrond gebruikt? het kadertje is netjes. Ik zou denk ik wat minder 'wit' doen en de 'blokjes paard' wat dichter bij de grote foto plaatsen. leuk idee hoor!
ziet er verder netjes uit.
maar die andere tekst vind ik niet zo goed in het geheel opgaan doordat de tekst wat over het paard gaat, en dit lettertype steekt te veel af bij het lettertype van het woordje 'bert'. ook deze tekst zou ik wat shaduw geven. het knippen gaat al best goed, je zou de volgende keer ook kunnen proberen het stukje ketting van het bit weg kunnen werken--> door kopieren. leuk gedaan!
je zou de volgende keer ook een andere achtergrond kunnen nemen, want dit is de orspronkelijke foto toch?
leuk lichtgevend randje. het paard is wat hoekig geknipt, probeer de volgende keer wat levendiger te knippen, dus meer op haartjes en plooitjes, bobbeltjes letten
goed gedaan verder!
en goed dat je zoveel werk er in hebt gestopt
Jammer dat het paardje niet wat groter is, nu valt hij een beetje weg in de achtergrond.
die witte tekst/naam past goed in het geheel
het paard ziet er best aardig geknipt uit, bij de kin/mond zie ik nog wat hakkeltjes, dat mag iets ronder. Het paard zou je ietsje naar links kunnen plaatsen zodat je overal een wit randje hebt (aan de buitenkanten), dan wordt het nog mooier één geheel. heel leuk gedaan! 

leuk die animatie alleen zou ik de tekst denk ik een andere kleur geven.. je hebt best netjes geknipt alleen kan het bij de manen en de toef nog iets sprietiger zodat de toef er wat natuurlijker uitziet. leuke bewerking! 
het loopt mooi in elkaar over
tekst is mooi/leuk en kadertje past er prima bij. het ziet er netjes geknipt uit zo, door dat mistige randje langs het paard. misschien had ik de tekst i.p.v. door het paard, wat meer naar beneden laten lopen, dan heb je meteen dat de grote vrouw (links) iets minder aandacht opeist. keurige bewerking! 
het valt mij op dat het witte stuk met 2 paardjes niet helemaal recht op dat bord staat, die zou je heel ietsjes naar links/omhoog kunnen draaien zodat het precies gelijk loopt met dat bord/scherm. is maar een klein detail maar dat maakt het nog wat beter af
ik vind dat paard heel leuk bewerkt/gekleurd
lijkt mij grappig als er ooit dat soort paarden komen
leuk uitgevoerd!
dat moet je wat sprieteriger uitknippen. het paard past nog niet helemaal bij de lichtinval van de achtergrond.. ik denk dat je er een filter overheen moet doen of wat schaduw over het paard gooien. (als je namelijk het paard weg denkt, zou je denken dat je in een donkere plek zit tussen de bomen en vandaaruit de lucht en bladeren ziet.. het paard kan dan nooit zo licht zijn maar moet een stukkie donkerder zodat hij beter bij het geheel past, snappie?
De tekst is mooi qua kleur maar ik zou een ander (spannender) lettertype kiezen. leuk die dino links
mooie achtergrond ook!
leuk geheel verder!
het ziet er gezellig uit die bewerking 
de tekst past juist weer heel goed bij de achtergrond! verder ziet het paard er netjes geknipt uit 
perfect uitgebeeld het tijdreizen
mooi en netjes geheel.
uit nieuwsgierigheid: is er een speciale reden waarom je een wit kaderrandje hebt gekozen i.p.v. zwart?
misschien de volgende keer nog een mooi kaderrandje? het knippen kan nog iets beter, met iets minder hakkeltjes en meer rondere vormen. leuk idee hoor

mooie bijpassende kleuren en leuk lettertype. mooie geheel zo!
misschien nog een kadertje? mooie achtergrond!
ik zou het rechter paard een stukkie groter gedaan hebben. verder is het een leuk geheel! 
ik heb het idee dat jij niet geknipt hebt, maar dat je er een filter over hebt gedaan? (of iets met kleuren hebt gedaan) zo niet, dan heb je echt geweldig geknipt
de tekst is mooi maar zou ik iets waziger hebben gedaan zodat het iets meer in de achtergrond op gaat. mooi geheel!
(tekstfoutje is al eerder vermeld)
mooi geheel en tekst. best mooi gedaan dat hoofdstel wegwerken, op het eerste gezicht valt het niet zo op dat er wat vlekjes zitten op plaatsen waar het hoofdstel zat
jammer dat je nog iets blauwige randjes ziet om het paard. verder mooie leuke bewerking!
het knippen vind ik al veel beter! probeer je wat met de tips te doen die je (ook bij vorige bewerkingen) krijgt? zo kunnen we je helpen steeds beter te worden als je wat probeert te doen met de tips. succes! 
die zonnestralen vind ik erg leuk over het paard heen. mooi kader. het paard moet ietsje meer in het hoekje gezet worden
de tekst vind ik ietsje teveel in elkaar gedrukt, zou ik iets naar links trekken
ziet er netjes uit 

het paard is best aardig geknipt, alleen jammer dat je nog wat blauw om de manen ziet
het paard zou ik iets groter hebben gedaan of/en heel groot en doorzichtig, dat maakt de bewerking al wat voller en dan trekt het de aandacht wat beter naar het paard toe. leuk bedacht hoor! 
nu kan ik beginnen met mijn bewerking

Vind het randje om bert ook supper! Jammer dat de tekst niet zo mooi past, ik had een andere kleur gekozen dan blauw, het vloekt een beetje vind ik
BertBaley schreef:Ik geloof morgen?