[VER] alles en niets...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_

Re: [VERHAAL] alles en niets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 16:55

vandaag op school verveelde ik me nogal.. en heb nog een klein beetje getypt.... dus hier nog een stukje Lachen

Jason keek mij aan. “Ik weet niet wat hij aan het doen was, maar het was duidelijk voor jou!”

Ik keek Jason even aan. "Zou best kunnen, maar voor mij hoefde hij niet zo achterlijk te dansen!"grinnikte ik. "Het zag er echt niet uit!" Antwoordde Jason. Het was al erg laat toen we allebei onze slaapplaatsen op zochten. We stonden nog even buiten te praten. "Nou, slaap lekker dan maar! En tot morgen." Even keek ik naar Jason. "Ja, jij ook." Snel gaf hij me een kus op mijn wang." Ik glimlachte even. "Je weet maar nooit! Straks deed die man wat als hij dit zag." antwoordde hij en liep weg naar zijn hut.
Ik grinnikte even en ging toen ook naar de mijne en plofte daar op mijn bed. Al snel viel ik in een diepe slaap.

Het zou toch wel goed komen? Het moest goed komen, het moest gewoon! Snel rende ik door het bos. Waar was Jason nou gebleven? Ze zaten achterons aan! Micheal mocht ons niet meer te pakken krijgen. Het mocht niet. We zouden er dan niet leven meer weg komen!

Met een schok werd ik wakker. Wat was dat een nare droom! Ik zuchtte even diep en stond op. Hoe laat zou het zijn? Het was in ieder geval licht, dus dan was het vast al morgen! Ik rekte mij even uit en liep naar buiten. Een paar mensen waren al bezig, zoekend keek ik om mij heen. Waar zou Jason zijn?
In gedachten verzonken slenterde ik langzaam door. "Hey!"Geschrokken keek ik om in de ogen van Jason. "Je hoeft niet van me te schrikken!" Ik glimlachte " Was even in gedachten en hoorde je niet aankomen!" Gaf ik als onnodig uitleg. Hij ging naast me lopen. "Lekker geslapen?" Vragend keek hij me aan. "Nee." Antwoordde ik een beetje verlegen. "Ik ook niet." Nu keek ik hem vragend aan. "Ik droomde over allerlei vage dingen." Zei hij alleen. "Ik droomde dat jij weg was en dat Micheal achter ons aan zat." Een beetje beschaamd keek ik naar de grond. "Gelukkig is dat niet zo." Was weer het simpele antwoord. "Ik ben niet zo snel weg te slaan!" "Mooi zo!" Antwoordde ik tevreden. We zagen een omgevallen boom en automatisch liepen we beiden erop af en gingen zitten. De boomstam was niet echt stevig en toen we er allebei tegelijk op gingen zitten zakte hij door. Met een plof belanden we samen op de grond. Geschrokken keek ik Jason aan en schoot toen in de lach. Het moest er vast stom uit hebben gezien! Hier lagen we dan op de grond half over elkaar heen. Eigenlijk lag ik wel best en was ik niet van plan om op te staan. Jason dacht blijkbaar hetzelfde, want ook hij stond niet op. Ik ging zitten en keek even om mij heen, de ogen van Jason te vermijden die me de hele tijd al aankeek.
Dit lukte niet en na een tijdje keek ik hem toch aan. Langzaam ging hij ook zitten en trok me naar hem toe. Onze lippen raakte elkaar. Opeens was er een harde schreeuw. Tegelijk sprongen we op en keken om ons heen. Daar stonden een paar mannen ontzettend boos te kijken naar ons. “Wat hebben wij gedaan?” fluisterde ik geschrokken naar Jason. “Ik denk dat ze het niet leuk vinden, dat wij daar samen lagen.” Was zijn droge commentaar. “Moeten we weg rennen of blijven staan?” Vroeg ik weer fluisterend. “We moeten onze spullen wel hebben denk ik. Dat ligt nog op een hoopje waar gister het kampvuur was.” “Midden in het kamp dus.” Concludeerde ik. Toen ze op ons af kwamen lopen renden we snel om hen heen naar het midden van de kamp. We raapten snel onze spullen op en probeerden zo snel mogelijk weg te komen!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:55

super stukje weer Lachen

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:48

spannend!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 19:44

Dank jullie.

