Ja, er was onweer geweest en wanneer de zonsondergang net was trokken daar de wolken toch wel weg zekers.. Zat aan tafel, opeens zag ik een supermooi licht buiten dat ik dacht, is dat één of ander reflectie van binnen.. maar nee hoor, dan pak je je fototoestel 5 seconden en is het weg.. ach, heel het huis overhoop, tja twee fotografen Maar toen kwam er nog een regenboog, toch nog iets moois kunnen vastleggen
nenahdm
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-14 23:06
Oh, en deze mag er zeker niet aan ontbreken Ik was zondag naar cross gavere geweest en het begon met een mooie ochtend, de zon zat laag en er kwamen donkere wolken aan.. tjah echt.. wauw...
Lizaa01
Geplaatst: 10-04-14 23:07
Ja heel mooi die regenboog!
Hahah, zo ongeveer ging het bij mij ook. Ik keek naar buiten en zag dat het regende maar de zon scheen ook, dus ik overal kijken want er moest dan toch ergens een regenboog zijn, ja hoor gevonden Toen inderdaad ook nog mijn camera snel halen want voor je het weet is de lucht weer anders!
Ik volg dit topic ook nog steeds, komen echt super gave foto's voorbij zeg!
Die laatste is ook gaaf! Ik verbaas me ook altijd over het contrast van dreigende, donkere wolken en de zon die er dan op schijnt. Onwijs gaaf en fascinerend om te zien!
Deze foto heb ik vrijdag gemaakt. De zon scheen maar van achteren kwamen er ineens hele donkere wolken aanzetten, die ook weer verder trokken want een kwartier later waren ze weer verdwenen.