[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quir

Berichten: 17408
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:49

Week 2:
Afbeelding

-25, ijspegels hingen aan de snorharen (arme paardjes). :brr:

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:06

Portret van een café bazin die al meer dan 60(!) jaar haar café open houd.

Afbeelding

@Joeluna, de reeks van mijn oma gaat vooral over herinnering, en hoe ze dat probeert bij te houden in al haar foto boeken, ondanks dat ze begint te dementeren kan ze hier over blijven vertellen.

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:41

Iedereen bedankt voor de feedback, op de een of andere manier is hij bij mij op de computer niet donker. Dan toch maar eens naar de instellingen van mijn beeldscherm kijken.
Ben wel blij met de opmerkingen, ga er deze week opletten.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 15:40

Ik ga toch weer proberen mee te doen! Helaas zat ik vorig jaar de laatste paar weken niet goed in mijn vel en heb ik daardoor ook niks meer ingeleverd. Nu heb ik al weer iets meer inspiratie en weer zin om te gaan fotograferen.

Week 2
Afbeelding

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:01

De foto van de vrouw ik haar cafe vind ik onwijs heftig om te zien. Ik weet niet waarom, maar die foto doet echt iets met me!


Bedankt voor het commentaar allemaal!

Voor mij deze foto voor de week 2:


Afbeelding


Dis is de buik van mijn nicht tijdens haar babyshower, ze verwacht een 2 ling. Zoals de beertjes op haar buik geschilderd staan, zo liggen het jongetje en haar meisje ook in haar buik!

xmichxrocky

Berichten: 1583
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: in de buurt van Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:24


Mariett

Berichten: 4464
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:55

Dank jullie voor de feedback van week 1! En er zijn alweer gave foto's voor week 2 :)

Michelle (ik vind je botnaam wat lastiger, haha). Mooie foto! De kleuren kloppen mooi en de achtergrond is mooi onscherp. Ook heel zonnig!
Het enige waar ik even gek van op keek zijn de benen. Van deze hoek zie je niet zo goed hoe zijn benen nou zitten. Ik zit momenteel op een klein scherm (mobieltje) en ik dacht eerst dat hij een heel kort beentje met een voet had.
Wat een goede tip is om te doen, zoom je foto helemaal uit in photoshop. Dan let je niet meer zo goed op de details, en kan je makkelijk ander soort dingen zien. Zoals een iets gekke houding of een witte (licht)vlek in je foto die de aandacht te veel kan afleiden (willekeurig voorbeeld).

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:06

Ohhhhh vorig jaar was ik te laat met inschrijven, en ik denk er nu pas aan dat dit topic altijd gehouden wordt!!
Ik hoop dat ik niet te laat ben, ik heb nog een foto van week 1, en ook al een foto van week 2.
Als ik nog mee zou mogen doen zou ik het graag horen!

Agossie

Berichten: 16374
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:30

Je bent welkom om in te stromen in week 2, borstnoot! Week 1 is nu klaar. :j

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:32

Agossie schreef:
Je bent welkom om in te stromen in week 2, borstnoot! Week 1 is nu klaar. :j


Yesssss dankjewel!! *\o/*
Via welke site kan ik het beste mijn foto uploaden zonder dat de kwaliteit weg gaat en ik alle foto's kan bewaren in een mapje? Dan zet ik meteen mijn week 2 foto er in.
Ik zal zometeen ook eens wat feedback geven op alle week 1 foto's.

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:37

Flickr is heel handig. Ik denk trouwens niet dat ik deze week kan fotograferen dus ik ga morgen even een goede foto van afgelopen weekend uitzoeken.

