[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Annn

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:54

maickell0ver schreef:
Tim is gewoon ontvoerd maar niemand heeft dat gemerkt

hahaha Tong uitsteken
leuk stuk weer Haha!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:03

Aahw! Je weet echt precies wanneer je moet stoppen Haha! ! Wanneer komt het nieuwe stuk ? Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:04

Ben ik heel vervelend als ik vraag wanneer het volgende stuk komt? Bloos

Michelle_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:05

haha ik vind van niet want ik wil het ook weten! Tong uitsteken

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:07

haha! Zo denk ik er ook over Haha! Echt een leuk stuk!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:12

Jouw verhalen zijn verslavend. Vork

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:19

oeh spannend!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:33

Wouwie! Verder verder verder... Tong uitsteken! Hahaha!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:10

MEER, IK WIL MEER Tong uitsteken verslaafd hiero Tong uitsteken echt weer een super stuk..!

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:12

ik wil ook weten hoe het nu afloopt:D

juulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:29

ik ook! Pling

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:32

Leuk verhaal ben benieuwd naar het vervolg!

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:39

Was weer erg leuk!!Kom maar op met de volgende Lachen

Kim_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:41

Hoe kom je er toch op Haha! Geweldig Knipoog
Kom maar op met het volgende deel Sigaar

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 20:02

Spannend Spannend ! Haha!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 20:28

gaaf ben erg benieuwt naar het volgende stuk Haha!

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:55

Oewh spannend!

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:07

Super stuk weer! Vind echt dat je heel erg leuk schrijft!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:18

Super! Ben benieuwt

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 05:57

Kim_H schreef:
Hoe kom je er toch op Haha! Geweldig Knipoog
Kom maar op met het volgende deel Sigaar

Ik kijk teveel films denk ik Haha!

Ik probeer vanmiddag een neiuw stuk te plaatsen.. Ja

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 06:33

Yeah Go jij! Go jij!

Kim_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 08:01

Jaa! Go jij! Go jij! Ben benieuwd Haha!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 08:42

JeeeeJ Haha!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 09:46

Jippie Go jij! Go jij!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 09:54

Tadaa!!!

De spanning is te snijden. Tiffany redt zich hieruit door snel onder de armen van Irma door de duiken en de schuur in te rennen. “Gewonnen!” roept ze dan!

Irma besluit er niet teveel aandacht aan te besteden, ze moet nu natuurlijk niet ineens overal iets in gaan zien, ze waren altijd al close. Irma en Tiffany zetten beide een helm op en halen de scooter uit de schuur. “Hop on!” zet Irma met een lach. Een klein beetje onwennig rijdt Irma het eerste stukje het paadje uit. Als ze eenmaal op de weg is gaat het een stuk beter. Als ze langs het voetbalveldje rijden zwaait ze even naar een aantal jongens die aan het voetballen zijn. “Ken je die?”Gilt Tiffany van achteren. “Nee, moet dat dan?” roept Irma terug. Ze rijden een stukje door het dorp. Het is inmiddels tien uur en er zijn al verschillende terrasjes druk bezocht. “Hey stop!” roept Tiffany. “daar zitten Bart en Thomas!” Irma remt snel af en parkeert haar scooter voor het terras. “Hi guys.” Zegt Tiffany als ze haar helm van haar hoofd trekt en haar donkere haren uit haar gezicht veegt. De jongens begroeten de dames en ze gaan erbij zitten. “Wie lust er wat drinken?” vraagt Irma en staat alweer op om het binnen te gaan halen. Ze neemt de bestelling op. “Zal ik met je mee lopen, denk niet dat je alles kunt dragen.” Zegt Thomas en staat op om mee te lopen. Zo blijven Bart en Tiffany alleen achter.

“En, issie leuk?” vraagt Tiffany nieuwsgierig. “Ja, ik heb wel kriebels ja.” Geeft Bart toe. “toch vind ik het wel sneu voor Irma.” “Ik denk niet dat ze het echt heel erg vind. Ze moet wel even wennen aan het idee.” Antwoord Tiffany. “Maar ik ben er voor haar, dus dat komt wel goed.” Zegt ze met een knipoog.
Dan komen Thomas en Irma terug met de drankjes. Ze zitten even lekker in de zon wat te kletsen en besluiten dan maar weer eens terug naar huis te gaan. De jongens komen met de auto die kant op.

