[verh] Het leven van Marja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Re: [verh] Het leven van Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:56

geheh viel mij direct op

Volgens mij heeft ze gewoon een timmerdoos bij zich gehad
en gauw een slot erop gedaan

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 13:05

Hahaha improvisatie!

Welja, Marja dacht natuurlijk van ter voren, hmm ik zou wel eens in een huis terug kunnen komen waar geen slot op zit, laat ik de hele gereedschapskist maar meenemen, wat maakt het ook uit

Haha nee waarschijnlijk gewoon iets over het hoofd gezien, geeft niks toch. Maar als je het naar de uitgever gaat sturen moet je dat wel even fixxen denk ik

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 17:20

huh?
op elk badkamerdeur zit toch een slot? tenminste daar ga ik van uit?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 17:22

Marja zei niets. Dat leek haar het beste. Ze kreeg kippenvel op haar armen, toen ze aan haar moeder dacht. Wat zal die ongerust zijn. Zal de politie al ingelicht zijn? Zal Nico eindelijk inzien, dat haar moeder geen kind als dochter heeft, maar een echte vrouw?

Marja kreeg rare gedachtes. Ze kan hier niet weg, Aron ook niet. Samen zitten ze opgesloten in dit huis. Marja keek naar Aron. Hij keek somer voor zich uit. “Lust je wat te drinken?” Vroeg Aron ineens. “Ja lekker, heb je een cola’tje voor me?” Vroeg marja.
Aron liep naar de trap, en keek naar de badkamer. Marja zag hem kijken. Aron stond even stil, en keek naar marja. “Het spijt me echt, maar hier komen we nooit meer weg.”
Hij liep naar beneden.

Tien minuten later, was hij nog niet boven. Marja werd ongerust en liep naar beneden. Ze keek om zich heen, en zag Aron nergens. Ze liep naar de bank, en zag een plastic zakje liggen op de bank. Marja keek er goed naar. “Wat is dit?” Vroeg marja. Maar niemand die antwoordde. Ze keek goed omzich heen, en besefde dat ze alleen in het huis was. Marja werd gek, ze keek omzich heen, voelde zich verlaten, en enorm alleen. Ze kroop op de bank, en keek goed naar het zakje. Ze pakte het voorzichtig op, en zag dat er wit poeder in had gezeten. Ze keek beter, en zag een groen plantje op het zakje staan. “Wiet?”

De achterdeur ging open met geweld. “Klote deur!” Werd er geschreeuwd. Marja werd bang, maar hoopte dat het Aron was. Een tijd was het stil. Marja werd banger en banger. Ze sloot haar ogen, en voelde tranen opkomen. Marja was radeloos, wat moest ze nu doen?

“Sorry ik heb geen cola meer.” Hoorde marja ineens voor haar. Ze opende haar ogen, en zag Aron staan, met een flesje bier in zn handen. “Dit is het enige dat ik nog heb.”

Marja nam het bier aan, en nam een slok. Ze vond het vies, smerig! Maar ze had dorst. Wat zou ze anders moeten drinken? “Mag ik weten, wie je belde? Toen ik je betrapte? Drie dagen geleden?” Vroeg marja.

“Dat mag je vragen, dat mag je eigenlijk niet weten. maar ik vertel het je wel. Ik belde met een dealer. Ik denk dat je het al door hebt. Ik gebruik drugs. Zonder drugs, ben ik niets! Niets meer dan een nerd. Ik moest hem bellen, als jij in mijn huis was. Ik had even geen geld, en hij wou wel wat anders. Toen zag ie dat er iemand in mijn huis was, en daarmee wou hij wel wat voor “ruilen”. Die man, is de baas van een bende. Hij is een soort van vader ofzo voor mij. Sinds mijn ouders overleden zijn, zorgt hij dat ik hier woon. In ruil daar voor, moet ik meisjes versieren en daar mee geld proberen te verdienen. Maar jij bent anders. Jij laat mijn gevoelens boven komen. Ik ben verliefd op je, en wil dat er niks met jou gebeurd.”

Marja snapte het verhaal niet helemaal. Maar ze liet het maar zo. “Een vraagje, hoe kwam je nu aan het geld dan?” Vroeg marja als laatste.