Athelas

Berichten: 2004
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:52

Week 2

Winter! <3
Afbeelding

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:04


Bnet
Berichten: 2235
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:56

Nog even een feedbackrondje van week 1 van mij:

Calice: Gave vogel heb je vastgelegd! Vind je achtergrond onscherpte erg mooi, maar vind de foto verder net wat aan kleur missen op de een of andere manier.
JewEmm: mooie collage, vind dat je een mooie samenhang gevonden hebt.
IloveJip: naar mijn smaak oogt deze iets te gephotoshopt. Ik ben er zelf echt super slecht mee, dus ik kan je helaas ook geen tips geven over hoe het beter zou kunnen.
Mawrr: hele gave foto!
RianC: mooi gedaan! Vind de naturel uitstraling van het model ook echt geslaagd.
Sanne1992: Jammer dat deze foto zo donker is.
Magda_90: Oprecht een sfeerfoto, je hebt de sfeer mooi weten vast te leggen!
Katja_Silke: leuke pose van het paard, geeft echt een leuk effect!
Eefsel: Wow :wow: wat een vuur!
Mariett: heel erg mooi. Ik vind het zwart/wit ook echt iets toevoegen in dit geval, goede keuze wat mij betreft!
Moirin, gave kathedraal! Jammer dat je foto wat ruis lijkt te hebben.
Fem: wat een ontzettend schattige foto!
GerdjeHoran: bijzonder hoe je een alledaags tafereel hebt vastgelegd. Voor mij had het de foto net iets meer afgemaakt als de hond in dezelfde richting als je menselijke model gekeken had.
Invild: Prachtig hoe de lijnen en structuren naar voren komen in je foto.
Gianti: Mooie pose en mooi je model vastgelegd. Persoonlijk vind ik de make-up van het model iets te.
LoveUggs: Jammer dat deze niet scherp is, want ik vind de compositie érg gaaf en het idee heel schattig!
Joeluna: leuk! Heel schattig beeldje! Of is ie toch groter dan ik nu denk?
K_m: een hele geslaagde reeks!
Agossie: wauw, heel mooi gedaan!
S_imonee: Érg gave foto!
Marjoow: Zo'n foto had ik nou ook wel in willen leveren! Heel mooi!
Bumblehorse: Mij stoort met name de open jas van de amazone me hier, die leidt me op de een of andere manier af van het totaalplaatje.
Marije_R: heel bijzonder met die appeltjes!
EskeB: wat een bijzondere vis! Is die van je zelf of ergens in een dierentuin gefotografeerd? Knap ook hoe je dat door het glas heen gefotografeerd hebt!
LoveSenna: wat een ontzettend leuke hond!
Asselruiter: Cute!
_l_amanda_l_: Ik vind persoonlijk het gebrek aan scherpte jammer, maar ik begreep dat het nou juist je bedoeling was :)
rosslover: heel mooi, echt iets bijzonders. Ik vraag me nu al de hele tijd af of het een 'geplande' foto met een model was, of dat het een toevallige voorbijgangster was.
F_Orumster: ik snap direct wat je bedoelt met karakteristiek uiterlijk. Ik vind dat je het mooi vastgelegd hebt.
Revanches: heel bijzonder! Had ze het niet vreselijk koud?
Jessica_1998: Ik vind het hier jammer dat de oortjes niet naar voren gericht zijn.
Sanneb: hele schattige foto, maar ik mis wat scherpte.
Tigress: wat een gave hond en wat een gave foto!
horsesm: schattig hondje heb je! Ik vind persoonlijk de achtergrondkleur net te hard.
AlwaysH: wat een cutie! Jammer van de ruis.
Horserider22: mooi, goed scherp op t oog ook. Ik vind wel dat je nu een beetje hetzelfde hebt als ik van de week eerder: de vogel lijkt nu iets uit verhouding.
Hamsterfan: heel mooi, ik vind de compositie erg geslaagd.
Jesicaaaa: ik vind hem wat donker met veel ruis.
Pradadaan: prachtig paard!
Dandy200: dat zal een lastige geweest zijn in die omstandigheden!
Niobe: heel sprookjesachtig, mooi!

