Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:46

Thanks voor alle commentaren ik krijg nog een ander programma van een vriendin dus dan kan ik mooiere dingen maken.

inge81

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:56

Hierbij mijn bewerking, commentaar ga ik nog leveren.

Afbeelding

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:21

Wauw mooie bewerkingen zitten ertussen!

Emh... Ik heb ook eens voor de eerste keer een bewerking gemaakt. Ik heb hem gemaakt met photofiltre, die heb ik vandaag pas gedownload en wat ik allemaal gedaan heb weet ik niet meer ...

Maar ik vind hem toch best goed gelukt... Wat vinden jullie?

Afbeelding

Afineeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:34

Afbeelding

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:43

Oké vanaf pagina 5 hier mijn commentaar:

Pagina 5:

Sabien_Horsi, geheel is mooi alleen oogt wat simpel probeer iets creatiever te spelen met kleuren, en er niet alleen een filter overheen te gooien. Onderzoek je programma een beetje er is vast en zeker meer mee te doen dan dit.

Shalimar, erg gaaf lijkt nu net een schilderij, je durft wel met die felle kleuren! Ziet er goed uit als een geheel niet veel op aan te merken

Supah_Sky, ik blijf het zonde vinden van alle mijn album logo’s, je kan ook bij www.tinypic.com uplaoden en dan komt er geen logo op te staan en oogt het een stuk mooier. Verder zou ik een ander lettertype gebruiken en een rustigere kleur.
Je hebt wel netjes je piercing aangebracht!

ramira, ook ik vind het jammer dat ze zo is vervormt. Je had denk beter een rechthoek kunnen kiezen waarin je haar niet zo vervormt. Ik vind het niet zo een mooie oogschaduw om haar ogen nee sorry je bewerking spreekt me niet aan.

GiorGio_Ndme, zonde van de roos! Ik vind het dus echt niet mooi als je fotos door elkaar heen ziet, niet mijn style maar ieder zijn eigen style.

Appelflapje, ik vind al dat ze erg rode ogen heeft, nu zie je dat nog erger. Je had voor het mooie van je bewerking het oog weer wit kunnen maken.

arans, wat een eng meisje is het zo geworden, je had haar beter niet in negatief kunnen doen. Ik vind haar erg eng geworden, je kan ook voortaan het contrast aanpassen om een mooier geheel te krijgen. Maar 1 ding is zeker dit is echt een eigen style.

l0rdJ, ben ik zelf en ben erg wel tevreden over!

Clairtjuh, sorry maar ik vind hem te simpel voortaan iets meer fantasie erin.

IcePrincess, wat valt er hier over te zeggen, alleen dat hij echt prachtig is!

Pagina 6:

soubieke, erg leuk alleen de ogen een beetje ‘nep’ geworden door het witte wat echt te wit is geworden, ik zou ook de tekst er groter opzetten voortaan dan is het meer leesbaar. Verder vind ik hem echt heel erg mooi!

Austria, wat is ze mooi geworden zeg! Lijkt net een ander meisje echt super. Niets op aan te merken, ook erg leuk dat luchtje erbij.

eknein, ik vind de ogen niet erg netjes aangepast je ziet echt dat ze verandert zijn, erg jammer. Verder oogt hij erg simpel je bewerking, zonde want het ziet er toch goed uit!

sesieltjuhh3, erg donker. Verder een leuke bewerking

Shalimar, erg mooi geworden! Alleen staat de make-up bij haar ogen nu een beetje raar

Pagina 7:

Abalaydi, het geheel is mooi, jammer van de tekt een ander lettertype, of groter zou mooier hebben gestaan. Verder zie je wel het opgeplakte van het gezicht in het haar.

orri, Wauw! Erg mooi!

RhealLover, erg leuk bedacht. Mooi lettertype ook! Ook leuk dat je de kleur van de make-up terug brengt in het haar.

Lipydo, erg mooi! Leuk bedacht en het goude van haar ogen springt er gewoon uit. Super bewerking!

[***], lekker groen. Alleen lijkt het (net zoals die van mij) erg op de rest.

Philadelphia, jammer dat de eyeliner erg slordig is aangebracht, probeer het voortaan iets netter te doen waardoor het echter zal lijken. Hij lijkt ook erg simpel.