Zo met zijn vieren gaat het opruimen erg vlot. Bart en Thomas vertrekken na het opruimen weer gelijk en Tiffany en Irma blijven weer alleen achter. Irma gaat op de bank liggen en haar ogen vallen dicht. “Pff, ik heb hoofdpijn.” Zegt ze. “Alweer?” vraagt Tiffany bezorgd. “Misschien vermoeidheid.” Oppert Irma. Ze spreken af dat Tiffany even naar huis gaat zodat ze al haar spullen op kan ruimen en dan kan Irma ondertussen even een dutje doen. Dan kunnen ze vanavond met frisse zin op stap. Irma hoopt dat ze zonder Tiffany misschien wat duidelijkheid krijgt over haar gevoel. Ze kan dan even rustig nadenken.

Als Tiffany weg is voelt Irma zich leeg. Ze heeft echt vreselijke hoofdpijn en ze kan bijna niet anders dan echt even slapen. Ruim twee uur later wordt ze wakker en de hoofdpijn is stukken minder. Ze neemt nog een aspirine zodat het helemaal weg zal gaan.

Lief Dagboek,

Ik weet niet of het zomaar kan.. En hoe het is, maar ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op mijn beste vriendin. Wat moet ik hier nou mee. Ik denk de hele tijd aan haar en kan niet wachten haar weer te zien.

Wat zal ze van me denken. Ik kan het haar toch niet vertellen? Misschien verpest ik dan onze vriendschap.. Dat zou ik ook niet willen. Vanavond gaan we stappen, misschien komen we wat leuke jongens tegen en ben ik Tiff op die manier weer zo vergeten. Nou lief dagboek, Wish me Luck.

Liefs Irma.

Een paar uur later gaat Irma op de scooter naar Tiffany, ze blijft vannacht toch slapen dus ze hoeft niet meer terug vannacht. Gelukkig zijn de jongens al bij Tiffany dus er zullen weinig onprettige situaties voordoen. Hoewel, dat zijn wel twee stelletjes nu. Irma besluit het gewoon gezellig te gaan hebben en stapt resoluut naar binnen. “Hallo tortelduifjes!” roept Irma vrolijk. “O, thank god. Ben blij dat je er bent, wordt helemaal gek van die verliefde stelletjes!” zegt Tiffany. Irma lacht en ploft naast Tiffany op de bank. “Wat zie je er weer mooi uit.” Zegt Tiffany met een lach. Irma voelt een zucht in haar maag, ze probeert hem te negeren. “Dank je, jij ook!” antwoordt ze zo nuchter mogelijk. “Wil je wat drinken?” Vraagt Tiffany. “Ow lekker, doe maar iets met alcohol.” Zegt Irma met een lach. Tiffany verdwijnt in de keuken en komt terug met twee flesjes Smirnoff Ice. “lekker!” Roept Irma. “Jongens jullie zorgen wel voor jezelf he?” zegt Tiffany als ze weer gaat zitten. Niemand lijkt het te horen. Ze gaan allemaal op in de film die op tv is. “Nou, dat had veel effect.” Grinnikt Irma.

Als de film afgelopen is gaan ze naar de discotheek, weer naar “The Bronx” net als vorige week. Dat is de enige discotheek in de buurt die ook nog eens echt gezellig is. Ze lopen met zijn alleen door elkaar over straat. Gezellig groepje is het zo. Zonder dat ze het in de gaten hebben lopen ze nu niet meer in stelletjes, maar echt gezellig met zijn allen. Er wordt volop gekletst en de sfeer zit er goed in. Als ze eenmaal binnen zijn zoeken ze een plek op waar ze met zijn alleen goed kunnen staan en waar op de dansvloer kunnen kijken. Als snel verdwijnen er een paar naar de dansvloer en Irma staat met Thomas nog bij de hangtafel. “En hoe bevalt het je?” vraagt Irma aan Thomas, ze is verbaasd dat ze dat zomaar durft te vragen, dat ene flesje Smirnoff doet zijn werk al. “Hoe bevalt wat me?” Vraagt Thomas. “Nou een relatie met een jongen.” “Euhm, het is wel wennen, en spannend, maar wel leuk.” Antwoordt Thomas. Irma lacht, “Mooi ik vind het leuk voor jullie!” Dan wordt Irma aan haar arm de dansvloer op gesleurd door Bart. Tiffany gaat bij Thomas staan, zodat hij zich niet verveelt of overbodig voelt, hij is natuurlijk nog wel nieuw in de groep.

