Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
supertygetje schreef:Er staan idd wel ERG veel reacties die te kort zijn, maar goed.
Ehm. Allereerst trekt het verhaal zeker mijn aandacht, en vond ik het boeiend om te lezen, hoewel het onderwerp eigenlijk enigszins cliche is.
Als je er een echt boek van zou willen maken zou je denk ik alles een beetje meer moeten uitrekken. Alles iets gedetaileerder vertellen, en over iets meer tijd laten lopen.
Het gaat nu nogal snel.
Ik heb op zich nog wel meer commentaar/advies, maar ik laat het maar ff achterwege. Ik ben tenslotte ook niet professioneel ofzo.
Farouche schreef:Even voor iedereen die zegt: moet je uitgeven etc.
Ze doen dat niet met boeken die door mensen <18 zijn geschreven ivm met de loon enzo. Ik en nog een aantal mensen hebben het eens geprobeerd... Helaas geen geluk.. Verder vind ik het een moi en boeiend verhaal, ik leef me helemaal in
Zwaar balen, want toch vind ik dat discriminatie!
? J0yce schreef:Mijn vriendin sgrijft hier ook een verhaal op bokt. en zij heeft wel een uitgeverij gevonde voor onze leeftijd.
Ik heb idd ook weleens gehoord dat er een aantal uitgevers zijn voor minderjarige, alleen k weet geen naam. Dit verhaak zou ik zo als boek kopen

,, ik ga hem nu zeker volgen! wat kan jij dat goed!!
Snel verder
haha
?