Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Gebruikt er hier iemand een Sizzix machine? Ik wil hem graag voor mijn verjaardag en ben benieuwd hoe hij bevalt. Het lijkt mij ideaal!
Of anders iemand die een circle (scissors) systeem van EK of Fiskars gebruikt? Lijkt me erg handig voor foto's, maar ze zien er niet zo gebruiksvriendelijk uit.
Yellowfish schreef:Ik lees al een tijdje mee, en ga binnenkort toch ook maar eens een begin maken
Ilse1979 schreef:Inka, geweldige spreuk
Tanya schreef:Oeh ik ga ook beginnen denk ik
Morgen of binnekort maar even bij de hobbywinkel ed. gaan kijken...
inka schreef:Ik zei laatst al tegen mijn man "ik heb nu de ideaale combi tussen mijn 2 verslavingen. Over scrappen praten op bokt."![]()
Guinevere schreef:Maar even verder in een nieuwe post voordat het databeest weer de geest geeft ...
Hoe laten jullie dingen er ouder uitzien?
Ik heb al wat geexperimenteerd met thee, cola en verschillende specerijen (Mijn vriendin durfde bijna niet te vragen wat ik aan het doen was toen ze ineens allemaal schaaltjes water met stukjes papier er in in de keuken vond ... om mij vervolgens de natte velletjes de oven in te zien schuiven, maar dat terzijde).
Thee werkt heel goed, maar kan je dat ook met foto's doen, of is dat slecht voor ze? En bij één van mijn papiertjes pakte het niet op bepaalde plekken waardoor er allemaal witte vlekken op zitten (erg leuk effect), maar ik heb geen idee hoe ik dat gedaan heb.
Oh ja, voor degenen die iets uit de VS willen. Hoe kunnen we dat het makkelijkst doen? Jullie weten niet wat je hier precies kan krijgen en ik weet niet wat jullie precies willen. Ik haal al mijn spullen bij Michaels, maar zij hebben lang niet alles online, dus dat maakt het een beetje moeilijker.
Tanya schreef:Haha oke dan
Moet ik gewoon zo'n map nemen met insteekhoezen? En die vellen, koop je die per stuk of per meerdere? En die dingen (zoals die paardrijdingetjes paar blz terug) plak je die met lijm vast?
Yellowfish schreef:Oww bah, ik heb nu allemaal leuke ideen (heb ze maar even opgeschreven) en heb ook de materialen, maar niet het goede papier! Heb enkel oude kranten () en gewoon printerpapier..