Die van mij was van afgelopen week! van Hannah van Klompenburg.
Shauniraquel
Geplaatst: 12-04-17 20:52
In overleg met Shanna hebben we mijn foto's toch even een week doorgeschoven! Helaas heb ik hiervan geen RAW bestand meer (camera vergeten hierop te zetten). Maar dit zijn de laatste foto's die ik van mijn merrie heb gemaakt voordat zij naar de revalidatie kliniek ging, dus erg belangrijk voor mij. Hoop dat dit geen probleem is voor sommige.
Voor diegene die het niet wisten, van de JPG kan je ook het RAW venster ophalen, dus kan Photoshop toch de eigenschappen lezen. Zie foto hieronder:
Hieronder de 2 foto's voor deze week! Ben erg benieuwd wat jullie ervan maken, ik zou zeggen leef je uit! Naam fotograaf: Shauni Stolsz. Graag nog even aangeven bij je bewerken of ik deze eventueel voor privé mag gebruiken (Printen voor in een fotolijst).
Mochten er nog RAW bestanden nodig zijn een keer, wil ik die van mij ook wel beschikbaar stellen
Shauniraquel
Geplaatst: 14-04-17 14:24
@ Lipydo: Wauw, dit vind ik echt heel erg mooi! Vooral die zwart wit is erg mooi geworden, spreekt mij erg aan
valiantS
Geplaatst: 15-04-17 15:54
Jammer dat het origineel geen raw is en maar 72 dpi. Ik zal de andere ook nog proberen.
eclair98
Geplaatst: 15-04-17 16:58
Voor het eerst gewerkt met klonen en het weg werken van dingen. Wel even mee bezig geweest, jullie zullen vast nog wel foutjes zien, want ik zie ze niet meer
EDIT: Zie dat het de verkeerde is, super vaag. Even zoeken
sanneXjessy
Geplaatst: 15-04-17 23:33
Ik heb ook even wat geprobeerd
valiantS
Geplaatst: 16-04-17 12:42
Het koste even wat moeite , die was best lastig .
xJolijn
Geplaatst: 17-04-17 12:03
Mijn versie:
NESCAFE
Geplaatst: 17-04-17 18:48
Leuk om een keertje mee te doen: Mooie foto, die andere vind ik te moeilijk om iets aan te bewerken.
bedankt iedereen voor de verschillende varianten van bewerkingen! Ik ga ieder even mijn mening geven
valiantS: Toch vind ik het plaatje gaaf geworden met die lucht erachter! sanneXjessy: Je hebt het wat zachter gemaakt volgens mij, vind dit erg mooi bij de sfeer van de foto's. xJolijn: Ook erg mooi met deze lucht! Vind Namke hier toch ook mooi uit de foto springen. NESCAFE: Jammer dat de kleuren hier wegvallen, of was dit de bedoeling?
NESCAFE
Geplaatst: 18-04-17 17:57
Shauniraquel schreef:
bedankt iedereen voor de verschillende varianten van bewerkingen! Ik ga ieder even mijn mening geven :
NESCAFE: Jammer dat de kleuren hier wegvallen, of was dit de bedoeling?
Ik heb ook op de valreep nog eentje bewerkt. De lucht was echt een priegelwerk dus dat heb ik gelaten voor wat het was Geen idee hoe die er op mobiele schermen uit ziet, op mijn laptop is ie prima zo maar ik zie op mijn eigen telefoon wel eens dat sommige foto's een veel groter contrast hebben dan op mijn laptopscherm.