En dan voor week 2:
MarjanB: mooi! Die structuren komen heel goed uit. Ik moest wel even twee keer kijken wat er nu links voor vervallen steiger in beeld lag. En toen zag ik dat het een boot was :+
kirsten4: heel mooi winters tafereel!
LoveUggs: prachtige hond!
Quir, waar zit jij dat het zo koud is? Heel gaaf die bevroren snorharen!
k_m: wauw, deze foto doet me echt wat. Práchtig.
Neverland: ik had het effect hier denk ik mooier gevonden met gelijkere manen of knotjes of roosjes o.i.d. Dat neemt overigens niet weg dat ik de compositie wel erg geslaagd vind, weer eens wat anders dan anders.
aMomentLT: ook deze foto doet me iets. Ik vind hem mooi!
xmichxrocky: nadat ik bij het commentaar van een ander zag dat het leek alsof er een voet uit de knie groeide, stoort het me ook een beetje. Vind het wel een mooi zomers plaatje en vind de positie van het model - uitgezonderd van de knie/voet dus - wel goed gekozen.
Athelas winter indeed! Mooi drieluik heb je gemaakt!
Borstnoot: Knap vastgelegd in een (denk ik) donkere ruimte! Ik hou ook wel van de 'uitdagender' pose van het model. Wel jammer dat de jongen ernaast een beetje verveeld kijkt, al geeft dat aan de andere kant ook wel weer een mooi contrast.

En dan hier mijn week 2
Afbeelding

Dandy200

Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:07

Ik heb ook een poging gedaan voor de feedback van week 1:

Ik heb alleen naar de foto zelf gekeken en het beoordeeld op mijn eigen kennis. Ik fotografeer nog niet zo heel lang, dus sorry als ik iets heel stoms zeg of opmerk. Meld het dus gerust als het onzin is wat ik zeg. Ik hoop door de beoordeling zelf ook beter te leren kijken en beoordelen naar foto's. Ook hoop ik dat ik niemand vergeten ben.

