Foto van vanmiddag (:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fiffill schreef:Ik denk dat als hij iets lichter is (vooral de vlinder), hij net wat meer "knalt". Dat de vlinder er nog iets meer uit gaat springen, dat bedoel ik. Wan op zich is die donkere achtergrond dan juist wel mooi, als je vlinder dan iets lichter is (wat je ook met nabewerking kunt doen) of iets feller dan springt hij er niet wat meer uit.
Kan zijn dat hij wel scherp is hoor, is tenslotte lastig te zien op zo'n klein formaat!
Die vlinders zijn gaaf zegprachtige kleuren en mooie DoF!

, tweede vond ik eng 

Is het enige wat ik uit kan brengen!

Erg leuk om te horen!
Word er helemaal vrolijk van, heerlijke kleurtjes
!magda_90 schreef:xNavatu, Wauw wat een prachtige macro foto! Heb je dit uit de hand gedaan of met een statief? Dat zit ik mij al een tijd af te vragen met dit soort foto's namelijk.
Uit de hand, heb nooit zin om mijn statief erbij te pakken, haha. Bailey_4ever schreef:pff ja ik zag de andere prijzen en toen viel die 200 euro ineens wel mee maar dat had ik echt niet verwacht!![]()
Precies Fee, dat is met heel veel dingen zo. *begint gelijk met graafwerk op internet*

Love it!

Sorry dames, bijlees komt zo snel mogelijk hoor!
Nee dat gelukkig niet maar ik ben bezig voor mijn opleiding, tegelijk download de laptop adobe (heb hem om de tuin kunnen leiden voor nog een proefversie), mijn mail doet het weer na een maand niks dus ik wordt overspoeld door vragen etc.
Straks als het rustig is even rustig voor zitten en goed reageren. 
Dat wordt dus een herkansing bij een heldere zonsopgang.