Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovey_ou schreef:Dank jullie voor de tips! Reflectiescherm had ik niet aan gedacht is inderdaad een goede! Denk dat ik maar zoon 5 in 1 nog moet aanschaffen heb nu alleen een 2 in 1 dus dan word de kleur al gauw andersToch maar eens aanschaffen
annoouukie schreef:Lifaya: Moooi! Vooral de geheimzinnige blik!
DJ: Wat een mooie ogen zeg, mooie scherpte vind ik zelf.
Was de bedoeling dat op deze foto duidelijk te zien is dat ze van elkaar houden, gelukt?
[ Afbeelding ]
lovey_ou schreef:Ik heb zelf gister even een 'studio' in elkaar geflanst lees: huis tuin en keuken spullen
Helaas wel een stukje eraf moeten halen omdat me hond er niet recht op stondDeze foto is met 1 flitser genomen heb er later nog 1 bij gezet denk er aan om een externe flitser te kopen voor de andere kant op te lichten is toch wat meer wendbaarder
[ Afbeelding ]
xTitanic schreef:@Loontje: eruug gaaf!de eerste foto vind ik mooier
Vandaag als zieke direct uit mijn bed gesprongen toen ik zag dat het een prachtige zonsondergang ging zijn
met nat haar de vrieskou in
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vind het wel spijtig dat het oog zélf niet scherp is, maar toch vond ik het gaaf dat de haren zo scherp zijn )
Deze is een beetje een probeersel
http://i1213.photobucket.com/albums/cc4 ... 1355269839
natasha1996 schreef:Ik heb vandaag een fotoshoot gehad met mijn topper Tarzan.![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Desty schreef:Ik ga niet op allemaal reageren, maar wil zeggen dat ik ze van iedereen leuk vind!
Ene beter dan de andere natuurlijk, maar dat is ook smaak
[ Afbeelding ]
DJoysDesignz schreef:Desty: Ik ga mee met Ivonka hierboven
Ivonka: Mooie foto en mooi paard, ik blijf wel steeds naar het kettinkje (?) kijken bij het hoofdstel, waarschijnlijk omdat deze erg licht is vergeleken met donker hoofdstel en donkerder mondstuk.
Dit is mijn fotomodel van gisteravond.
[ Afbeelding ]
Ivonka schreef:DJoysDesignz schreef:Desty: Ik ga mee met Ivonka hierboven
Ivonka: Mooie foto en mooi paard, ik blijf wel steeds naar het kettinkje (?) kijken bij het hoofdstel, waarschijnlijk omdat deze erg licht is vergeleken met donker hoofdstel en donkerder mondstuk.
Dit is mijn fotomodel van gisteravond.
[ Afbeelding ]
Het is een voorbrenghalster vandaar het kettinkje
Hond is weer prachtig!
Ivonka schreef:natasha1996 schreef:Ik heb vandaag een fotoshoot gehad met mijn topper Tarzan.![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Slik!![]()
Oh ze zijn niet van jou zoals Joyce al zegt.
Desty schreef:Ik ga niet op allemaal reageren, maar wil zeggen dat ik ze van iedereen leuk vind!
Ene beter dan de andere natuurlijk, maar dat is ook smaak
[ Afbeelding ]
Ivonka schreef:Desty, ik vind de foto iets te verzacht. Van mij had er meer contrast ingemogen. En stoor me een beetje aan de vlekjes op de achtergrond.
Make up vind ik wel gewaagd
1 van mij in de studio...
[ Afbeelding ]