Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irene96 schreef:Mijn week 2, ik zal later deze week tijd zoeken om jullie ook feedback te geven, wel zo aardigBedankt overigens voor degenen die mij feedback hebben gegeven, neem ik zeker mee!
[ Afbeelding ]
Overigens staat het origineel op http://www.irenevanderspoel.com/blog.html mochten jullie geïnteresseerd zijn
Irene96 schreef:Dankjewel Froukje! Ik werk niet graag met zwarte achtergronden, maar ik heb geen achtergronddoekenZwart maken gaat dus vrij eenvoudig in photoshop, de woonkamer of mijn behang op de achtergrond laten staan is ook zo wat... Ik snap dat je 'm overbewerkt vindt, is inderdaad denk ik ten dele mening. Ik ben ook gewoon nog erg aan het experimenteren, voorheen weigerde ik iets extreems te veranderen aan een foto
Colorado schreef:Irene96 schreef:Dankjewel Froukje! Ik werk niet graag met zwarte achtergronden, maar ik heb geen achtergronddoekenZwart maken gaat dus vrij eenvoudig in photoshop, de woonkamer of mijn behang op de achtergrond laten staan is ook zo wat... Ik snap dat je 'm overbewerkt vindt, is inderdaad denk ik ten dele mening. Ik ben ook gewoon nog erg aan het experimenteren, voorheen weigerde ik iets extreems te veranderen aan een foto
Daar dacht ik inderdaad aan, heb weleens topics van je gezien waar bewerken inderdaad naar boven kwam en waar je aangaf dat je daar eigenlijk niet zo open voor stond. Gaaf om te zien dat je er nu mee aan het experimenteren bent!
Zal binnenkort even op iedereen reageren, pik er nu soms wat uit wat me opvalt/heel erg aanspreekt, maar de rest komt ook zeker aan de beurt. Zit alleen even met mijn rij-examen waar ik absoluut niet voor mag zakken dus mijn concentratieboog is niet zo hoog op het moment
steefvicky schreef:Irene, heel gaaf bewerkt zeg! Respect!
En dankjewel voor je feedback! Maar over mijn ogen, ik heb er helemaal niks aan gedaanze zijn van zichzelf zo fel
En haha dankjewel over mijn haar, je mag het gratis hebben hoor hahaha!