Het was even stil. Aron wist niet wat ie moest zeggen. “Heb ik gestolen.” Antwoorde Aron. Voor Marja wat kon zeggen, ging Aron verder. “Het is fout. Ik weet het, maar ik kan niks anders doen. Henk is een soort van vader voor mij, en heeft mij laten geloven dat stelen goed is. Maar ik weet eigenlijk wel beter.” Aron liep weg. Marja bleef alleen achter op de bank.
Marja keek naar buiten. De ramen waren vies van binnen. Buiten regende het. Marja voelde zich leeg, eenzaam, en ze miste haar moeder.
Marja gaf een zucht. “Wil je wat eten?” Vroeg Aron. “Jaa graag!” Antwoorde marja met een glimlach. “Kan eindelijk mijn maag stoppen met knorren.

Aron had brood, kaas en boter. Ze aten samen aan tafel. Het was stil in huis. Aron stond op. “Even een muziekje op zetten.” En Aron liep naar de televisie.

Marja werd eindelijk weer wat vrolijker. Ze nam de laatste hap van haar brood, en ging naar de televisie. Ze ging dansen. Aron keek naar na, en moest lachen. “Kom! Dans mee.” Marja pakte de hand van Aron, en samen dansten ze. Marja deed haar best, om vrolijk te lijken, maar diep van binnen was ze kapot.

“Wat is er?” Vroeg Aron. “Je bent ineens zo.... Hoe kan ik het zeggen? Je bent zo, anders?”
“Ik ben vrolijk! Zie je dat niet?” marja keek naar de grond. Geloofde zich zelf niet eens in wat ze zei.
“Vrolijk? Volgens mij ben je eerder het tegen over gestelde. Ik geloof je niet echt.” Zei Aron.
“ Je hebt gelijk....” Antwoorde Marja.
“Ik weet wel iets, om vrolijk van te worden.” Zei aron.

Ze stopten met dansen. “Een momentje!” En Aron was weg.
marja werd nieuwschierig. Enkele seconden later, kwam Aron terug, met twee zakjes, en een krat bier.
“Je kan kiezen.” Zei hij.
Marja snapte Aron niet erg. “Hoe bedoel je?”
“Kijk, of je neemt een zakje. Je wordt licht in je hoofd, en alles is leuk! Of je neemt een biertje, en daarna nog een paar, en word zo aangeschoten, en als je door gaat dronken.”
Marja keek Aron aan. Ze wist niet wat ze zou doen. Down voelen, of plezier maken, en later weer down voelen.

Ze besloot, bier te gaan drinken. Aron deed mee. Samen gingen ze op de bank hangen, en dronken in drie uurtjes een krat bier weg. Al snel werd Marja aangeschoten en melig. Aron volgde al snel.

Aron ging ineens heel dicht bij Marja zitten. “Weetje? Jij bent heel knap, en heel lief, en...” Aron zoende haar, en Marja zoende terug. Haar vlinders waren ineens terug, en voelde zich vrolijker dan ooit! Marja stopte met zoenen. “Even naar de toilet.” En marja rende naar de toilet.
Aron zuchtte en wachtte af.

Marja was al snel klaar. En liep naar Aron. “Wat loop je soepel!” Zei Aron. marja keek in de weerspiegeling van de voordeur. Ook zij zag dat ze niet echt normaal liep. “Oeps. Momentje...” Marja werd misselijk en rende terug naar het toilet. Voor dat ze in de wc was, begon ze over te geven. Aron hoorde het, en kwam lachend naar haar toe. “Geen drinker?” Zei Aron lachend.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 17:33

Oops solly, dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Mischa op 05-07-05 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 17:34

Devica schreef:

Ze gingen samen naar Aron's huis, en marja mocht daar douchen. "Zit er geen slot op?" Vroeg marja. "Uuh.. nee, maar er komt niemand binnen hoor! We kloppen altijd." Antwoorde Aron.

Devica schreef:
huh?
op elk badkamerdeur zit toch een slot? tenminste daar ga ik van uit?

In jou verhaal zit/zat er dus geen slot op de deur, Devica
Of lezen wij dit nu weer helemaal verkeerd?
Laatst bijgewerkt door Mischa op 05-07-05 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 17:36

*heeft er van gemaakt: Marja stond op, en liep vlug naar de badkamer. Ze opende de deur, stapte naar binnen en smeet de deur dicht. Aron was te traag, en stond voor een dichte deur. Hij probeerde de deur te openen, maar iets hield hem tegen.

