@ superhaffies; 1; Jammer dat de tekst door het paard zelf heen loopt. De tekst opzich is wel leuk. Je had er nog wel iets meer aan mogen doen. 2; Het idee is leuk. De kleur van de tekst vind ik niet echt mooi en ik vind het jammer dat sam doorzichtig is. 1&2; Niet uploaden bij mijnalbum.nl dat vreet kwaliteit. Je kunt beter uploaden bij www.imageshack.us
is het al bekend wie de topic overgaat nemem ben wel benieuwd sorry voor de oftopic reactie maar ja met een verrandering loopt het allemaal even anders hoop wel dat hij weer gauw in de lucht is
Het is inmiddels avond en ik heb mijn keuze gemaakt, al was dit toch niet zo makkelijk als ik dacht. Misschien wel leuk om te weten; 11 mensen hebben zich opgegeven.
Mijn keuze is gevallen op 2 mensen, namelijk pipanda en Boemba. Dit zijn zussen van elkaar en kunnen op deze manier 100% achter het topic staan. Daarnaast zijn ze beide ook goed actief bezig in het topic, ze weten dus hoe het er hier aan toe gaat. De komende topics worden door één van hen geopend, dat jullie daar niet vreemd van opkijken.
Ik wens pipande en Boemba veel succes en ik hoop dat jullie je een beetje gedragen tegenover hen Tot over een tijdje
Mocht iemand trouwens benieuwd zijn waarom hij/zij het niet geworden is, m'n PB-box staat open
Goede keuze vind ik!! Jammer dat jij het een tijdje niet meer doet maar ik snap het wel. Ben heel benieuwd naar het volgende deel van dit topic...Succes Wineds en tot snel!!
Bedankt voor het vertrouwen in ons. Wineds veel plezier en geniet van je rust. Dan is hier het nieuwe topic. Gelieve hier niet meer te reageren. Veel plezier alemaal in het nieuwe topic. viewtopic.php?f=68&t=597906