tattoo topic

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:14

wow superstarry! heel erg mooi,
mag ik weten wat het betekent?
ik heb een ontwerp voor iets lager in mijn lies,
deed dees pijn?

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:23

zal trouwens maar gelijk even een fototje van de mijne erbij doen, de tattoo zelf is niet zo speciaal en simpel, maar het is japans voor quinta dus voor mijzelf wel heel mooi, o ja voor als het niet duidelijk was hij zit op mn enkel..:
Afbeelding

deze foto is niet super scherp helaas, hij is namelijk heel netjes en dun gezet met scherpe lijnen,
heb hem nu denk ik ongeveer 3 jaartjes, vind hem nog steeds super maar zoals ik al zei heel simpel. dus ligt het ontwerp voor mijn lies al klaar, een takje met bloemetjes en kleine vlindertjes...

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 16:48

leuke tatt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:10

vind er wel mooie tattoo's tussen zitten.

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:10

SuperQuinta schreef:
wow superstarry! heel erg mooi,
mag ik weten wat het betekent?
ik heb een ontwerp voor iets lager in mijn lies,
deed dees pijn?


Het is het oog van Ra. Ra is de egyptische zonnegod, en ik vind de egyptische goden enzo vanaf dat ik klein was al erg interessant (en natuurlijk ben ik ook het zonnetje in huis Tong uitsteken )
Het deed helemaal geen pijn, het kietelde alleen een beetje, maar hoe dichter je bij het bot komt hoe beter je het voelt.
Jouw tattoo is ook erg mooi, ik wil ooit ook nog 1tje op mijn enkel (onder andere Knipoog )

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:13

SuperQuinta schreef:
dus ligt het ontwerp voor mijn lies al klaar, een takje met bloemetjes en kleine vlindertjes...


Op je lies kan je volgens mij niet heel gedetailleerd tatoeeren omdat de huid vrij dun is, en ook niet heel klein. (correct me if I'm wrong, heb het van horen zeggen)

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:15

smax schreef:
:D bedankt, heb hem zelf getekend en ben er ook wel een beetje trots op, mijn nieuwe ontwerp komt als het goed is deze maand


Die schaduwen enzo, is echt mooi gedaan! Ben benieuwd naar je nieuwe ontwerp.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 22:21

als ie klaar is maak ik zo snel mogelijk foto`s, maar dit word een hele simpele hoor, geen schaduwen en zo, het zijn Budhistische tekens

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:00

superstarry schreef:
Op je lies kan je volgens mij niet heel gedetailleerd tatoeeren omdat de huid vrij dun is, en ook niet heel klein. (correct me if I'm wrong, heb het van horen zeggen)


ok mijn mening:
lies is een errug vervelende plek voor mij om te tatoeeren, net als de buik.
en weet je waarom? omdat de huid erg dun en vooral zeer bewegelijk is! mensen ademen, schrikken, praten, en alles beweegd. Ze houden er absoluut geen rekening mee dat ik op dat moment mijn best aan het doen ben strakke lijnen te zetten die er voor de rest van hun leven zullen staan.
Maar desalnietemin doen wij wel gewoon kleine tattoos daar zetten hoor..gewoon een beetje opletten.

(wel is het zo dat als je lijnen dicht bij elkaar wil hebben staan het kan dichtslibben na een aantal jaren, maar dat heeft weinig met de plaats te maken, dat kan op je arm ook gebeuren)

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:21

Marshaha schreef:
ok mijn mening:
lies is een errug vervelende plek voor mij om te tatoeeren, net als de buik.
en weet je waarom? omdat de huid erg dun en vooral zeer bewegelijk is! mensen ademen, schrikken, praten, en alles beweegd. Ze houden er absoluut geen rekening mee dat ik op dat moment mijn best aan het doen ben strakke lijnen te zetten die er voor de rest van hun leven zullen staan.
Maar desalnietemin doen wij wel gewoon kleine tattoos daar zetten hoor..gewoon een beetje opletten.

(wel is het zo dat als je lijnen dicht bij elkaar wil hebben staan het kan dichtslibben na een aantal jaren, maar dat heeft weinig met de plaats te maken, dat kan op je arm ook gebeuren)


OK, duidelijk! Haha!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 10:05

Haha! Die heeft er verstand van

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:57

smax schreef:
:D Die heeft er verstand van


Bloos nee hoor, is mijn mening/ervaring

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 13:53

dat bedoelde ik

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:32

ok, zal mijn tatto er ook op zetten. Ik heb hem zelf ontworpen. Hij heeft ook een speciale betekenis. Het zijn de initialen van mij (wendy Lubbers) en mijn paard (lethal weapon). We hebben beiden de W en de L als initialen, alleen in spiegelbeeld. Vandaar dat de L zowel gewoon als in spiegelbeeld staat. (de W ook, maar die blijft hetzelfde, dus daar zie je niet veel aan..)

Afbeelding

Mijn zwager is btw nu een tatto aan het zetten. De naam van zijn dochtertje (Kim) op zijn onderarm.
Laatst bijgewerkt door prakkie op 07-10-04 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:33

Ik ben van plan om er nog 1 te nemen, maar dan ook een bijzondere (liefst zelf ontworpen) en met een speciale betekenis. En de plek weet ik ook nog niet...dat duurt dus nog even...

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:55

Oh, de mijne wordt trouwens C 1983 (C= copyright, maar kan de copyright-C niet vinden).
Waarom? Om een heleboel redenen. Ga ik hier niet allemaal neerzetten, maar het belangrijkste is, is dat ik mezelf eindelijk accepteer zoals ik ben en dat ik uniek ben. Vandaar een copyright op mezelf zetten

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 20:26

leuk idee amberto!!!! geldt ook voor prakkie

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:30

mijn zwager heeft btw zijn tattoo gezet. Hij heeft op zijn onderarm in Feyenoord-letters "Kim" laten zetten. Zo heet hun dochtertje (is 29/09 geboren).

De meeste vrienden van hem hebben SCF in die letters staan, maar hij heeft nu Kim staan...echt heel stoer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:47

prakkie schreef:
De meeste vrienden van hem hebben SCF in die letters staan, maar hij heeft nu Kim staan...echt heel stoer.


Wat betekent SCF?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:08

sport club feyenoord...

hij heeft nu op zijn linkeronderarm Kim staan. Op zijn rechteronderarm heeft hij Vatos Locos gezet, met dezelfde letters. Is echt heel mooi geworden...

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:39

i wil volgend jaar ook een tatoo, misschien een eigen ontwerp, (tinker met misschien een klavertje, en daaronder o'tommy, of een kwijlplaatje uit 1 van die boeken die ze daar hebben.

maar ja, moet nog een jaar wachten (ben nog te jong) als ik al die mooie plaatjes van jullie zie!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 01:14

Afbeelding

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 01:16

Ik wil nog een nieuwe op m'n onderbeen Haha! Weet alleen nog niet wat Haha! Iemand een mooi idee Verward

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 11:12

Je moet iets zoeken wat bij je past, niet wat een ander mooi vind, want uiteindelijk zit jij er je hele leven aan vast

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 11:16

Iets persoonlijks wat je ook nog leuk vind als je 80 jaar oud bent ha ha ha .