Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:D
ik kom net terug van paardrijden dus ben zijknat en koud (buitenbak :S) woensdag niet veel huiswerk dus misschien weer een nieuwe stukje maar ik beloof niks want meestal gaat dat niet zo goed
*spreekt uit ervaring*
nee vrijdag veslag inleveren nheb ut even uitgerkend ik doe 20 paginas (maar) in een uur dus doe er nog 5 uur over en dn nog een verslag maken
zometeen ffies douche
Wel een hele dag
nee grapje hoor! Blijf het een top verhaal vinden!
misschin vanavond weer verder ik hoop dat ik er een nieuw stukje op krijg maar weet nog niet zeker
Jammer!
echt waar! zeker verder schrijven!!
(
)
maar ik ga na mijn serie (
) verder dus hoop dat het er vanavond ECHT op staat 
Citaat:Het weekend gaat langzaam voorbij. TE langzaam. In Nederland ging het altijd te snel, VEEL te snel. Maar nu? Ik verveel me de hele dag.
De volgende dag ga ik meteen uit school weer naar het groepje jongens wat ik zaterdag ontmoet had. ‘Hey Nederland meisje!’ word er van ver af al geroepen. Ik zwaai en ga bij het groepje staan. ‘Heeft Katy je vandaag nog wat gedaan?’ Vraagt een van de jongens die David blijkt te heetten. ‘Valt wel mee’ antwoord ik. ‘Echt?’ Vraagt een jongen genaamd Clayton. Eigenlijk wou ik wel toegeven dat Katy gewoon een vuile bitch is en er alles aan doet om mij het leven zuur te maken, ‘mmm’ is dan ook mijn antwoord. ‘Mmm, is dat ja of nee?’ Vraagt Jack. ‘Kweetnie, ze is gewoon een vuile bitch’ mompel ik. ‘Niet gruwelijk’ zegt Duncan ook een van de jongens. Josh een andere jongen knikt. ‘Sas… wij geven zaterdag een strand feest kom je ook?’ Vraagt Jack. ‘Leuk’ antwoord ik. ‘Gruwelijk’ zegt David.
Eenmaal weer thuis loop ik samen met Princess naar de tuin. Vrolijk rent Princess door de tuin terwijl ik mijn laptop aandoe. Gelukkig heb ik draadloos Internet gekregen en kan dus lekker in de tuin msnen. Kim is online.
Kim powergirl; Saaascha! Lang niet gesproken
Sascha in Australie; inderdaad:(
Kim powergirl; hoess?
Sascha in Australie; beter, met jou?
Kim powergirl; oowk goed hoor, hoezo beter?
Sascha in Australie; stomme kinderen op school maar in de buurt zijn ze wel aardig
Kim powergirl; oké wie dan allemaal?
Sascha in Australie; Jason en nog een groepje jongens.
Kim powergirl; Allemaal jongens
Sascha in Australie; haha ja:D
Kim powergirl; HAHA zitten er nog leuke tussen?
Sascha in Australie; kiim
Kim powergirl;ontwijk mijn vraag niet
Sascha in Australie; ik ken zo nog niet zolang
Kim powergirl; oké dan
‘Sascha er is iemand voor je!’ Roept mijn moeder. ‘Ik kom!’ Roep ik terug.
