Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) zijn ze er niet duidelijker op geworden,maar goed.

lilykashmir schreef:Met wat voor een programma doe jij het dan ? Ben wel benieuwd!
Ik vind het iig wel heel erg leuk!
en een Wacom Intuos tablet met pen. Meestal teken ik eerst m'n "basislijnen" op papier en scan ik die in en doe de rest met Photoshop, maar met die van Chester ben ik gewoon in Photoshop begonnen. Eerst de basis neerleggen en vervolgens steeds meer details toevoegen. Het principe is eigenlijk hetzelfde als dat je op papier tekent. marjoke schreef:Mylittlejoy: Erg mooi! Maar om opdrachten te doen in blauwe balpen lijkt me niet echt alles. Ik kan het mis hebben hoor. Maar probeer is in potlood, volgens mij ben jij goed..
Nee is inderdaad niet handig. Normaal werk ik eigenlijk alleen maar digitaal of met potlood. Dit was een schetsje toen ik me verveelde op het werk...smeetjoew schreef:@ elovesp: zie je topic
en ik zou er ong. 10- 12 euro voor geven

dus als je voortaan altijd zo mooi blijft tekenen zou ik er echt 13 euro voor vragen! 

alleen krijg ik het idee dat z'n rechterhelft van z'n hoofd is weggevallen ofzo....
je moet er nog een stuk neusgat bij maken en een klein stukje oog, of tenminste een paar wimpers... en de voorpluk mag wat echter...
) 5€ ?
10€/15€
Maar hij is wel erg klein waardoor ik het allemaal niet goed kan zien. Maar de nek klopt niet helemaal geloof ik en als er maar zo'n klein stukje schouder is kan je het beter weglaten en de nek een stukje korter houden. Staat een stuk mooier. 5€ ? 
Ik ben het met je eens.

Lessien_2810 schreef:Iemand al een idee hoeveel die van mij waard is?:$.. ik weet het eggt niet meer:$..
ik zou eerst een hele mooie tekening op goed formaat maken en dan ons laten beoordelen. dat is vaak een stuk makkelijker. maar zoals het er nu uit ziet : rond de 3/4 euro... of gewoon nog eventjes lekker door oefenen 

Twee pasteltekeningen op A4 formaat.