Ziet er mooi uit nikki

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thunder4ever schreef:Wil er misschien nog iemand Thunder tekenen? Voor foto's, zie de link (1&2) in mn onderschrift. Zijn allemaal hoofdfoto's, en ik heb ze ook nog allemaal in super formaat. Super makkelijk oefenmateriaal dus!
Naomi21 schreef:IcePrincess: je site is mooi ge-updated!
Vraagje voor de fotoplaatsers: wie heeft er voor mij mooie kattenfoto's? Graag wel duidelijke foto's, ik wil graag zo tussendoor eens wat anders proberen dan een paard.
Mag een hele kat zijn, alleen t hoofd, in beweging, maakt niet uit!
Ik kan niet beloven dat daar snel een resultaat van te zien zal zijn, is puur voor mijn eigen oefening naast de opdrachten die uiteraard eerste prioriteit hebben.
Naomi21 schreef:IcePrincess: je site is mooi ge-updated!
Vraagje voor de fotoplaatsers: wie heeft er voor mij mooie kattenfoto's? Graag wel duidelijke foto's, ik wil graag zo tussendoor eens wat anders proberen dan een paard.
Mag een hele kat zijn, alleen t hoofd, in beweging, maakt niet uit!
Ik kan niet beloven dat daar snel een resultaat van te zien zal zijn, is puur voor mijn eigen oefening naast de opdrachten die uiteraard eerste prioriteit hebben.
1234 schreef:Nikki_jimmy@ jah!alleen is chico iets donkerder
![]()
Maar qua bouw zijn ze ongeveer hetzelfde!
Is jouw paard ook een draver?
_Suus_ schreef:viewtopic.php?f=10&t=549109
op die andere heb ik net allemaal nieuwe fotos neer gezetn![]()
whaha geintje
maar Hier voor leuke fotos op deze topic :
viewtopic.php?f=10&t=549109
alvast bedankt
xXVeronaXx schreef:Voor wie?
en ja zie je niet wie het is?
Nikki_jimmy schreef:zo vervelend, ik heet ook nikki
Ziet er mooi uit nikkiLeuke tekenstijl alleen vind ik de neus niet zo mooi afgemaakt
succes
Naomi21 schreef:xXVeronaXx: mooie tekeningen!![]()
Het paard heeft wel een beetje erg scherpe halsspieren? Maar zekers een mooi geheel.
Welk paard t is, weet ik eigenlijk niet, maar ik heb die hier geplaatste foto's ook niet zo bijgehouden.
Die kip (haan?) is ook leuk geworden, maar ik denk dat ik me toch eventjes aanbevolen houdt voor kattebeesten.
Farouche2 schreef:Erg mooi Verona, dat paardDe kip/haan vind ik zelf niet zo... maar dat paard..Geweldig!
![]()
Ga zo denk verder met mijn 'kunstwerk'nee, met pastel oefnen