Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Zoals ik al zei, mijn week 2 is even een snelle foto. Ik heb nog een betere van de maan. Heb bij de geposte geen rekening gehouden met croppen en compositie, was alleen echt snel even plaatsen.
Week 3 is een serieuzere.
germie schreef:Dit zijn mijn 2 overgebleven uiteindelijke foto's.
Nee, die doen niet mee, maar ik wil ze toch even laten zien omdat nog steeds mensen denken dat mijn reactie op een deelname was.
Ik heb voor week 3 een duik in een mijn ingezonden, dat was dus wel een serieuze. Deze foto's zijn gemaakt zo rond 20.11 uur. Niet later dan 20.16 uur, want ik was er best snel zat van. Het was namelijk een eerste experiment met een hele oude teleconverter. Kennelijk kan mijn camera er wel wat mee. Het geheel wordt alleen erg zwaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
germie schreef:PureSG schreef:Bedankt voor de feedback!![]()
Dat er aan de onderkant meer ruimte had mogen zitten ben ik volledig met je eens, had ik zelf ook liever gezien. Nu alleen ook nog doen
Germie, ik heb feedback gegeven op die foto, omdat dat de enige foto was die je had ingezonden, dus ik ben er van uit gegaan dat dat je inzending was.
Nee, was het niet. Heb ik al meerdere keren geschreven, maar maakt niet uit. Was een reactie op.
Maar die mijnfoto van mij van week 3 is dus wel een inzending. Ik ben volgens mij de enige bokker die onder de grond onder water fotografeert.
Thats_Me schreef:MarijeR
Hier werd ik al enthousiast van toen je hem postte. Dit soort foto's vind ik zelf heel erg gaaf! Zou zelf ook graag willen leren hoe je zoiets doet. Heb dus verder geen opmerkingen.
LoveUggs schreef:Isa, het was inderdaad erg grauw weer, met een felle grauwe lucht. In de lucht was dan ook verder niks te zien dan witte grauwe saaie luchtik tover geen kleur in mijn foto's die er niet is. Dit was de situatie
van de zomer komen er ook foto's met wat meer sfeer!
![]()