Oke, ik loop een beetje achter met de commentaren op de foto's, dus ik ga nog net even voor de eindstreep de rest doen. Vanaf mijn eigen bewerking:
@l0rdJ: Leuk idee. Alleen door het kleurgebruik (warme kleuren lijken nu eenmaal dichterbij) lijkt het achterste paard wat meer naar voren te komen. Ook een beetje rare overgang tussen de twee paarden.
@dessie: Mooie kleuren, ook mooi dat het groen van de bomen terugkomt in de letters. Alleen klopt het perspectief niet zo, of het paard is heel groot, of de bomen zijn heel klein zo.
@Astor: niet mijn stijl met die frutseltjes, beetje te druk, sorry.
@bliksem: het paard komt er zo niet goed uit, misschien beter in kleur...?
@kimmie1018: ook niet zo mijn stijl met die gedichtjes en die kleurtjes. Ook lijkt er aan de foto zelf weinig bewerkt behalve de lijstjes.
@Eros: sfeervol, maar zelfde commentaar als de anderen op de tekst, ik zie dat je een betere hebt gemaakt!
@fjordjuhh: mooie achtergrond, maar deze trekt meer de aandacht dan het paard.
@buster4ever: heel mooi! Alleen kun je hem bij de oren nog even beter uitknippen en ik vraag me af of het niet nog mooier was geweest als de lijnen rondom het paard meer scherp waren geweest.
@HardcoreLady: mooie dromerig sfeer, maar sommige dingen zijn denk ik mooier in kleur.
@soubieke: ik vind 'm er niet mooier op geworden... De randen van de oren zijn nog steeds lelijk, er zit ergens een rare zwarte vlek doorheen en van het achterste paard zie ik alleen nog maar de bles. De eerste was mooier!
@fjordjuhh: mooie sfeer, leuk dat het elfje en het paard naar elkaar lijken te kijken, maar wel een beetje te druk. Je kunt beter 1 thema kiezen en dat goed uitwerken.
@Cieltje90: donker, storend wit rondom de oren en weinig echt bewerkt.
@Palhaço: mooi verhaal erbij en goede compositie. De letters zouden voor mijn gevoel anders geplaatst moeten worden om het geheel er nog meer uit te laten springen.
@Palhaço(2): deze vind ik minder aansprekend, zelfs een beetje saai.
@Nicky_Ray: meer kleur maakt het levendiger denk ik.
@liezzie: leuk idee, maar ik vind de foto's niet bij elkaar passen qua scherpte, kleurgebruik en thema. Twee mooie foto's maken niet per se samen een nog mooier geheel. Bovendien is het paard niet scherp uitgeknipt.
@smeetjoew: hele goed aanzet! Met een paar puntjes (rondom het linkeroor meer netjes bewerken en het paard meer diepte geven, hij is nu te donker), is het een superbewerking! Ook mooi dat de letters vaag blijven, dat hoort bij dit thema...
@Palhaço(3): ik zie het logo van MijnAlbum.
@liezzie(2): iets beter, maar de foto van Harry Potter is al zo druk, dat je geen oog meer hebt voor het paard.
@Suzanne_k: mooie symmetrie. Als je nog niet zo goed bent in het uitsnijden, kun je beter een achtergrondkleur nemen die meer overeenkomt met de achtergrond van de originele foto, dan valt het niet zo op en kun je kleine foutjes ook nog goed bewerken.
@Otje_Merlot: ik zie een kruisje.
@Sanchowtju: er zitten veel leuke ideeen in, maar ik vind het zelf mooier als het niet zo druk is, nu blijf je kijken. Alle elementen passen niet direct allemaal bij elkaar.
@Nevony: ook een beetje rommelige compositie
@Heike: leuk idee, weer eens wat anders en goed uitgewerkt. Meest creatieve idee! Je zou denk ik ook nog eens kunnen proberen om het doek een meer centrale plek in de bewerking in te laten nemen, dus dat er nog meer aandacht op de tekening zelf valt.
@Dieuwke1989: haha, heel gaaf! Je hebt gekozen voor de crea-invalshoek en dat is erg goed uitgepakt. Het paard is alleen niet meer herkenbaar en dat is dan een keuze die je moet maken, of de focus op een mooi plaatje met het paard in de hoofdrol of het maken van een mooi plaatje met het paard als uitgangspunt.
@Otje_Merlot: ik hou niet zo van die gedichtjes (dat is persoonlijke smaak) en de compositie vind ik ook niet spannend.
@Miss_Monet: wel een goed resultaat hoor, als je nog niet zo lang bezig bent! Ik zou meer gaan uitproberen met kleuren en effecten.
@pipanda: goed! Duidelijke compositie, springt er echt uit! Alleen zou ik de achtergrond nog iets meer vervagen, nu is die helderder dan het paard.
@pipanda(2): alweer zo een! Heel mooi! En met humor... Zelfde commentaar...
@dierenlover: mooi kleurgebruik, maar ik vind hem niet meteen eruitspringen, hij lijkt wat te missen, ik weet niet wat.......
@dierenlover(2): beter! heel mooi....... Tekst mag van mij weg.
@Lipydo: heel gaaf, zoals altijd bij jou...... Ik zou alleen de foto van onderen wat meer hebben afgeknipt, maar dat ligt aan de foto, de benen komen zo wat ielig over en dan mist het geheel wat aan kracht. Mooi contrast tussen voor- en achtergrond, leuk crea idee met het lijstje en naambordje.
@Wineds: mooie sfeer, alhoewel de letters beter uitkomen in de tweede, vind ik de eerst qua contrast en kleur beter passen. Maar over het geheel... petje af, heel goed!
Zo pffff...klaar