Sascha in Australie; Ik moet gaan doeidoei
Kim powergirl; HVJ
Sascha in Australie; HOVJ
Snel sluit ik mijn laptop af en roep Princess naar binnen. Daarna loop ik snel door naar de voordeur en kijk wie er is. ‘Jason?’ Vraag ik verbaasd. Jason knikt, ‘Zin om naar het strand te gaan?’ Vraagt hij. Ik knik, ‘Wacht even’ zeg ik en gooi de deur dicht. Snel kijk ik in de spiegel die in de hal hangt of mijn maké-up nog goed zit. ‘Perfect’ zeg ik terwijl ik mijn haar snel in een vlot staartje bind. ‘Klaar’ zeg ik terwijl ik de deur weer open trek. ‘Dat doe je snel’ zegt Jason, ik glimlach. ‘Ik ben weg’ roep ik en sla de deur achter me dicht. Terwijl we samen naar het strand lopen vraagt Jason of ik kan surfen. ‘Nou, ik heb een keer 15 seconden op een surfplank gestaan’ zeg ik trots. Jason begint te lachen. ‘Je bedoelt zeker 15 minuten’ lacht Jason. ‘Nee, seconden’ antwoord ik. ‘Zal ik je echt leren surfen?’ Vraagt Jason met nadruk op echt. ‘Oké, is goed’ antwoord ik terwijl de het strand oplopen. ‘Eh, Jason?’ Vraag ik. ‘Ja?’ Vraagt hij. ‘Ik heb geen surfplank’ zeg ik. ‘We huren wel’ zegt Jason glimlachend. O, ik schaam me dood ‘Jason…ik heb weer geen geld bij me’ zeg ik terwijl ik naar de zandkorrels kijk die aan mijn voeten blijven plakken. ‘Ik betaal wel’ zegt Jason glimlachend. O, ik schaam me dood, ik ken Jason nu net een paar dagen en dit is al de tweede keer dat hij voor mij moet betalen. ‘Sorry’ mompel ik. ‘Sorry waarvoor?’ Vraagt Jason verbaasd. ‘Dat je weer moet betalen voor mij’ antwoord ik. ‘Dat geeft echt niet voor jou betaal ik graag’ zegt hij en loopt naar een soort houten huisje toe waar surfplanken omheen staan. Ik voel dat ik rood wordt, snel zet ik mijn zonnebril op en ga in het zand zitten wachtend tot Jason terug komt. In de verte zie ik het groepje jongens lopen waar ik vanmiddag ook bij was. ‘Hoi’ zeg ik. ‘Lekker zonnen?’ Vraagt David. ‘Nee, Jason gaat me zo leren surfen’ zeg ik en wijs naar Jason die nog steeds bezig is met het huren van de surfplanken. ‘Gruwelijk, Nederland meisje gaat surfen’ Zegt Josh. ‘Gruwelijk’ knikt Clayton. ‘We gaan weer verder doei Nederland meisje’ zegt Jack en ze lopen weer verder. Even later komt Jason weer aanlopen. ‘Ga je met die jongens om?’ Vraagt hij terwijl hij de surfplanken in het zand steekt en naast me gaat zitten. ‘Ja ze zijn aardig’ antwoord ik. ‘Je moet voor ze oppassen hoor’ zegt Jason met een bezorgde blik in zijn ogen. ‘Zal wel meevallen’ antwoord ik ‘Kom surfen’ roep ik en spring op. Iets minder enthousiast loopt Jason achter me aan.
De volgende morgen ga ik met tegen zin weer naar school. Zodra ik de school binnenloop komt Katy met haar groepje naar me toe gelopen. ‘Mee’ sist ze en haar vriendinnen pakken me vast en trekken me de wc in. ‘Wat deed jij gister en vrijdag met Jason?’ Vraagt Katy kwaad. ‘Gaat je niks aan’ antwoord ik. ‘Slet! Jason is Katy’s ex!’ Zegt een van de meisjes. ‘Liz! Dat kind hoeft niet alles te weten!’ Sist Katy kwaad. Ik kijk Katy verbaasd aan. ‘Hij dumpte haar want Katy ging vreemd!’ Gaat Liz verder. Katy kijkt Liz boos aan en wijst dan naar een van haar vriendinnen ‘Laat Liz even weten dat ze haar mond moet houden!’ Zegt Katy en de vriendin trek Liz een van de wc’s in. Even later komen ze er weer uit en Liz is een stuk stiller. ‘Maar goed…’ Gaat Katy verder. ‘Je moet voor hem oppassen voor je het weet dumpt hij je’ zegt Katy. ‘Jij ging vreemd, vind je het gek dat hij je dan dumpt?’ Vraag ik kwaad, hoe durft Katy zulke dingen over Jason te zeggen? ‘Ik ging vreemd? Poeh… Ik was alleen een middagje met een andere jongen naar het strand en toen werd hij meteen hartstikke jaloers en dumpte me!’ Zegt Katy. ‘Ben je uitgepraat?’ Vraag ik nog steeds kwaad. ‘Sascha! Ik zal maar naar me luisteren want als ik wil kan ik je hele sociale leven in elkaar laten vallen’ Zegt Katy nu ook kwaad. ‘Is dat een dreigement?’ Vraag ik. ‘Zie het als een tip’ zegt Katy. ‘Kom meiden’ zegt ze en zij en haar groepje lopen de wc’s weer uit. Verbaasd blijf ik achter.
