Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ik ben erg blij met mijn p30.
Alleen heb ik een dingetje en ik weet niet hoe ik dat uit moet zetten. Erger, ik weet de naam niet eens.
Als ik in of uit wil zoemen met 2 vingers, dan komt er een soort waas met sterretjes. Dan opent er een schermpje met zoekresultaten waar je het item wat je in beeld hebt, kunt kopen. Dit is echt lastig, steeds verschijnt dat scherm in beeld, ook als ik foto's aan het bewerken ben.
Weet iemand of dat uit kan?
Rebecca schreef:Cursebreaker stond van alles op de achtergrond en meestal als ik rommelen ga staat ie weer op , en hij lag zo mooi. Ik ga eens kijken of lightroom de truc doet!
cursebreaker schreef:[naam] schreef:Cursebreaker stond van alles op de achtergrond en meestal als ik rommelen ga staat ie weer op , en hij lag zo mooi. Ik ga eens kijken of lightroom de truc doet!
Jaa met dieren is het vaak zsm schieten als ze mooi liggen, want die blijven geen eeuwigheid liggen tot wij er klaar voor zijn, lol. Maar aangezien het al best donker is in de achtergrond en er niet heel veel weg te werken is, denk ik dat je het met deze foto's heel goed en vrij makkelijk voor elkaar moet krijgen