Ik vind het wel zielig voor haar.
Ze kan maar beter met zijn zoon gaan.
Dat is veel beter.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_sodera schreef:whaha heb volgende week toetsweek, en als ik weer zulke slechte cijfers haal mag k tot de zomervakantie niet meer op concours!!!
Citaat:Haar moeder was beneden bezig met het doppen van de boontjes. Even keek ze op en glimlachte. ‘Hee lieverd. Alles goed? Hoe was het op school?’ Elise mompelde maar wat en was te diep in gedachten verzonken om serieus antwoord te geven op haar vragen. Haar moeder negeerde het verder, haalde haar schouders op en richtte zich weer op de bonen. Elise liet zich op de bank neerploffen en pakte de afstandsbediening. Zonder echt te kijken wat ze deed zapte ze wat langs de kanalen en liet haar ogen langs het steeds veranderende beeld glijden. ‘Oh ja, Sanne belde nog. Ze klonk nogal vreemd.’ Elise keek op, mompelde opnieuw zomaar iets en greep naar de telefoon die op de salontafel lag.
Sanne, ik was het bijna vergeten. Ze had me laten zitten. Me alleen achtergelaten in de pauze. Wat moet ik doen? Bellen? Net doen of er niks aan de hand is? Misschien heeft ze een verklaring. Misschien legt ze me uit, wat er aan de hand is. Ja, ik bel haar op en vraag om uitleg. Het zal vast een goede reden gehad hebben.
Uit haar hoofd drukte ze het nummer in en stond op, om uit de kamer weg te lopen. Net toen ze de kamerdeur achter zich dicht trok, nam Sanne op.
‘Met Sanne van Hofwegen.’ Haar stem klonk vrolijk en uitgelaten. Elise glimlachte even bij het horen van haar vriendin haar stem en begon de trap op te lopen. ‘Hee, met Elise.’
‘Ow eh, hoi Lies..’ ‘Erm.. je had gebeld zei mijn moeder?’ Even bleef het stil, alsof de hand op de hoorn gehouden werd. Toen klonk Sanne haar stem weer. ‘Eh ja, dat klopt. Ik wilde je eigenlijk even zeggen, dat ik morgen niet met je mee fiets.’ Elise was op haar beurt even stil. Aarzelend begon ze weer te praten. ‘Waarom niet? Moet je ergens heen?’ ‘Nee, maar het komt gewoon even niet zo goed uit. Maar ik moet op hangen, we gaan eten. Daag.’ De verbinding werd verbroken en slechts een pieptoon was nog te horen. Verward drukte Elise de telefoon uit en bleef er een tijdje mee in haar hand staan.
angelke schreef:les "fans".
Maar weer leuk hoor.
m00nlight schreef:Leuk stuk, haha die Elise neemt wel jou woordje over he, "erm"![]()
Ik wacht ook op meer
Citaat:
Eve_lien schreef:Stukje is weer in de maak.
Alvast nog deze;Citaat:
*Tamara* schreef:Leuk weer, het blijft echt spannend welke kant het uiteindelijk opgaat! En met Sanne, dat zit ook niet helemaal lekker... Ben benieuwd!Enne, succes met je toetsen!