paardjuhsz schreef:wauww echt heeel mooihoe doe je dat ooit foto's overelkaarheen plaatsten (doorzichtig) met ulead photo explorer. Is best wel simpel. Ik ben er binnen 2 minuten mee klaar
Je kan bij hetzelfde landschap zoveel verschillende landschapszichten hebben, gewoon door het camerazicht te veranderen.Bij deze is het net alsof je in een speedboot de foto hebt genomen. Hopen krijgen jullie ze te zien.
paardjuhsz schreef:ooh cooldie van mietje is echt heeeeeeeeel mooi wouw... bedankt...hier mijn 2e dinges
Jammer dat het landschap geen reflectie op het water heeft. En ik vind de weerspiegeling van de zon iets te groot Voor de rest wel mooi Scarlet:Heel mooi, zeker voor een eerste wereld
Rainie schreef:Jammer dat het landschap geen reflectie op het water heeft. En ik vind de weerspiegeling van de zon iets te groot ja dat vond ik ook.... maar hoe haal ik het weg... vind het een nogal vaag programma
Feetje schreef:Ik kan op een of andere manier alleen nog maar "droge" ijsbergen maken?waterniveau omhoog trekken.
Mietje schreef:dat programma is echt heeeel erg verslavend meer dan verslavend voor mij. Ik heb mezelf echt moeten dwingen om normaal werk te doen hier vandaag op het werk. Ik kan er bijna niet mee stoppen.
Petraaken: Wil best kijken, maar al je werelden zijn kruisjes. Gunufje: De link staat tot 2 keer toe in het eerste bericht (van Rainie)
Pfff peohpoeh. Ik heb een uploadsite gevonden en mn probeersel staat op bokt. Kijk en huiver.Op en aanmerkingen mag.
Dit is de tweede... Ik vind ze niet echt super maar ach voor een beginner he? Kan iemand mij trouwens vertellen of mijn foto's eigelijk wel te zien zijn??
GVD ik ben echt atechnisch....ik dacht dat het bij msn wel zou lukken...nee dus. Spirit ik weet ook (nog) niet hoe je ze maakt.