Agossie:
Wat een mooie sfeervolle foto. Heel fijn licht. Wel had ik misschien zelf gekeken of de zon iets minder centraal in de foto had kunnen plaatsen. Nu trekt de zon best wel je aandacht.
AlwaysH:
Wat een lieve foto. Wel lijken er hier en daar een paar vlekjes te zitten en lijkt er ook een klein beetje ruis in te zitten?
aMomentLT:
Wat een gave foto, echt heel mooi.
Annetjuuh:
Mooie heldere en scherpe foto. Wel een beetje jammer van de takjes die over het hoofd van de tijger lopen, maar daar kan je weinig aan doen denk ik zomaar.
Asselruiter:
Wat een lieve foto. Wel had ik er misschien iets meer contrast ingegooid en iets meer de nadruk gelegd op de koala.
Athelas:
Wat een mooie hond met een lieve uitdrukking.
Bellatrix:
Erg mooie foto, je blijft ernaar kijken. Ik doe het je niet na.
BernetteO:
Wat een schattig bolletje wol. U heeft mooi het winterse weer vast te weten leggen. Wel vind ik de voorgrond een beetje onrustig.
Biebz:
Een mooie heldere foto met mooie lichtinval. Heel mooi gedaan.
Bumblehorse:
Wat een leuk paard en een mooie heldere foto. Wel lijkt het gezicht van het meisje niet helemaal scherp en lijkt er stro in de staart te zitten?
Calice:
Mooie foto. Wat voor vogel is dit? Wel vind ik de kleuren een beetje dof overkomen.
Eefsel2109:
Mooie pakkende foto. Het ziet er vrij heftig uit.
Eske_B:
Wat een grappige vis. Wel lijkt hij niet helemaal scherp en lijkt er een beetje ruis te zitten. Maar het lijkt me ook wel heel moeilijk om door glas te fotograferen.
Fem:
Wat een schattige foto. Mooi ook dat roze halster bij het roze jasje van het meisje. Wel vind ik het jammer dat het oor van het paardje er niet helemaal opstaat en dat het iets dat het meisje in haar hand heeft er niet helemaal op staat.
F_Orumster:
Hele mooie foto. Wel had de man op de fiets er wat mij betreft iets meer uit mogen springen.
Fris:
Heel leuk gedaan. Het lijkt me niet makkelijk om de cijfers zo goed zichtbaar en scherp te krijgen.
GerdjeHoran:
Leuke foto. Wel vind ik het jammer dat de riem bij het hondje een beetje gek zit en de foto lijkt een beetje scheef?
Gianti:
Mooi portret. Hij lijkt alleen een beetje een rode gloed te hebben?
hamsterfan:
Mooie pakkende foto. Heel mooi gedaan. Wel had ik het misschien leuk gevonden om nog iets meer van de scherpe man te kunnen zien, iets meer van zijn arm zegmaar.
horserider22:
Leuke schattige foto. Wel lijkt hij of hij niet helemaal goed scherpgesteld is. Het kopje is immers niet helemaal scherp.
horses_m:
Lief hondje met een schattig staartje. Ik had persoonlijk wel de hond misschien minder centraal gezet.
ILoveJip:
Heel knap gedaan. Ik krijg er echt een beetje een luguber idee van. Wel vind ik het duidelijk te zien dat het meisje op/in de koffer is geplakt.
Ingvild:
Mooie pakkende foto. Heel mooi gedaan. Is het een brug?
Jessica_1998:
Wat een leuk paard. Wel vind ik het jammer dat het paard zijn oortjes niet naar voren heeft en dat hij/zij een beetje een gekke houding heeft. Ook lijkt de foto niet helemaal recht.
jesicaaaa:
Mooie foto en erg leuk paard. Wel vind ik de foto wat donker.
JewEmm:
Mooie collage erg leuk gedaan. Het vuurwerk heb je ook mooi vastgelegd, ik doe het je niet na, dus ik kan er ook geen commentaar op leveren verder.
joeluna:
Leuk beeldje. Heeft het ook nog een betekenis? Mooi vastgelegd, misschien had ik alleen het treintje iets rechter gezet.
katja_silke:
Wat een maf paard, heerlijke foto. wel had ik het hek misschien even rechtgetrokken en het vlekje links op de foto even weggewerkt.
kirsten4:
Wat een schattige foto. Heel lief stel. De mist geeft ook een mooi dromerig effect.
k_m:
