ik had even een beetje nagedacht over hoe je het verhaal een betere sprankel zou kunnen geven, en heb voor mezelf een klein stukje geschreven van de nacht voordat ze erachter komt dat er abortus is gedaan(zeg maar) Strak klemde ik mijn kussen tegen mijn hoofd, geen woord, het was stil in mijn hoofd, het was een vredig gevoel. Even kreeg ik kippenvel, maar snel ging dat fijne gevoel over in paniek, er kwam iemand binnen, voetstappen. Zweet brak bij me uit en ik bleef maar woelen, mijn hele leven flitste aan me voorbij, mijn ouders, jeroen, de man... Hoe heette hij eigenlijk? Waarom ik? Deed hij dit bij iedereen? Veel vragen dolde mijn hoofd rond, tot het opeens stopte, ik hoorde een gordijn opzij geschoven worden maar besteed er geen aandacht aan, ik dacht aan de vrede in mijn hoofd, de vrede in mijn hart. Ik ga het ze allemaal vertellen, alles, de verkrachtingen, de smsjes, de dreigementen, alles! "Gaat het wel? " Iemand streelde zachtjes en teder mijn voorhoofd, zachtjes opende ik mijn ogen maar sloot ze direct weer. "Het licht" Antwoorde ik schor. Ze dempte het licht en ik opende mijn ogen weer, het prikte nog, maar het was te houden. Ik opende mijn ogen sneller en zag jeroen naast mij op de stoel zitten, nog mijn hand vasthouden. "Je zweet als een rund" Zei hij bezorgt. Met een soepele beweging trok ik mijn hand langs mijn voorhoofd, het was zowat drijfnat. Geschrokken sprong ik overeind en keek naar het kussen, doorweekt. "Ik verschoon hem wel." Zei jeroen zachtjes en pakte het kussen en verliet de kamer.
Zo zou ik het zeg maar geschreven hebben, veel details zonder dat je jezelf in herhaling laat vallen, want het is nu meer van Slapen, verkachting, politie, weer ff verkracht, even slapen en dan weer verkacht Ik hou van details, dat maakt je verhaal wel 2 keer zo lang zonder dat het langdradig, of saai wordt!
nee, idd nu is het niet slecht, maar eentonig In het begin vond ik het helemaal hot om te lezen, maar nu wordt het een beetje aan elkaar gelapt zeg maar.. Moeilijk uit te leggen, of ik lees gewoon teveel stephen king
woow... echt mega goed!! en heb ik goed gelezen dat je pas 14 bent..?!? ik zou idd even een goeie uitgever gaan zoeken en dan je verhaal opsturen, op de naam van je moeder ofzo..en dan later vertellen dat jij het geschreven hebt, dan kunnen ze niet meer terug met hun kritiek!;) ik vind het wel leuk om te schrijven, maar zodra ik ermee stop, raak ik't kwijt en schrijf ik niet meer verder maar jij hebt het aardig tepakken.. schrijf door!!!
jah, ik moet in ieder geval iedere da geen paar regels hebben geschreven, anders dan kan ik het begin niet meer herineren en kan ik ook niet meer verder, begin ik weeropnieuw
*Krijgt reactie op MSN dat er hier gepraat werd.* Dus ik kwam maar weer is kijken.
Het volgende stukje zal nog ff op zich laten wachten. Ik heb op dit moment echt een inspiratie van 0,0.. Ik ben ook ziek, dus dat werkt niet echt in mn voordeel.. . Misschien volgend weekend ofso, Maar erg veel komt er niet meer bij hoor (A).
En ja, ik ben echt 14. . En nee ik weet niet wat ik met het verhaal ga doen. En nee ik was/ben niet van plan schrijfster te worden. .
Maar goed.. (A)
Nikky_jimmy; Iedereen schrijft op z'n eigen manier eh.. De manier waarop jij schrijft, daar kom ik gewoon niet op.
klopt, iedereen schrijft inderdaad op zijn eigen manier, maar het moet niet saai worden, niet zonder details Mensen kijken er dan meer op uit zeg maar, wel jammer als dat zou gebeuren toch? probeer alles gewoon meer uit teleggen enzo. het is mijn mening, maar misschien een inspiratie voor jouw!