Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:MarijeR, komt ze weer met die belachelijke mooie vogelfoto's, moet je mee ophouden hoor.![]()
Sicayes schreef:MarijeR Ohja, gaan we weer zo beginnen?! Wordt het zo'n jaar?! Met die mooie vogelfoto's waar ik stinkjaloers op ben! Nou je wordt bedankt hoor. Nu heb ik weer een complexgrapje natuurlijk, ik vind ze geweldig mooi om naar te kijken.
Lolleke schreef:MarijeR: ik lees dat je vorig jaar ook al zulke foto's neergooide, waaaaar haal je ze vandaan!zit je daarvoor lang te wachten bij een bosje?
tof hoor.
Bellatrix schreef:Week 2. Nog een Faery foto..het is namelijk geen weer om buiten iets te fotograferen.
[ Afbeelding ]
Waarschijnlijk vinden sommige van jullie de foto hard maar ik vind dit mooi.
GerdjeHoran schreef:k_m schreef:
Wauw heerlijk frisse kleuren! hoe heb je die collage gemaakt als ik vragen mag?
k_m schreef:Bedankt!!
Ik weet niet welk programma je gebruikt? Als je bridge en photoshop gebruikt selecteer je de foto's, kies je bovenaan in bridge 'tools', photoshop en dan contact sheet. In het vinkje van de contact sheet zet je dan 'flatten all layers' uit. Kiest gewenste formaat, rijen, kolommen enz. En dan krijg je een photoshop bestandje met voor elke foto een aparte laag. Dan kan je de foto's nog van plaats wisselen/groter/kleiner maken
Murosch schreef:Dank je voor je feedback Marije. Het wordt tijd dat ik een goed bewerkingsprogramma op de kop tik. Op dit moment doe ik alles met het standaard canon-programma en gimp. Daarmee kan ik naar mijn gevoel niet echt veel.
magda_90 schreef:PrimaDonna_
Beetje zelfde als bij Ingvild, maar dan met wat meer schouder.
Ingvild schreef:PrimaDonna_, Jammer van de achtergrond en ik had de foto mooier gevonden als die lichter was. Aansprekende pony!
hamsterfan schreef:PrimaDonna_: Ik vind de foto erg donker, oog lijkt nu zwart en de manen lijken 1 geheel.
Marjoow schreef:Mooie foto, wel wat donker en ik mis kleur. Mooi paardje!
PrimaDonna_ schreef:Bedankt voor jullie feedback
Het valt mij op dat de foto's na het bewerken altijd donkerder zijn.
Kijken of ik dit dan toch minder doe.
Het lukt mij ook niet goed om het oog er mooi op te zetten, in plaats van dat ik er een zwart gat krijg. Hoe krijg ik dit mooier?