Eve_lien, hij is erg leuk bedacht, alleen zijn de ogen nu wat pixelig erg jammer want de bewerking is mooi!

GiorGio_Ndme, jammer van het lettertype verder is de bewerking namelijk erg mooi!

Boemba, erg leuk gedaan zo, alleen jammer dat het niet geheel je eigen bewerking is.

Yellowfish, gaaf! Net een echte vampier erg mooi zo!

Pagina 8:

lampjerulez, ik vind hem niet zo mooi, door dat negeatieve lijkt ze erg eng. Terwijl de foto iets heel anders uit.

Silver12, erg mooi ondanks dat er zo weinig is gedaan oogt hij wel erg mooi!

[***], erg gaaf! Zonde alleen dat er over het gezicht van het linker meisje de streep gaat erg zonde.

Droomster, ziet er erg simpel uit, maar is toch weer mooi. Leuk gedaan zo met die haren

Pagina 9:

inge81, ik word erg duizelig van al die rondjes, erg zonde het stoort echt heel erg!

Sifra_, tekst is goed! Alleen de bewerking verder erg simpel.

oke dat was mijn commentaar wat een lijst zeg!

iedereen die mij commentaar heeft gegeven erg bedankt! ik merk dat de meesten zich storen aan de rode wangen. dit is expres gedaan omdat ik zelf ook altijd knal rode wangen heb. dit is echt mijn persoonlijkheid en dus mijn style, ik heb dit een beetje in de bewerking terug gebracht en vond het wel leuk staan. de bewerking is dus echt in mijn eigen style gemaakt.

inge81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 15:57

@ lordJ > dank je wel voor het commentaar. Ik wou er eigenlijk een soort luxaflex effect aan geven, alleen dat is niet geheel gelukt. Ik zie nu ook dat het een beetje irri is. Maar ja volgende keer beter.

De rest, morgen komt mijn commentaar

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:14

hier nog 1 van mij, het is niet zo goed gelukt nog nooit mensen verandert enzo.

ben er wel tevreden over zo voor de eerste keer!

Afbeelding

_Tarzan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 17:36

Yellowfish schreef:
xXVeronaXx: Ik vind hem erg mooi, het totaalplaatje straalt een soort rust uit! Ik vind het alleen jammer van de tekst erbij, die had ik persoonlijk weggelaten.

Ik heb ook een versie zonder de tekst geloof ik

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:48

bedankt iedereen die mij commetaar heeft gegeven

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:20

hier dan toch maar de mijne...
vind een paard eerlijk gezegd leuker om te bewerken maar vind het wel heel leuk om de bewerkingen te bekijken.. vooral die vampier en die darkness lady vind ik het gaafst, maar er zitten eigenlijk heel veel prachtige bewerkingen bij...

'Je echte eigen Style, komt van binnenuit..."
Afbeelding

heb wenkbrauwen bijgewerkt, ogen bijgewerkt, filter, outerglow, kader, glanseffecten in het haar, achtergrondje..

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:32

BLADZIJDE 9
Inge81: Hij is wel erg onduidelijk zo! Jammer van de tekst, het lettertype past er niet bij. Verder staat er ook een spelfout inn, het zou 'Style is all yours' moeten zijn.
Sifra_: Wel erg simpel, zonde, behalve een filtertje en de tekst is er volgens mij weinig gedaan
Afineeee: Gaaf, mooie kleuren! de ogen en lippen zijn lekker opvallend, leuk ook die wimpers erbij! Hooguit iets te veel contrast in totaal, het gezicht is zo wel erg wit.
L0rdJ: Hij is best leuk, de nieuwe make up is best netjes aangebracht. Leuk ook die nieuwe haarlok! Verder vind ik het zwarte vlak niet echt passend, wel een mooie tekst overigens.
Palhaco: Gaaf, vooral de achterliggende gedachte vind ik mooi! Persoonlijk zou ik het gezicht iets minder transparant gedaan hebben!

l0rdJ schreef:
Yellowfish, gaaf! Net een echte vampier erg mooi zo!

Thanks!