*sorrry Mischa *

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 17:50

Haha goed zoo

Zo, goed stuk! heb je weer geschreven hoor heftig.
Wel stom van Marja dat ze ook mee ging drinken, want dat gaat van kwaad tot erger natuurlijk

Op naar meer!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 18:12

Marja kon niet meer stoppen met braken. Aron werd ongerust. Hij keek haar aan, en zag dat ze tranen in haar ogen had. Marja stopte, haalde adem, en weer begon ze met over geven. Aron ging naas haar zitten. “Sorry, ik wist niet dat je nog nooit gedronken had. Maar stiekem vind ik het wel grappig...” Zei Aron.
Marja stopte. “Weet je wat grappig is?” Zei Marja met een vies gezicht. “Nou?” Zei Aron nieuwschierig. Even dacht marja er aan om over hem te braken, maar ze hield zich in. “Laat maar...”

Aron liep na een tijdje weg. Hij pakte nog een paar biertjes, en ging weer naast haar zitten. “Slokje?” Vroeg Aron plagerig, terwijl hij een slok nam van zn biertje. Marja stopte, en liet de wc doorspoelen. “Nee bedankt, ik wil nu water.”

Marja liep de toilet uit, en liep naar de keuken. Pakte een glas, spoelde het om, en liet het met water vol lopen. Ze nam een paar goede slokken, en spoelde haar mond. Aron was ondertussen achter haar gaan staan. “Weetje? Jij bent heel mooi, heel sexy. Jij bent alles, wat ik in een meisje zoek.” Verluisterde hij in Marja haar oor. Aron gaf haar een kus in haar nek. Marja voelde zich er niet prettig bij. Ze draaide zich om. Aron zoende haar op haar mond. Marja wou niet, verzette zich hevig. “Wat doe je? Dit wil jij toch ook??” Zei Aron. Hij pakte haar vast, en zoende haar, als of zijn leven er van af hing. marja kreeg het benauwd. Ze probeerde Aron van zich af te duwen. Maar Aron was te sterk. Hij had haar zo stevig vast, dat ze zich niet los kom krijgen. Aron stopte met zoenen, en keek haar aan. “Je bent dronken! Ga van me af! Laat me los!” Schreeuwde marja. Ze werd bang... Aron keek haar beter aan, en besefte dat ze gelijk had. Hij liet haar los, en nam nog een slok bier. “Weetje? je mag je tanden weleens poetsen, je stinkt!” Zei Aron. Marja keek hem kwaad aan. “Nee jij bent lekker! Word eens nuchter, en dan pas praat ik weer met je.” Marja duwde hem weg, en liep naar de bank. Keek op de klok, en zag dat het half zeven was. Alweer bijna avond dus. Marja sloot haar ogen. Ze was moe, alles wat ze de laatste dagen had mee gemaakt, koste haar vreselijk veel energie.
Aron liep naar haar toe. marja keek hem aan, en werd bang van hem. Zijn ogen, waren rood. Hij had een soort van sigaret in zn handen. marja keek er goed naar, en zag dat het een joint was. Voor marja wat kon zeggen, deed Aron zijn hand voor haar mond. “Zeg maar niks, dan verpest je het!” Hij legde zijn joint op de grond. Hij ging naast marja zitten, en pakte haar weer vast. Hij zoende haar, maar daar bleef het niet bij. Marja voelde een hand onder haar shirtje gaan.....

*laatste stukje waarsch. voor deze week!!!*

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:19

Zoo heftig stuk weer!
Die Aron is maar een vies kereltje....wie zoent er nou met iemand die even daarvoor heeft staan overgeven, gatverdamme!

Devica schreef:
*laatste stukje waarsch. voor deze week!!!*

Voor deze week?? de week is nog maar net begonnen! dat kun je ons toch niet aandoen he! zeg dat 't niet waar is.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:20

NEEE niet het laatste stukje! PLEEAAASS!!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 22:35

morgen werke, donderdag werke en vrijdag.
misschien zaterdag.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 23:12

o MEEEEEER!!
Het word net zo spannend
Zit altijd in spanning je verhalen te lezen

waar haal je dat verhaal toch in hemelsnaam vandaan??