Mooie pakkende serie. Ik blijf er echt naar kijken. Heel mooi gedaan.
LoveSenna:
Wat een schattige hond. Is hij/ zij al iets ouder? Je hebt hem/ haar heel mooi en intens vastgelegd.
_l_amanda_l_:
Leuke spontane foto. De vrolijkheid spat er vanaf. Wel lijkt de foto niet scherp en lijkt er wat ruis op te zitten.
LoveUggs:
Hele mooie foto. Je hebt het vuurwerk echt prachtig vast weten te leggen.
magda_90:
Wat een leuke foto. Hele leuke positie en ik krijg er echt een beetje een droevig verhaal bij. Wel had ik het poppetje misschien even recht neergezet.
[b]MarijeR:[/b]
Hele mooie scherpe foto. Ik had er zelf misschien nog iets meer contrast ingestopt en het fruit onderaan de foto heel te laten.
MarjanB:
Mooie foto van het vuurwerk. Wel een beetje jammer dat er een boom voor het vuurwerk staat, maar daar kun je waarschijnlijk weinig aan doen.
_Marjolein:
Wat een leuke foto. Heel mooi vastgelegd en de knipoog is heel leuk. Wel lijkt de foto niet helemaal recht? en had ik er misschien nog iets meer kleur in toegevoegd.
Marjoow:
Wauw hele mooie foto en heel mooi scherp ook.
Mawrr:
Een mooie foto, leuk vastgelegd die drinkende olifanten. Wel had ik misschien aan de bovenkant wat meer ruimte overgelaten.
Moirin:
Leuke foto. Wel had ik misschien de kerk op de achtergrond ook scherpgesteld en eigenlijk ben ik wel heel benieuwd hoe de foto er in kleur uit ziet.
Murosch:
Mooie, warme en fascinerende foto. Wel had het vuur misschien nog iets scherper gemogen.
Niobe:
Heel mooi portret. Mooie warme kleuren.
pradadaan:
Wauw wat een gaaf paard, u heeft hem ook heel mooi vast weten te leggen.
Quir:
Wat een lieve uitdrukking heeft de hond. Hij/ zij ziet eruit als een hele lieve knuffelige hond. Wel jammer dat de takken er zo half voorzitten, ik vind ze nu een beetje storend. (ik bedoel de takken over zijn kont).
Revanches:
Wat een mooie foto, ik vind hem zelfs een beetje sprookjesachtig. Had het model het niet onwijs koud?. Misschien had ik zelf geprobeerd om nog iets meer kleur toe te voegen en het model er nog iets meer uit te laten springen.
RianC:
Wat een mooi portret. Ik krijg nu echt zin in de zomer. De kleding van het model passen ook goed bij de omgeving.
sanne1992:
Mooi vastgelegd. Wel vind ik de zwart omrande randen wat minder en had ik de vogel misschien iets meer opgelicht en uitspringend gezien. Wel knap dat je hem op de foto hebt weten te krijgen, volgens mij zitten deze beesten niet heel lang stil.
sanneb:
awww, wat een onwijs schattig hondje. Heel aandoenlijk. Wel lijkt er een beetje een waas over de foto te zitten, niet helemaal ruis, maar toch iets korreligs. Ik ben benieuwd hoe het hondje uit groeit.
Sanne_com:
Wat een mooie hond, hij/zij ziet eruit als een schatje. Wel lijkt het koppie niet helemaal scherp. Verder een mooie foto met mooie kleuren.
S_imonee:
Mooie foto van de zonsopkomst. Wel vind ik het lichtje bolletje links op de foto een beetje storend/ aandacht trekkend. Maar u heeft de sfeer in de foto heel mooi weten vast te leggen.
[b]Stal_Fiore:[/b]
Wat een leuke foto. Wel had ik de foto misschien iets lichter gemaakt. Maar ik vind het een hele leuke pose en de ogen van de kat springen er heel mooi uit.
tesseke:
Mooie foto. Hij lijkt veel op de foto van iemand anders in dit topic. Heel mooi scherp vastgelegd.
Tigress:
Wat een lieve foto. Echt een schattig hondje. Wel lijkt het hek niet helemaal recht. Ook is de hond een beetje vies op zijn wang.
xmichxrocky:
Mooie foto, heel mooi vastgelegd. Ook heel mooi scherp.
xniieeenke:
Mooi drieluik. Heel mooi gedaan. Het past ook echt heel goed bij elkaar.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:07