Nogmaals ; het zou leuk zijn als meer mensen ook anderen zouden beoordelen!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 13:15

dank je wel voor het commentaar! ik vond hem zelf voor de eerste keer ook goed gelukt:)

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:03

ik zou mijne es ff uploaden

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:12

Afbeelding
daa is hij dan... ik heb een filter erop gedaan.. dat was een foto van mijn broek

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:16

Afbeelding deze heeft meer met het thema te maken

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:30

Oke, 'even' wat commentaar van mij!

Blz. 1

- love_paarden: erg dromerig Iets meer contrast en andere kleur letters. Je kan de letters wel roze houden als je het oogschaduw ook roze maakt
- Loutjelou: Mooie kleur, maar iets te fel denk ik. Jammer dat het meisje wat pixelig is. Over de huid is al vaak genoeg gezegt
- P3gasusj3: het donkerder maken geeft een mooi effect, maar ik vind de ‘kader’ er dan helemaal niet bij passen. Ook een beetje te saai.
- Stravero: Leuk bedacht! Alleen beetje slordig gedaan, het haar had je beter kunnen tekenen ofso en het kroontje iets beter op het haar ‘gezet’.
- Noeki: Iets te rode wangen Beetje saai, maar wel mooier kwa kleuren.
- PaOlien: netjes gedaan! Lippen netjes gedaan, maar het lijkt niet echt. De tip is al gegeven Ik had ook iets meer met de contrasten gespeeld.

Blz. 2

- xLSZ: Deze is echt mooi! Helemaal mijn smaak Letterype past erg goed bij.
- Kasmir: Te veel gefilterd, dus niet mooi meer. Ook de bruine kleur letters maakt het saai.
- Bokkiej: Goed idee, maar vind de bewerking redelijk saai. Een kleur kader eromheen en het contrast iets verhoogt wordt hij denk ik mooier van. Tekst ook anders, gewoon horizontaal en een ander mooier/aparter lettertype.
- Nujaro: Beetje te druk, en eigenlijk standaard.
Supah_Sky: Leuk erg schattig , maar misschien mooier als je 1 of 2 kleuren gebruikt.
- Sander_: Erg mooi en stijl Ja, niks op aan te merken!

Blz. 3

- Mootje: Weer zo’n filter, veel te veel gebruikt.
- Pipanda: Mooi! (ook zoals altijd bij jou eigenlijk ) Misschien zou het ook wel leuk zijn om de bloemen blauw te doen.
- xXVeronaXx: Ook zo’n mooie, mooie kleur, neon. Het lijkt net of ze licht geeft
- Boemba: Ik vind hem grappig Ze heeft iets lachwekkends, komt denk ik door het haar. Misschien iets fijner de volgende keer? Idee is orgineel.
- Love_Lucca: Te simpel, oogwit is slordig. Verder heeft het wel iets van een reclame ja.
- Pipanda: Haha zoiets verwacht je ook niet apart, maar zou hem toch gedraaid willen zien. Het lijkt net een schilderij, goed idee. Wimpers zijn wat te grof
- Gearl: Ik vind hem gaaf! Mooi die blauwe haren, alleen de wenkbrauwen vallen nou te veel op omdat ze bruin zijn. Tekst is perfect
- Gliss: Weer te veel gefilterd. Kleuren zijn wel mooi en de tekst is apart, maar zal hem beter onderaan zetten.

Blz.4

- Nynkk: Erg aansprekend, netjes gedaan.
- Loutjelou: gaaf! Oogwit kan iets minder hard. Mooie achtergrond.
- LoveSaros: Kader is niet mooi, had iets met contrasten gespeeld.
- Gliss: Deze is veel mooier! Lettertype ook, het doet me denk aan Arwen
- Lissetje: Heel mooi! Mooie kleur, iets overbelicht maar past er wel goed bij. Had een ander lettertype gekozen, iets sierlijks.
- Elout: Beetje hetzelfde als die van Lissetje, alleen niet zo mooi. Contrast had ik verhoogd en ander lettertype.
- Nynkk: Het gezicht is een beetje té uitgeveegd, jammer. De kleuren zijn wel mooi.
- Verginia: beetje saaiig en standaard. Niet zo speciaal. De gezichten zijn ff te onduidelijk.
- Melletjuhh: niet helemaal mijn smaak, maar wel apart. De kader vind ik weer zonde.
- Verginia: Leuk Orgineel, maar het meisje had iets meer kleur gemogen.
- Stravero: Wel leuk, haren had iets netter gemogen en een kleinere ‘brush’ grootte zeg maar. Wat is IiCk ? Jammer van de tekst dus! Het groene haar past er niet echt bij
xLSZ: Ik vind je eerste mooier, komt veel mooier uit. De tweede is weer net ff teveel, maar evengoed nog wel mooi
- Robin_love: Wel leuk, maar op de een of andere manier vind ik het een beetje ‘smerig’ uitzien. Komt door de kleuren denk ik. Tekst staat er niet mooi bij.