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 23:15

ik laat mn fantasieen gaan..
ik denk na over wat er om me heen gebeurd, en is gebeurd... en wat kan gebeuren snapp?
xxiezz

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 23:18

aha .. moet ik ook maar een proberen dan

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 23:57

Oehhhhh, nog steeds leuk en fan!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 08:42

ik hou graag mn ogen open

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:43

Vind het een super gaaf verhaal En hoop dat we snel meer krijgen te lezen!! En dan wel voor zaterdag

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 08:48

Marja verstijfde. 'Wat doet ie nou? Dit wil ik niet! Hij moet stoppen!' Marja stopte met zoenen, waardoor Aron wilder met zn handen werd. Het enige wat marja dacht, was dat Aron moest stoppen hiermee.

Marja beet hem in zn tong. Aron stopte met zn handen, en stopte met zoenen. "Wat doe jij nou?" Zei Aron op een onvriendelijke toon. Marja keek hem niet aan. Ze wurmde zich los en liep zo snel als ze kon naar de wc. Dat was de enige kamer, die op slot kon.
Ze liep naar binnen, wou de deur dicht doen, maar Aron hield de deur tegen.
"Oo je wilt hier?" Aron keek haar vriendelijk aan, maar zo boos had Marja hem nog nooit gezien. Marja werd vast gegrepen bij haar armen, en tegen de muur gedrukt. Ze werd boos en verdrietig. Maar besefte dat ze niet tegen Aron op kon. Hij was te sterk.

Marja begon te gillen, toen Aron haar shirt stuk trok. Aron stopte, keek haar kwaad aan. "Stop je er nu mee?" Zei Aron.
Maar marja stopte niet, ze probeerde zich zelf los te krijgen. Maar niets lukt haar. Marja keek naar de grond, en zag dat Aron met zn benen wijd stond. Voor Marja het wist, had ze hem drie schoppen gegeven. Alle drie tussen de benen van Aron. Aron kreunde, en krampachtig viel hij op de grond. Hij kreunde verder van de pijn.

Marja vluchte, en rende naar de voor deur. Ze deed deze open, en rende naar buiten. Eindelijk! Voor het eerst sinds vier of vijf dagen is ze buiten! Marja rende verder. Ineens hoorde ze iets.

"Marja!"

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 10:10

Whoo weer zo'n heftig stuk!
Kreeg er wel even kippevel bij hoor 't zou je maar overkomen
Wel goed van d'r dat ze zich niet gewonnen gaf.
En nu maar hopen dat degene die haar nariep de redding is en niet weer 1 of andere creep!

Leuk om te lezen weer

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:53

als dit niet uitgegeven kan worden dan weet
ik het ook niet .. volgens mij zou dit echt een
superspannend boek zijn
Als het uitgegeven wordt moet je het maar zeggen ...
dan wil ik het boek hebben

echt supergoed man

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:17

ow ik heb je verhaal net ontdekt maar ik ga deze ropic ook volgen. Wil nieuw stukje lezen.

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:19

woooohh spannend! meer meer

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 18:26

meer komt er aan k heb tijd over vanaaf

@ vero, uitgeven, doe ik als alle fouten er uit zijn :p

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 18:50

Marja durfde niet naar achteren te kijken. Ze rende snel verder.

"Marja!?!" Werd er weer geroepen. Marja stopte met rennen, en keek achterom. "Tanja?" Marja was enorm blij toen ze haar vriendin zag. Tanja rende naar Marja toe, en schrok van Marja. "Wat is er met je gebeurd?"

Marja keek tanja aan. Tanja keek Marja aan. Toen sprongen de tranen in Marja's ogen. Tanja gaf Marja een flinke knuffel. "Laat alles maar gaan..." Stelde Tanja Marja gerust. Marja bleef maar huilen. Alles wat ze afgelopen dagen had mee gemaakt, waren echt te veel om in een keer te verwerken.

"Kom, ga je mee naar mijn huis? Even op adem komen. En dan wil ik weten waarom je weg rende, en waarom je nu huild. Ik ben trouwens ook benieuwd waar je was. Ik hoorde van Wouter dat je niet meer in de stad was." Zei Tanja. "Ik werd best ongerust, en ik kon aan wouter ook merken dat ie het niet leuk vond dat je er niet was."

Marja kon de woorden van Tanja niet geloven. Niet van wat Tanja dacht, maar dat ook van Wouter. Marja was verward. Het enigste wat ze nu wou, was wat eten,drinken, en een slaap plek zonder Aron of welke creep dan ook!