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 23:04

Goed stukje weer Haha!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:09

Spannend weer, nieuw stukje??

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:15

Leuk stuk Haha!

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:00

leuk verhaal Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:31

Goed stuk weer Haha!

bientoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:34

Wat een goed verhaal zeg!

Hoop dat er snel weer een nieuw stuk komt Haha!

Britneeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:00

leuk stukje weer!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 23:20

goed verhaal!!

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:25

Hey , wanneer ga je weer verder....Haha!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 08:14

Ga het verhaal nu lezen ben erg beneiuwd Lachen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 12:37

dankjullie! Lachen .. in het weekend sowieso! Lachen ..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:26

goedzo daan Ja

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:33

Waar blijft het nieuwe stukje??

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:35

misschien heeft ze een beetje weinig tijd gehad, bovendien heeft ze nog een hele avond Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 08:45

ja sorry, was het hele weekend weg zonder dat ik het van te voren wist Lachen .. maar binnenkort komt echt een nieuw stukje!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 10:33

tot nu toe een super verhaal erg leulk gedaan

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:38

coell , leuk ben benieuwd naa hetnieuwe stukje

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 18:56

We renden verder, door de hutten door. Ik rende voorop en Jason achter me aan. Opeens stonden de mannen van deze stam voor ons. We draaiden ons snel om, maar zij waren te snel en stonden nu om ons heen. Jason en ik keken elkaar aan. Wat moesten we nu? Ze riepen iets naar elkaar, ik glimlachte even. Het hielp niet echt, want de man die voor me gedanst had keek kwaad en niet zo’n beetje ook! We werden meegenomen naar een klein hutje en ze duwden ons erin, daar maakten ze ons vast en gingen weg. “Dit is niet goed.” Zei ik na een tijdje. Jason keek mij aan. “ Ik heb een idee.” Verwachtingsvol keek ik hem aan. “Nou, eigenlijk is het niet echt een plan, maar we moeten iets proberen. Ik ga jou losmaken. In de tas zit een mes.” Ik keek naar de tas bij mijn voeten en probeerde met mijn voeten de tas te pakken te krijgen. Uiteindelijk had ik hem en schoof hem naar Jason. Hij kon er met moeite in en pakte de mes. Voorzichtig bracht hij hem naar mijn handen, even was ik bang dat hij mijn polsen zou raken maar gelukkig ging het goed. Toen mijn handen los waren, maakte ik snel mijn voeten ook los. Daarna maakte ik Jason los. “We moeten zo weer heel hard gaan rennen!” “Ja, dat snap ik ook wel.” Antwoordde ik geïrriteerd en een beetje zenuwachtig. Hij duwde me zachtjes naar de opening. Daar zette we het weer op een sprintten. “Rennen, sneller! Ze komen weer achter ons aan!” hoorde ik Jason weer schreeuwen. Ik rende sneller en lette niet meer op wat er om mij heen gebeurde. Ik kwam bij het bos aan en rende verder. Hijgend stopte ik na een tijdje en keek om mij heen. “Jason?” verward keek ik om mij heen. “Jason!” riep ik nog een keer. Er kwam geen gehoor. Ik begon een stuk terug te lopen. Waar was hij? Hij rende toch achter me! Hij moest gepakt zijn, dat moest gewoon! Snel begon ik terug te lopen. Opeens zag ik een groepje mannen staan, die waren van de stam waar we waren. Snel bukte ik en gluurde door de bosjes, om te zien wat ze aan het doen waren. Ze keken naar iets op de grond. Ik keek wat beter en toen zag ik het.
Het was Jason! Een rilling ging door mij heen. Hij bewoog niet! Wat was er gebeurd? Waarom bewoog hij niet?! Wat hebben ze gedaan.
Ze stonden op en liepen weg. Ik ging snel naar Jason en legde hem op zijn zij. Ik had ooit een keer geleerd dat je mensen op hun zij moesten leggen, als ze bewusteloos waren. Ik hoopte maar dat Jason ook bewusteloos was...

sorry het is niet groot, maar heb het ontzettend druk Lachen

Britneeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:11

kort maar krachtig! Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:44

tja je weet al wat ik ervan vind Tong uitsteken
super weer Knipoog

treasure27