Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Canon EF 200-400mm f/4.0L IS USM Extender 1.4x... #kwijl #sponsorsgezocht
http://www.canon.nl/About_Us/Press_Cent ... S_USM.aspx
_Bitje_ schreef:Jammer dat nog niemand gereageerd heeft op mijn vraag ..
Ik probeer het nog een keer!
Ik hoop binnen 2 weken een goede kwaliteit lens te kopen, voor oa macro fotografie.
Nu was mijn vraag, kun je met de 105mm nikor Nikon micro lens ook portretten/actiefotos schieten?
Want voor alleen een macro lens is hij voor mij dan helaas te duur.
En wie heeft hier verstand van goede maar niet al te dure tussenringen?
Elin_ schreef:Canon 550d![]()
@bagheera hoeveel stapjes hoger ten opzichte van mijn lens is die 70-300?
Liin schreef:Hoi!
Ik kan geen apart topic vinden voor flitsers. Normaal deed ik alleen sportfotografie en af en toe wat portret.
In augustus ga ik fotograferen op een bruiloft (als 2e fotograaf, omdat ik dit graag wil oefenen). En ook wil ik me nog meer gaan verdiepen dan nu in portretfotografie. Hiervoor ben ik opzoek naar een flitser. Body's en lenzen weet ik redelijk veel van, maar flitsers zijn voor mij nog een groot raadsel, ik heb er ook nog nooit mee gewerkt.
Nu kom ik er niet uit wat nu een goede flitser is die niet mn hele portemonnee leeg rooft..
Ik heb een canon 1000d waar de flitser op moet kunnen.
Iemand tips?
Bagheera_206 schreef:shirdaki schreef:Iemand die ervaring heeft met de sigma 18-250? (Nikon). Wil deze over een week of 2 kopen
Waarom is je keuze op dat objectief gevallen? Wat wil je precies gaan fotograferen?