ismay:ik vind de achtergrond wel mooi passen bij het paard, ook de schaduw op het paard heb je mooi gedaan zodat het goed bij de lichtinval van de achtergrond past.
leuk die animatie alleen zou ik de tekst denk ik een andere kleur geven.. je hebt best netjes geknipt alleen kan het bij de manen en de toef nog iets sprietiger zodat de toef er wat natuurlijker uitziet. leuke bewerking! 
janique:heel leuk idee! netjes uitgevoerd!
het loopt mooi in elkaar over
tekst is mooi/leuk en kadertje past er prima bij. het ziet er netjes geknipt uit zo, door dat mistige randje langs het paard. misschien had ik de tekst i.p.v. door het paard, wat meer naar beneden laten lopen, dan heb je meteen dat de grote vrouw (links) iets minder aandacht opeist. keurige bewerking! 
fairytail:heel erg leuk orgineel idee!
het valt mij op dat het witte stuk met 2 paardjes niet helemaal recht op dat bord staat, die zou je heel ietsjes naar links/omhoog kunnen draaien zodat het precies gelijk loopt met dat bord/scherm. is maar een klein detail maar dat maakt het nog wat beter af
ik vind dat paard heel leuk bewerkt/gekleurd
lijkt mij grappig als er ooit dat soort paarden komen
leuk uitgevoerd!
blz. 5
smeej:het valt mij op dat de helft van de voorpluk is afgeknipt..
dat moet je wat sprieteriger uitknippen. het paard past nog niet helemaal bij de lichtinval van de achtergrond.. ik denk dat je er een filter overheen moet doen of wat schaduw over het paard gooien. (als je namelijk het paard weg denkt, zou je denken dat je in een donkere plek zit tussen de bomen en vandaaruit de lucht en bladeren ziet.. het paard kan dan nooit zo licht zijn maar moet een stukkie donkerder zodat hij beter bij het geheel past, snappie?
De tekst is mooi qua kleur maar ik zou een ander (spannender) lettertype kiezen. leuk die dino links
mooie achtergrond ook!
leuk geheel verder!
norwaygirl:leuk bijpassend geheel! je hebt verder geloof ik niks met de fjord gedaan? leuk die sterretjes
het ziet er gezellig uit die bewerking 
domirenza: leuk idee, maar het paard is te scherp in vergelijking met de achtergrond..nu ziet het er nog niet 'echt' uit.. maar een beetje opgeplakt
de tekst past juist weer heel goed bij de achtergrond! verder ziet het paard er netjes geknipt uit 
wineds:helemaal geweldig!!
perfect uitgebeeld het tijdreizen
mooi en netjes geheel.
bij de voorpluk zie ik een klein wazig plekje, dat had ik wat sprieteriger gedaan
uit nieuwsgierigheid: is er een speciale reden waarom je een wit kaderrandje hebt gekozen i.p.v. zwart?
super gedaan
sts angels: leuk idee! de tekst is leuk en mooi gedaan. het knippen kan nog wat nauwkeuriger. vind het iets minder mooi staan dat het paard zo afgeknipt is en dan toch in het midden staat: dat maakt het namelijk een beetje een opgeplakt plaatje --> daarom zetten de meesten het paard tegen de zijkant aan zodat je niet een afgesneden paard ziet
blz 6
sweetrebecca: leuk met die bliksem!!
misschien de volgende keer nog een mooi kaderrandje? het knippen kan nog iets beter, met iets minder hakkeltjes en meer rondere vormen. leuk idee hoor
princeamos:het knippen mag wat vloeiender, en de tekst groter en wat meer richting een hoek. probeer er maar eens outerglow over te gooien om de tekst wat meer bijzonder te maken. 
luna:heel leuk! mooi gedaan en geknipt en al helemaal voor de eerste keer!
mooie bijpassende kleuren en leuk lettertype. mooie geheel zo!
misschien nog een kadertje? mooie achtergrond!
nikki:het knippen kan nog wat nauwkeuriger, nu zie je een blauwig randje en dat trekt de aandacht teveel naar zich toe, dat is zonde want het is verder een mooie bewerking
ik zou het rechter paard een stukkie groter gedaan hebben. verder is het een leuk geheel! 
blz 7
argievai:prachtige achtergrond en het paard past er super goed in
ik heb het idee dat jij niet geknipt hebt, maar dat je er een filter over hebt gedaan? (of iets met kleuren hebt gedaan) zo niet, dan heb je echt geweldig geknipt
de tekst is mooi maar zou ik iets waziger hebben gedaan zodat het iets meer in de achtergrond op gaat. mooi geheel!
(tekstfoutje is al eerder vermeld)
edit: goed geknipt!! zag later je reactie 
loutjelou:wat een leuke bewerking! leuk dat vak dat het paard eruit komt!
mooi geheel en tekst. best mooi gedaan dat hoofdstel wegwerken, op het eerste gezicht valt het niet zo op dat er wat vlekjes zitten op plaatsen waar het hoofdstel zat
jammer dat je nog iets blauwige randjes ziet om het paard. verder mooie leuke bewerking! 
prince amos: tekst mag groter en waarom heb je die achtergrond gekozen? vind je dat mooier dan een kleurige achtergrond? ik zou een spannendere achtergrond kiezen..
het knippen vind ik al veel beter! probeer je wat met de tips te doen die je (ook bij vorige bewerkingen) krijgt? zo kunnen we je helpen steeds beter te worden als je wat probeert te doen met de tips. succes! 
blz 8
nikitalove:mooi geheel!
die zonnestralen vind ik erg leuk over het paard heen. mooi kader. het paard moet ietsje meer in het hoekje gezet worden
de tekst vind ik ietsje teveel in elkaar gedrukt, zou ik iets naar links trekken
ziet er netjes uit 
goed idee elke week weer! en geen verbeterde versies of nouja in 'links' de laatste 2 dagen

blz9
sammyvriend:orgineel idee
het paard is best aardig geknipt, alleen jammer dat je nog wat blauw om de manen ziet
het paard zou ik iets groter hebben gedaan of/en heel groot en doorzichtig, dat maakt de bewerking al wat voller en dan trekt het de aandacht wat beter naar het paard toe. leuk bedacht hoor! 
HEHE eindelijk klaar!!!
nu kan ik beginnen met mijn bewerking