Blz. 5

- Sabien_Horsi: Erg gerimpeld en saai
- Shalimar: Vind het echt verschrikkelijke kleuren haha Vind het wel leuk idee zo, weer een soort schilderij maar de ogen en lippen vind ik zo jammer!
- Supah_Sky: Orgineel die piercing! Kleuren passen totaal niet bij elkaar, jammer.
- Ramira: Leuk idee, kan wat netter.
- GiorGio_ndme: Wel gaaf opzich, maar de tekst past er weer niet bij. Je kan de tekst ook doorzichtig maken met schaduw erbij, dan is het leesbaar maar blijft de aandacht bij de roos en de rest. Had de rozen in de 2 hoeken ook weg gelaten.
- Appelflapje: Eng! Ik had het rood weggelaten Idd de scheiding tussen blauw en grijs valt teveel op.
- Arans: Erg style ja Simpel gedaan, maar toch apart.
- L0rdJ: Ook 1 van de mooiste, gewoon goed afgewerkt. Het vlak achter de tekst is super! Wangen zijn wel erg rood.
- Clairtjuh: Wat is er aan bewerkt?
IcePrincess: Erg erg gaaf! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?? Elk haartje, pff. Heel mooi.

Blz. 6

- Soubieke: Doet me denken aan Barbie. Lippen lijken net echt met die glans. Oogwit is té wit, anders het contrast verhogen. Past het meer bijelkaar.
- Austria: Zie ik niet? Ben wel benieuwd!
- Eknein: Lippen zijn mooi rood. Ogen zijn niet zo netjes en had een lichtere blauw gekozen voor de pupillen.
- Sesieltjuhh3: Mooi. Iets minder wazig en is perfect, alleen had de tekst weggelaten of anders gedaan. (kleur)
- Sabien_Horsi: Vind hem standaard. Jammer van de pattern.
- Shalimar: Wat doet dat parfumflesje daar ? Te druk en vind de ‘kader’ echt lelijk, Tekst kleur is ook niet mooi.

Blz. 7

- Abalaydi: Ik vind het een gaaf idee, maar hij is iets minder uitgevoerd. Het gezicht is veel te wazig als je kijkt naar de haren. iets meer in verhouding doen, dus de haren ook waziger of het gezichts scherp houden. De achtergrond is pixelig dus je kan de blur-tool gebruiken om het iets vloeiender te maken. De groene make-up is mooi.
- Orri: Het haar vind ik leuk gedaan, maar het gezicht vind ik iets te wazig weer. D'r wenkbrauwen zijn mooi gedaan en die parels passen er mooi bij (ik denk dat het ook mooier is als je de randen van het gezicht ook niet vervaagd, maar scherp houdt)
- RhealLover: Ziet er opzich wel mooi uit, maar ergens wel simpel. Het is al vaak tegengekomen zoiets. Het uitlopende make-up is mooi, maar je kan het ook vloeiender over laten lopen naar minder make-up zeg maar. De lichtere blauwe haren beter met de haren mee gaan, want nu lijkt het alsof er 2 lichtblauwe strepen over de lens zitten Je kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super!
- Lipydo: dat ben ik
- [***]: Tekst past er niet bij, de kleur. Het spreekt niet echt aan.
- Philadelphia: Lijntje onder haar ogen valt teveel op. Had het op 1 kleur gehouden.
Eve_lien: Wel gaaf, alleen is het jammerg enoeg pixelig Wangen zijn beetje te wazig.
- GiorGio_Ndme: Tekst is leuk gedaan, maar het past niet echt bij de foto Je kon beter de ogen en lippen fel van kleur maken.
- Boemba: Tsja, kijk maar naar het commentaar van Ice_princess en Sander Nee, hij is nog wat slordig uitgeknipt en lettertype past niet helemaal.
- Yellowfish: Gaaf! Maar dat had je al gehoord

Blz. 8

- lampjerulez: Uhm, apart! Wat te wit denk ik.
- Silver12: Gaaf! Mooie kleuren en mooi contrast. Kan zo in de Elle staan
- [***]: Wel leuk idée, alleen hij is wazig? De scheiding van de 2 foto’s zie je nog goed en de witte kant mag wat meer contrast.
- Droomster: Mooie achtergrond. Zo de haren doen is wel in he Weer te grof gedaan, verder wel simpel.