Die middag ga ik weer op msn Kim is weer online.
Kim is cool; Heej sas(K)
Sascha surfgirl; Heej moppiej
Kim is cool; hoess?
Sascha surfgirl; goed met jou?
Kim is cool; ook goed hoor
Sascha surfgirl; mooi
Kim is cool; ben je nog bij die Jason geweest?
Sascha surfgirl; Ja gister heeft hij me leren surfen:D
Kim is cool; echt waar?
Sascha surfgirl; Ja!
Kim is cool; woow vet cool
Sascha surfgirl; ja
Kim is cool; Heb je een foto van hem?
Sascha surfgirl; nee
Kim is cool; waneer zie je hem weer?
Sascha surfgirl; weet ik niet
Kim is cool; vraag dan een foto van hem!
Sascha surfgirl; haha oké zal ik doen
Kim is cool; maar ik moet naar bed
Sascha surfgirl; nu al?
Kim is cool; weet je hoe laat het hier is?
Sascha surfgirl; nee
Kim is cool; half 12
Sascha surfgirl; woow
Kim is cool;
Sascha surfgirl; weltrusten dan
Kim is cool; dankje
Sascha surfgirl; HVJ
Kim is cool; HOVJ WJNMK
Ik zet mijn laptop weer uit en loop weer naar beneden. ‘Sascha laat je Princess nog even uit?’ Vraagt mijn moeder. ‘Is goed, kom Princess!’ Roep ik en loop naar buiten. Op het strand kom ik Jason weer tegen. ‘Hey’ Roept hij en zet zijn surfplank in het zand. ‘Hoi, was je aan het surfen?’ Vraag ik. Hij knikt. ‘Jason?’ Vraag ik. ‘Ja?’ Vraagt hij. ‘Mag ik een foto van jou?’ Vraag ik terwijl ik naar zijn verbaasde uitdrukking kijk. ‘Niet voor mij hoor een vriendin wil alle foto’s van vrienden van mij hier zien!’ Zeg ik er snel achterna. ‘Is goed’ antwoord Jason glimlachend ‘Kom je dan mee naar mijn huis?’ Vraagt Jason. Ik knik. Snel trekt hij zijn T-shirt aan en samen lopen we naar Jason zijn huis. Hij woont in een mooi groot huis met een grote tuin. ‘Mooi huis’ zeg ik bewonderend. ‘Dank je’ antwoord Jason terwijl hij de voordeur opent. We lopen meteen door naar Jason zijn kamer en Princess loopt er vrolijk achterna. Ik kijk rond naar de spullen die in zijn kamer staan. ‘Dat is een leuke foto’ zeg ik en wijs naar een foto van Jason met zijn surfplank. ‘Haal maar uit het lijstje’ Zegt Jason. ‘Mag ik deze echt hebben?’ Vraag ik. Jason knikt; ‘Natuurlijk’. Snel haal ik de foto uit het lijstje maar zie dat er nog een foto verkeert om achter zit. Ik pak de foto eruit en draai hem om, ik schrik als ik zie wat er op de foto staat.

goed stuk, gauw verder