oKe jullie krijgen de rest van het verhaal maaaar!!!!!!! dan heb ik ook echt helemaal NIKS meer!! duss kom met ideeen!!! SOS!!
de leukste ideen worden gebruikt!!
Citaat:
De volgende dag begonnen Saskia en Danny met het verhuizen. De deur bel ging *ding dong*
`Sas doe jij even open?`
`JA! is goed`.’ Het is Piet, die grijnzend voor de deur staat.
`Ja, jou moest ik nu net hebben, kleed je maar even om in je rijkleding! Je moet even rijden`
`Ik? O moet ik er een voor rijden?` Saskia stond hem wat verbaasd aan te kijken en knikte toen. Paarden rijden was natuurlijk haar dagelijkse bezigheid op De Regge
`Nee Saskia, je moet er een uit proberen!` Piet wachtte even haar reactie af en sprak toen verder.
`O zeg maar even tegen Danny dat ik er voor hem ook een heb klaar staan! Dus als jullie zo even kunnen komen?`
Danny was inmiddels komen kijken wie er aan de deur was, omdat het zo lang duurde.
`O ben jij het Piet, wat is er aan de hand?`. Piet begroette Danny even en draaide zich toen om.
`Gaan jullie je maar even omkleden en dan zie ik jullie zo!`
Piet liep weg en liet Saskia en Danny achter met een hoop vragen.
‘Wat heeft hij dan?’ Danny keek Saskia even verbaasd aan, waarop Saskia richting de stallen knikte.
‘Dat zie je zo wel’
Ze kleedden zich snel om en stonden in 5 minuten al bij de stallen.
`Kijk aan! Nou ik heb twee goede paarden uitgezocht, Saskia de vosmerrie is voor jou, probeer haar maar uit! En Danny, de zwarte merrie is wel wat voor jou, probeer maar!`
Saskia en Danny waren de paarden aan het inrijden, in de tussentijd kwam er een bekende man aan, het was een van de handelaren waar Piet contacten bij had. Ze stonden samen te praten terwijl ze naar het rijden van Danny en Saskia keken. Saskia en Danny waren tevreden over de paarden.
`Ik kan het bijna niet geloven! Mijn eerste eigenpaard!`
`Tja, het is wel raar we gaan van niets naar een heleboel!` Vindt Danny. `Zeg Sas zullen we de paarden afgaan zadelen? We moeten tenslotte nog verder met verhuizen` Met enige tegenzin stapten ze van hun paarden af en zetten ze op stal.
Die avond waren Saskia en Danny doodop, ze hadden eigenlijk de hele dag alleen maar ingepakt, schoongemaakt en even gereden, ze gingen dan ook al vroeg naar bed, want de volgende morgen moesten ze al vroeg weer verder. Dat was tenslotte de laatste dag die ze hadden om alles in te pakken. Morgen ging Piet weg en overmorgen kwam Hans in hun oude vertrek te wonen.