Blz. 9

- inge81: De rondjes en dingetjes zijn te opvallend, mag iets minder. Wel gaaf idée. Tekst verpest het een beetje
- Sifra_: Weer zo rimpelig. Saai en standaard. Je hoeft het niet zo klein te houden, met grote afbeeldingen kan je meer!
- Afineeee: Simpel maar wel leuk effect.
- l0rdJ: Eng, veel te veel dingen wazig! Zelfs de pupillen… jammer! Tekst is mooi, maar het lettertype past er niet bij.
- Palhaço: Heel mooi! De gedachte erbij is super en de hele bewerking knalt eruit door die lichtstralen.
- Suus_linell: De eerste vind ik niet zo bijzonder, de tweede is stukke beter. Had bij de tweede meet met het contrast gedaan want hij spreekt nou nog niet echt aan, heeft nog wat grauwe kleuren. De zwarte kleuren zijn niet zwart zeg maar.

Zó, wat een werk zeg als je het niet bijhoud Maargoed, commentaar is natuurlijk gebasseerd op mijn smaak!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:42

ja klopt van dat wazige, dit was de eerste keer dat ik een mens heb aangepast, ik vond het jammer dat het zo wazig was maar toch wel evengoed gelukt voor de eerste keer.

maar ik hou het gewoon bij bewerken want die was wel gelukt hihi aanpassen nee niets voor mij:)

en dat lettertype klopt, hij past niet, maar had het al geplaatst en kreeg het op geen enkele manier weg *dom* was al laat maarja komt ook wel weer goed.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:43

@ Lipydo ; wat een werk he, al die bladzijden

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:47

@ L0rdJ: Gewoon geen blur-tool gebruiken En van de tekst, volgende keer beter! Maar hij is over het algemeen netjes hoor :J

@ Yellowfish; Ja inderdaad zég je wilt niet weten hoelang ik erover heb gedaan

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:58

Heb ik ook steeds, maar ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind om ze allemaal eens goed te bekijken en te bedenken wat ik anders zou hebben gedaan Je doet ook weer wat ideeen etc op

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:12

Oké, ik heb ook een poging gedaan
Afbeelding

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:13

Ja dat is wel waar ja, je krijgt zelf weer een paar ideetjes voor de volgende keer! Wanneer komt de volgende foto eigenlijk? Ik vond het ook wel leuk om geen paard te doen maar een mens

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:16

thnx voor de gegeven reacties ik moet nog veel leren maar dat komt vast wel goed

greetz

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:28

lypido schreef: Pipanda: Mooi! (ook zoals altijd bij jou eigenlijk ) Misschien zou het ook wel leuk zijn om de bloemen blauw te doen.

Ten eerste bedankt voor je compliment

Ten 2e Dat zat ik later ook te bedenken,maar ik heb nog geen mooie fotos van blauwe bloemen,deze foto was ikzelf later niet zo tevreden over en hij is nu erg anders.Zie dit topic viewtopic.php?f=149&t=565277&hilit= Ik heb ondertussen ook de ogen en wimpers veel beter gekregen die ga ik ook nog erbij zetten.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:49

Ik wilde het onderwater effect gebruiken en voornamelijk de ogen eruit laten springen, de lippen wilde ik net een tintje morbide mee geven. Zeemeerminnen zijn in mijn ogen geen lieflijke wezentjes Vandaar de zachte lijnen naar beneden in het gezicht en naar boven toe scherp. De wenkbrauwen heb ik gelift en met potlood doorgetrokken, de neus smaller gemaakt, de ogen ontdaan van rode lijntjes. Het haar heb ik iets golvend gemaakt, maar verder niks mee gedaan