Dankjewel BernetteO en Dandy200! :D

Dandy200

Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:14


pradadaan

Berichten: 4682
Geregistreerd: 13-05-13

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:33

Dankjewel voor de feedback :j

Mariett

Berichten: 4464
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:36

Dankjewel voor de feedback BernetteO! Jouw foto heeft is heel erg liefs, mooie blik heb je te pakken! Ik vind de donkere delen van de achtergrond wel wat afleiden van de hond zelf, die heeft namelijk dezelfde kleur. Bewerk je na? Dan zou je misschien dat donkere deel in de achtergrond iets lichter kunnen maken.

Bnet
Berichten: 2235
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:46

Mariett schreef:
Dankjewel voor de feedback BernetteO! Jouw foto heeft is heel erg liefs, mooie blik heb je te pakken! Ik vind de donkere delen van de achtergrond wel wat afleiden van de hond zelf, die heeft namelijk dezelfde kleur. Bewerk je na? Dan zou je misschien dat donkere deel in de achtergrond iets lichter kunnen maken.


Dankjewel! Deze foto heb ik nauwelijks nabewerkt. Ik heb hem net iets warmer gemaakt (door de sneeuw werd hij erg koel) en iets bijgesneden. Met de achtergrond heb ik heel even gepuzzeld, maar kreeg dat nog niet naar mijn zin. Ik ben nu net een avondje photoshop tutorials aan het kijken, dus van de week ga ik nog eens aan het sleutelen denk ik :) . Je hebt helemaal gelijk, die donkere vlakken leiden net wat af.

Tigress

Berichten: 8958
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:55

Bedankt! Echter is de "viezigheid" op zijn wang zijn aftekening :') hek staat recht, ik heb daar op recht getrokken namelijk :j Het hout is zelf geen kaasrecht stuk, dus wellicht dat het daardoor zo lijkt?