Irma vind het echt heerlijk om met Bart te dansen, hij voelt haar zo goed aan, het lijkt allemaal vanzelf te gaan. Dan wordt Irma op haar schouder getikt, ze kijkt achterom en ziet Tim staan. Ineens staat ze stil. “Bart ik ben zo terug.” Verontschuldigt ze zich. Ze loopt met Tim mee naar een rustiger stukje. “Sorry, dat ik niet op je feest was.” Zegt Tim. “Ik was bij mijn oma in Duitsland, daar ging het niet goed mee, ik heb nog geprobeerd je te bellen, maar kreeg geen gehoor.” “O, das niet zo mooi, gaat nu alles goed met je oma?” vraagt Irma, ze betrapt zichzelf erop dat ze Tim helemaal niet gemist heeft op het feest. “Ja, het gaat beter nu gelukkig.” Zegt Tim opgelucht. “je bent niet boos?” vraagt hij erachteraan. “Nee hoor, jij kunt daar toch niks aan doen..!” antwoordt Irma. “Ik ben ook pas net terug en ik had een vermoeden dat ik je hier zou zien.” Dan komt Tim met zijn gezicht dichterbij het gezicht van Irma. Hij zal haar toch niet willen zoenen? “En je had gelijk, ik ga weer even naar de rest.” Zegt Irma snel en loopt weg.

“Tiff” zegt Irma terwijl ze Tiffany op haar schouder tikt.”Ik geloof dat Tim me net probeerde te zoenen.” Zegt ze verward. “Tim? Als in,buurjongen Tim?” vraagt Tiffany. Irma knikt “Maar ik dacht dat je met Bart op de dansvloer was..” zegt Tiffany. “Ja dat was ik ook, maar Tim was gisteren niet op mijn feest, erg genoeg heb ik hem ook niet gemist, maar hij is hierheen gekomen om te zeggen waarom hij er niet was.” Zegt Irma. “Wat vaag!” zegt Tiffany verbijsterd. “hij heeft toch verder nooit laten merken dat hij je leuk vind?”
Irma schudt haar hoofd “Niet dat ik weet, maar moet wel zeggen dat ik voor gisteren alleen maar oog had voor Thomas en ik nu wel meer dingen zie die ik eerst niet zag.” “Zoals?”vraagt Tiffany nieuwsgierig. “Dat hoor je nog wel.” Wimpelt Irma haar af.

Irma draait zich om en loopt weer naar Bart, waarom gebeuren er toch ineens van die vreemde dingen. Tim die haar leuk vind, andere gevoelens voor Tiffany. Misschien begint ze wel gewoon dingen te zien, doordat ze met allemaal jongens omgaat die ook op jongens vallen, iedereen valt ineens op elkaar. Thomas is toch wel het toppunt. Alleen zijzelf en Tiffany zouden hetero zijn, hoewel ze aan wel aan zichzelf twijfelt.

Even later staan Irma en Tiffany samen aan de hangtafel. Ze kijken op de dansvloer. Bart en Thomas krijgen veel aandacht van andere dames. “Ze moesten eens weten.” Zegt Irma met een lach tegen Tiffany. Dan laat Irma haar oog vallen op een jongen die een stukje verderop aan een hangtafel staat. Een mooie jongen met donker haar en blauwe ogen, ze schat hem een jaar of twintig. “Hey Tiff, is dat niet iets voor jou?” en ze knikt richting de jongen. Tiffany kijkt om en antwoordt zonder dat ze het in de gaten heeft: “Mooie jongen, maar geef mij maar een mooie dame!”