Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:valt niet mee, en wit paard in een witte omgeving. Met een wijder diafragma mag ze iets meer 'los' komen van de achtergrond en ik zou m iets afsnijden onder, het paard krijgt nu net een beejte een dikke vorm onder. Verder mooi
Tinky12 schreef:Monster_tos :Mooi scherp,zou alleen het gezicht nog iets willen retouceren,de foundation ligt er wat dik op.
F_Orumster schreef:Feedback:
Tinky: Mooi. Ik vind dat je de weerspiegeling in het oog iets te heftig hebt neergezet, ik wil graag iets meer van het oog zien, verder vind ik het wel heel leuk om dat in het oog te maken.
Jolijnn schreef:Tinky12: heel erg leuk, vind het ook mooi dat het oog schoon is (gaat bij veel mensen mis, vind ik jammer)
Iejoorr schreef:Had zelf graag de achtergrond wat waziger gewild.
kwaliteit achteruit gegaan, ik kon m via photobucket niet uploaden was te groot
Iejoorr schreef:Bedankt voor het commentaar, vind het totaal niet vervelend hoor! Ben er alleen maar blij mee, zo leer ik tenminste
Scherp lijkt hij inderdaad niet te zijn, maar denk ook dat dat ook komt door het uploaden, op picasa vind ik hem wel scherp
Helaas was het met deze pony niet mogelijk naar buiten te gaan, erg jammer, en inderdaad is de bak iets to donker voor het goede, heb geprobeerd mijn sluitertijd zo hoog mogelijk te houden zodat er niet teveel licht verloren zou gaan.
Ik fotografeer met een Olympus e-pl1, met een 14-150 mm lens
Monster_tos schreef:Mijn complimenten hoe je het commentaar aanneemt!!! Echt super.
Gianti schreef:et voila
http://picture-of-the-week.weebly.com/
willen jullie iets anders hebben, zeg het maar. Ook andere Header foto is welkom, of we doen dat we elke keer eentje van de afgelopen week uitkiezen??
Paar dingetjes, jullie krijgen zo een email dat jullie ook beheerder zijn. Dan moetje alleen nog een weebly account maken en van uit daar kan je hem dan beheren!
Nu staan jullie op jullie gebruiksnaam. Ik heb het al veranderd onder de naam dat ik fotografeer. Willen jullie ook een andere naam, dan moet je naar Pagina's gaan --> je eigen 'blog' aanklikken. En dan kan je de naam veranderen.
In dat zelfde menu'tje kan je kiezen of je een header wilt. Ik heb dat bijv. wel gedaan. Bij jullie staat die uit.