Merci voor de complimenten verder allemaal! :D

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:59

Mijn feedbackrondje van week 1:

xmichxrocky - Leuk in elkaar bewerkt, het vuurwerk vind ik ook erg knap geknipt. Voor mij had het zwart nog wel wat zwarter gemogen, maar dat is persoonlijk.
Bellatrix - Netjes geknipt, zal net zoals je voorganger niet gemakkelijk geweest zijn! Bij jou is het zwart wat zwarter waardoor het vuurwerk er nog net wat meer uit popt!
Annetjuuh - Voor zover ik kan zien is de foto netjes scherp, moeilijk zeg om zo'n beest vast te kunnen leggen. Ik had het niet erg gevonden als het contrast iets hoger was!
MarjanB - Hele leuke foto, anders dan anders! Vooral met die bloesem inderdaad. Ik denk dat als je contrast ietsjes had op geschroeft het vuurwerk net wat meer gepopt had. (of verzadiging omhoog). Dan blijft je boom toch te zien maar het vuurwerk iets knallender.
Murosch - Mooi zeg! Net een stock foto ;)
Fris - Ik weet niet of je het expres gedaan hebt, maar ik vind het leuk dat de tekenaars nog te zien zijn. Vooral leuk voor je eigen persoonlijke waarde bij deze foto.
tessske - Wat is je uitwerking clean! Dat zie ik echt graag, precies zoals ik het gedaan zou hebben :')
kirsten4 - Wat leuk! De foto straalt echt op en top ''winter'' uit.
Athelas - Mooi beest zeg! Ik zie zelf graag altijd net wat meer contrast in zwart/wit foto's.
aMomentLT - mooi vast gelegd! Knap gedaan. Al vind ik de foto net wat te druk, ik kan het niet helemaal meer volgen. Ik weet natuurlijk niet wat je bedoeling was, als dat het was, is het zeker gelukt!!
Biebz - Wauw, niets op aan te merken. Ontzettend mooi sfeerbeeld.
BernetteO - Ook bij deze foto zou ik liever wat meer contrast zien. Wel een heel leuk origineel idee zo met die wintervacht en de sneeuw/ijzel erop.
Sanne_Com - kan niet meer zeggen dan: Aaaaaaahhhhh <3 Heel mooi vast gelegd!!
Stal_Fiore - Leuk beeld zeg, heel interessant moment!!
Quir - Ik hou er altijd van als fotografen niet bang zijn om een foto te maken waarbij het hoofd onderwerp hetzelfde kleur pallet heeft als de achtergrond. Mooi vast gelegd met een mooie diepte.
xniieeenke - Heel leuk drieluik met een ''handtekening'' van de fotograaf.
Calice - Interessante compositie en netjes geknipt! Ook hier zou ik het contrast iets hoger willen zien, zodat de veren er net wat meer uit zouden springen.
JewEmm - Linksboven is echt mijn favoriet! Die kun je echt heel leuk gebruiken als je hem over een foto heen zet. (met de optie ''bleken'')
ILoveJip - interessant na bewerkt, ben benieuwd naar het verhaal achter de foto.
Mawrr - Het verscherpen stoort mij helemaal niet!! Zo zie je de textuur van de olifanten zo mooi! Echt een hele leuke interessante foto!!
RianC - Mooie foto, model voelt zich op haar gemak, vind ik altijd mooi om te zien! Hele leuke foto om mee te experimenteren in photoshop qua kleurzwemen etc.
sanne1992 - Gaaf beeld, het had voor mij wel iets lichter gemogen in zijn geheel.
magda_90 - Die zou zo op pinterest kunnen, leuk zeg! Hoe kom je aan zo'n poppetje?
katja_silke - Zulke foto's vervelen nooit :')
Eefsel2109 - Wauw, wat een mooie foto. Lijkt bijna een bosbrand van bovenaf, indrukwekkend!
Mariett - Mooi detail, daar houd ik van. (en het lijnenwerk wat daarbij hoort natuurlijk)
Moirin- Het lijkt of de horizon scheef is, en toch ook weer niet... Heel gek. Misschien een leuke foto om mee te stoeien wat betreft rechttrekken in photoshop?
Fem - Echt een hele leuke foto, de kleuren die matchen zijn simpelweg geweldig, naast de grote dosis schatiigheid. Technisch ook gewoon heel netjes.
GerdjeHoran - Leuke foto, ik denk dat er heel veel uit te halen is in NIX collection van Photoshop! :) Mooie scherptediepte, hij loopt mooi weg!
Ingvild - Dat uit je comfort zone stappen is je wel gelukt zo te zien! Hele interessante foto heb je daar geknipt.
Gianti - Mooi portret!
LoveUggs - Knappe foto! Ik denk dat je iets meer uit deze foto had kunnen halen door het contrast ietwat te verhogen, maar dat is een persoonlijke keuze!
Joeluna - je scherptediepte loopt mooi weg! Hij had van mij wel iets meer ruimte (achtergrond) mogen hebben!
k_m - wat een prachtig gevoelige serie! Mijn complimenten!
Agossie - Simpelweg een technisch nette foto. Leuk dat je het gezicht van het model kunt zien!
S_imonee - heel mooi gewerkt met het tegenlicht!
Marjoow - <3
Bumblehorse - Je foto had iets lichter gemogen van mij! Wel mooi bevroren.
_Marjolein - Mooi ''koud'' beeld, geeft de fluffyness nog meer weer van de buffel.
MarijeR - Nette foto!
Eske_B - Dat zal niet gemakkelijk geweest zijn, knap gedaan!
LoveSenna - Nette foto, de uitsnede is wat krap maar dat is een persoonlijke keuze!
AsselRuiter - Haha, ik vind dit echt een komische foto, wat kijkt die koala zo van ''hmmppfrr''
_I_amanda_I_ - Leuke winterse foto! Hij is eigenlijk niet scherp bij mij op het beeld.
rosslover - Ik hou van zulke foto's, een beetje editorial. Heel mooi beeld.
F_Orumster - Ik ken je probleem, ik vind het ook heel moeilijk vreemden te fotograferen! Netjes gedaan, er gebeurt veel op je foto maar dat stoort helemaal niet.
Revanches - En terecht dat je blij bent! Je model zal hier ook wel ontzettend blij mee zijn denk ik zo!! Prachtig sprookjes achtige foto.
Jessica_1998 - Jammer dat het paard niet zo vrolijk kijkt, maar he daar kan jij ook niks aan doen. Sterkte!
sanneb - Ik vind dit echt een heel aandoenlijke foto. Niet helemaal scherp maar dat stoort me niet!
Tigress - Super leuke foto! Hele mooie compositie vind ik.
horse_m - leuke foto!
AlwaysH - Wat een dotje! Zal niet gemakkelijk geweest zijn met kunstlicht.
Horserider22 - interessant weer gegeven met die scherptediepte! Mooi!
hamsterfan - Erg nette foto, ik hou van details! Het zwart wit werkt mooi mee op de foto.
jesicaaa - Leuke foto van een aansprekend paard.
pradadaan - Technisch goed geknipt! Wel stoort het me dat de benen weg zijn.
Dandy200 - Toch net geknipt voor de omstandigheden waar je je in begaf.
Niobe - Ik heb niet veel verstand van cosplay (of wat het is.. :o ) Maar ik vind het kleurenpallet erg mooi in je foto.

Mariett

Berichten: 4464
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:22

Dankjewel Louka!

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:25

Dankjewel !!

Ik zal morgen ofzo ook eens proberen om feedback te geven. Weet niet of ik er goed in ben en zal er echt niet elke week aan toe komen, maargoed :')

Agossie

Berichten: 16374
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 00:26

Kijk! Zo gaan we lekker met de feed back!! +:)+

Ik ga volgende week feed back geven, voor nu wordt het al lekker fanatiek gedaan. Zou leuk zijn als het zo het hele jaar doorgaat. :j