Diertjec schreef:Thanks voor de complimenten en tips! Horizon had ik zelf ook gezien idd en dat is nog best moeilijk om dat recht te krijgen
Je zou met een programma hem nog achteraf kunnen rechttrekken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Diertjec schreef:Thanks voor de complimenten en tips! Horizon had ik zelf ook gezien idd en dat is nog best moeilijk om dat recht te krijgen
Je zou met een programma hem nog achteraf kunnen rechttrekken.
Nynkster schreef:Leuk Yanaa! Van de hond is ook goed gelukt al!
Wat je wel kan proberen is dat je zelf helemaal plat op de grond gaat, Dan lijkt de hond nog imposanter en heb je vaak mooi stukje voorgrond
DiertjeC : die laatste van de kat, wat een snoesje![]()
Ik vandaag ook bloesems geschoten. 2 jaar geleden zelfde modellen en zelfde boom, maar kan wel merken dat ik nu goed begrijp hoe het in elkaar steekt![]()
En foto in het land, zon dus witte lucht. Met beetje photoshop geprobeerd er wat van te maken. Niet gek al zeg ik het zelf, ik hou er wel van
[ [url=m/jte41v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KbmooW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ibbel schreef:Je kunt makkelijk af met Photoshop Elements, je hoeft niet de volledige versie te kopen. De 2019 versie kost 100 euro, oudere versies kun je soms nog goedkoper kopen.
Ik vind Lightroom echt drie keer niks (heb 'm ooit gratis bij een camera gekregen), is ook meer een 'donkere kamer' maw, leuk voor belichting/contrast etc bijwerken. PS is echt handig voor wegwerken van storende elementen, rechtzetten van de horizon. En daarnaast kan je dus ook die belichting en contrast ed aanpassen.
Ik snap écht niet waarom Adobe twee programma's heeft ontwikkeld...
NoLimit_93 schreef:Ik gebruik voor de horizoncorrectie en bijsnijden Google foto's en door ze daar te plaatsen zijn ze ook gelijk toegankelijk vanaf mijn telefoon.
Je kan ook nog kleur, helderheid etc aanpassen maar je kan niet photoshoppen ermee.
GIMP geïnstalleerd maar nog niet echt mee aan de slag gegaan. Laats geoefend met dingen wegwerken maar gaat nog niet zo mooi
Diertjec schreef:Thanks voor de complimenten en tips! Horizon had ik zelf ook gezien idd en dat is nog best moeilijk om dat recht te krijgen