Is het eigenlijk wel leuk om er een vaste tijd aan te plakken? Ik heb de laatste 2 weken namelijk weinig tijd gehad en dus is mijn tekening nog niet af, dat betekent dat er vandaag tegenaan moet krassen om hem af te maken en ik denk niet dat ik de enige ben. Is het niet zo leuk, om alle foto's in dit topic gewoon open te laten staan. Zodat je ze kan laten zien wanneer je wilt? Nu komt er bijvoorbeeld een foto van een konijn. Maar ik ben nog met de hond bezig. Dan kan ik toch ook gewoon niet meedoen met het konijn maar doorgaan met de hond. Ik denk dat het een stuk leuker is dat mensen zelf bepalen hoe lang en wanneer ze tekenen. Dan kunnen ze ook tekenen wanneer ze zin hebben en is het resultaat ook beter. Het gaat toch uiteindelijk om de commentaren en jezelf overtreffen? Ik vind dus dat alle foto's die in dit topic komen te staan gewoon open moeten blijven zodat je JOU tekening kan laten zien wanneer je maar wilt.
Ja ik denk wel dat dat een goed idee is.. Maar een datum voor een nieuwe foto , zegt ook helemaal niks over dat je de andere foto niet meer mag plaatsen of natekenen. Dat mocht toch zowieso nog wel.
Inderdaad, datum van nieuwe foto is wel handig En over plaatsen en natekenen enzo. Er wordt hier namelijk heel vaak gezegt, 'jaa ik denk niet dat ik het voor die datum haal' 'O, jammer dat ik pas nu in dit topic kijk, nu heb ik te weinig tijd.' 'Jullie hebben nog 3 dagen.' Dat soort dingen Achja, denk dat het voor iedereen wel duidelijk is
Ja, dat had ik al eens gezegd. Maar ik neem een vaste datum voor een nieuwe foto. En ik geloof dat ik al eens eerder in het topic had gezegd dat je je tekening mocht inleveren wanneer je wilt.
Ja, oke, dan doen we het zo;
De datum staat voor wanneer er een nieuwe foto komt, denk je; ik heb mijn tekening nog (lang) niet af, dan ga je gewoon rustig verder met de tekening afmaken en lever je 'm gewoon in wanneer ie af is.
De 2e foto is een konijnenfoto. En wel een van Faniek @bokt. Faniek; alweer bedankt voor de prachtige foto!!
Elke maand komt er een nieuwe foto om na te tekenen, dus als het niet lukt e.d. dan wacht je gewoon even, over een maand komt er weer een nieuwe foto van een ander dier. De einddatum is 5 april.
De datum staat voor wanneer de volgende foto komt, dus kom je in tijdnood en denk je dat je je tekening absoluut niet af kunt krijgen?! Dat is niet erg, je mag je tekening inleveren wanneer je wilt. Daar staat geen datum voor.
Gelieve géén foto's quoten, daar wordt het topic erg onoverzichtelijk van.
veel succes en veel plezier met tekenen!! Ik hoop veel resultaten te zien. Iedereen mag meedoen!
De grotere versie komt er z.s.m. aan.
Groetjes, Esmee
Laatst bijgewerkt door smeetjoew op 05-03-06 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuk, alleen.. Ik vind het geen mooie foto. Zal het wel gaan proberen hoor. VOor jouw is het ook moeilijk een foto te zoeken die iedereen leuk vind... Alleen, ik vind dat het wel steeds van een ander persoon moet zijn. Anders krijgt Faniek heel veel tekeningen van haar dier... Ik vind gewoon dat je ook verschillende mensen hun foto kan kiezen. Die van Babe, van haar Vlaam, of van Gabbyfedde, die zittende was ook heel leuk... Ik ga het proberen, maar weet niet of het lukt, want deze foto spreekt mij neit echt aan.. SOrry
@Astragirlie: leuk! Het is ook een leuke uitdagende foto. Succes!
@farouche2: Tja, jij vind die van jezelf en babe en Gabyfedde erg leuk, maar er hebben nog veel meer mensen gestemd.... En ja, het is ook best lastig een foto uit te zoeken die iedereen leuk vind. En als je de vlaam van jezelf erg mooi vind of de foto van Gabyfedde, dan teken je 'm toch gewoon. Ik moet een duidelijke foto uitkiezen en tja, Faniek is degene wie met de beste foto's komt opdraven. En we zijn pas bij ronde 2, dus ze is het niet áltijd. Als je gewoon zorgt dat je bij de volgende ronde een mooie foto hebt, van het dier dat ik dan kies, dan heb je misschien weer kans. Ik kan me niet aan iedereen aanpassen. deze foto is gewoon de beste foto. Klaar uit, het is een scherpe duidelijke en uitdagende foto. Het is de bedoeling dat jullie getest worden op jullie tekenkunsten. Je moet hier aan mee doen als je het leuk vind, zo niet, dan doe je gewoon niet mee, het is absoluut geen verplichting hoor. Je doet het voor je plezier en om wat meer technieken onder de knie te krijgen
Wat een mooie duidelijke foto! Ik vind het juist een goede en mooie foto en als ik er naar kijk krijg ik zin om na te tekenen, ik ga dus ook maar eens meedoen deze ronde
Niet dat ik ooit een Nijn getekeng heb ofzo hoor maarja eens moet de eerste keer zijn heah
Het is misschien ook wel een mooie foto , maar dit is de tweede van Faniek. Dat is misschien niet helemaal eerlijk. Maar goed ik doe deze niet mee foto spreekt me ook niet zo aan. Veel succes met tekenen iedereen !!!
ja, oke. Ik begrijp dat het volgend jullie niet helemaal eerlijk is, maar ik vond dit wel een hele mooie foto! Maar ik zal beloven dat de volgende foto geen foto van Faniek wordt. Ik weet namelijk al wat het volgende dier wordt.
Owja, dan ga ik denk eerst me eigen Vlaam tekenen, of die van Babe. Maar het is niet de enige mooie foto, want ik had ook een mooie SCHERPE foto van Skipper en Stamper van voren. Die vond jij ook mooi. Niet dat perse mijn foto gekozen hoeft, maar er zaten meer mooie tussen. Ik vind het niet erg hoor, maar vind het wel een beetje zo van: Zij is de enige met een mooie foto.