Mossel die 2 doen het niet... en mijn album is enige wat ik heb heb geen zin om site aan te maken voor bokt elke x;)
Wat doet er niet dan??Mijnalbum verkloot alleen maar de kwalitiet van de foto's dus die zou ik echt niet gebruiken
ff uit testen.. Naja bij mijn zeg die je moet lid worden enzo.. anders krijg geen foto's mijnalbum heb ik heeeel toevallig en dag die doet het wel..De afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden. (http://tinypic.com/view.php?pic=bg8ae0&s=6) krijg elke x die dingen of this te groot ..:S
Ik zal er eens op letten of ik meer reacties krijg op andere foto's van mij...zou best kunnen dat het aan mijn camera ligt hoor...of iets wat ik doe.
Bellatrix schreef:Ik zie het...maar daar heb ik niets aan veranders. Gaat weer lekker hier. Ik weet niet waarmee je nabewerkt, maar probeer eens 'gusiaans vervagen' en dan verscherpen, mag ik je foto even lenen om te laten zien wat ik bedoel?
Ik zag weer erg mooie foto's voorbij komen!Kwam vandaag eindelijk mijn pakketje met de macroringen, was ik niet thuis dus morgen bieden ze het nog een keer aan, maar dan ben ik werken! Jammer, had graag willen oefenen vanmiddag op mijn vrije dag!