het is al avond wel heel gemeen hoor, om van die vage hints te geven. nu moet je wel een stukje plaatsen anders krijg je heel bokt achter je aan... nee hoor, maar ik wordt onderhand wel onwijs nieuwsgierig
Meredith reed rustig door het bos. Just do it liep lekker ontspannen en Meredith kwam weer een beetje tot rust. Toen ze, na een lang stuk galop op haar gemak naar huis stapte ging haar telefoon. "Schuyler, wat zou die van me moeten?" na enige aarzeling drukte ze het gesprek weg. "Geen zin" mompelde ze tegen Justy. Just do it hinnikte vrolijk en schudde met zijn hoofd. Toen ze thuis het erf op kwamen kwam Emily blaffend aanrennen. "Hey meis, waar is MArkus?" Markus kwam uit de stal, samen met Irma. Het eerste wat door meredith's hoofd flitste was:Ze zou morgenochtend pas komen! "Is er iets met Stel?" Markus pakte Justy bij zijn hoofdstel en zei:"Ze was onrustig, maar ze heeft haar pijnstiller gehad en nu gaat het weer, de koorts is wat gezakt!" Meredith sprong op de grond en haalde diep adem. "Ik schrok!" Toen ze echter de stal in kwam en floot hinnikte haar merrie zacht. "Stelli. mooie meid! Het gaat weer iets beter met je he?" Terwijl Janna Justy poetste en verzorgde bleef Meredith bij Stella, tot Markus riep dat er eten was. Die avond zat Meredith opgerold als een kat in de box van stella te lezen. Markus reed een van zijn jonge paarden in de bak. "een sms, van wie?" "Meredith? I'm so sorry! Schuyler" Meredith keek naar haar telefoon en mompelde:"Het is wel goed. ik ga mijn energie niet aan zo iemand verspillen he Belli?" Stella snoof en sloot haar ogen. "Ik ga naar bed Mer, ga je mee? Janna blijft vannacht bij Stella, jij hebt je rust hard nodig!" Markus knuffelde Stella even. Meredith gaf de merrie een kus op haar zachte neus en liep toen ook naar binnen. "Ik ga nog even snel douchen!" Toen Meredith even later vermoeid in bed kroop zei Markus:"Ga maar lekker slapen meisje, Stelli red het allemaal wel!!" Meredith sloot haar ogen en viel in slaap.
"Welke idioot smst op dit tijdstip? het is half drie!" Meredith veegde het haar uit haar gezicht, pakte haar telefoon van het nachtkastje en las:"Je moet me geloven als ik zeg dat ik Stella NIET HEB AANGERAAKT! Meredith? Please? Laat tenminste even iets horen! Schuyler"Meredith geeuwde en smste:"Schuyler, ik heb je de kans gegeven, jij vond het nodig, op wat voor een manier dan ook opeens te verdwijnen. Val me dan ook niet meer lastig! Meredith" Ze zette de telefoon uit, draaide zich om en dommelde een beetje weg. De volgende ochtend was ze echter al vroeg weer wakker. Om 6uur wandelde Meredith al met Emily de stal in. Toen ze de deur opende bleef ze stokstijf staan.......................
oehh het wordt echt spannend en klein ideetje, schuyler zit bij stella want zij had spijt en dan verteld ze wat renee met stella heeft gedaan zodat de dierenart haar weer beter kan maken, of niet... maar markus moet wel goed blijven*vindt hem stiekem wel schattig *
"Stelli?" Meredith kon haar ogen niet geloven! Haar lieve Stella keek over de boxdeur, haar oortjes recht naar voren! Dolblij vloog Meredith haar merrie om de hals. "Je bent een heel stuk opgeknapt dametje!" De merrie schudde haar manen en hinnikte zacht. "Je hebt honger he? Ik zal wat slobber voor je maken, wacht maar even!" Fluitend liep Meredith weg, Emily kwispelend achter zich aan. In het voorbij gaan zette ze de radio hard aan en zong ze vrolijk mee. "Meredith?" Meredith schrok en keek om. "Janna! Ik schrik! hoi!" Janna lachte:"Het gaat beter met Stella he?" Meredith knikte en zei:"ja, stukken beter, moet haar zo nog even temperaturen, maar ik verwacht geen koorts meer!" Stella at met smaak haar slobber en duwde haar neus tegen de wang van Meredith. "Kleine viezerik!" Lachte die vertederd en trok haar merrie zachtjes aan haar voorlok.
"Meredith?" "ja Markus? Doe je mond nou eens open Checkmate!" Meredith probeerde voor de zoveelste keer het bit in te doen, maar Checkamte deed steeds zijn hoofd net te hoog, zodat Meredith er niet bij kon. Markus stond in het gangpad met Contendra en lachte. "In plaats van dat je me daar uit staat te lachen, wat wilde je zeggen?" Markus stak zijn tong uit en zei:"Ik wilde vragen of je zin had om vanavond naar de film te gaan?" Meredith knikte en zei:"Ja, leuk! JOEY, NU!" Met een snelle beweging greep ze zijn neus en trok zijn hoofd omlaag. "Nu is het over met dat gezeur jochie, IK ben de baas, niet jij!" Markus plaagde:"Geldt dat ook voor mij??" Meredith gooide lachend een borstel naar hem en liep voor Checkmate uit naar buiten waar ze op steeg en weg reed...."Ik ga naar buiten, ga je mee?" Markus knikte, stapte op Contendra en even later reden ze samen het erf af...
Misschien vanavond nog een klein stukje kan niks beloven!