Niemand hier in dit topic kon het meteen 1 2 3 goed hoor
Nou ik heb antwoord op mijn vraag (het is nog een hele discussie geworden! *Grinnik* ) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niemand hier in dit topic kon het meteen 1 2 3 goed hoor
Nou ik heb antwoord op mijn vraag (het is nog een hele discussie geworden! *Grinnik* ) 
ik vind de rode ogen niet mooi maar wel leuk bedacht
alleen jammer dat Katinka een beetje pixelig is op sommige plekjes 
wel mooi lettertype (past er goed bij!!!) voor de rest beetje aan de simpele kant 
ik vind het alleen slordig uitgeknipt

Katinka is wel uit model jammer
!
!!!
?
Het moet zijn: Dreaming of you all night, when I'm dreaming of you I'm happy, I think of you when I sleep, Sometimes I love you. De rest klopt wel.
pipanda schreef:
[Blz 6
sanne_shelly;Het ziet er goed uit vooral die manen zijn goed gelukt,ik had alleen bij die 2e katinka die band weggewerkt![]()

pipanda schreef:
Whoopietjuh;Mooi geheel en dat zonder te knippen! Heb je de achtergrond/voorgrond zelf gemaakt?Leuk lettertype welke is dat?
sanne_shelly schreef:pipanda schreef:
[Blz 6
sanne_shelly;Het ziet er goed uit vooral die manen zijn goed gelukt,ik had alleen bij die 2e katinka die band weggewerkt![]()
welke band? =S

volg je me nog? Ik had iig geprobeerd het vlekkenpatroon aan te passen
Omdat je dat ook bij je 1e bewerking gedaan had

Maar Shalimar heeft al verteld welke tekst het wél moet zijn, daarbij is het geen collage, maar een fotobewerking, een collage is een samenvoeging van een paar dingen tot een geheel, een paar foto’s dus, dit is er maar 1
verder is je bewerking wat simpel…
Mooie bruine gloed en die glinstertjes zijn beautifull.. 

Kasmir schreef:AAAAAAARGH!! Blieb! Oef ik kan het altijd heel slecht hebben! Chips!
Wat dom -_-.
Vind het echt dom van mezelf.
. 

en ze is niet zo netjes geknipt
...

Net een MLP
erg leuk gedaan
en is het niet 'And Heaven' in plaats van En the heaven 

maar hij is zeker mooi!
verder de tekst had ik een andere lettertype voor gekozen en hij is niet zo netjes uitgeknipt