Het viel me vooral op omdat de eerste pony niet echt "fel" van kleur is en daardoor een beetje een schutkleur krijgt

Wat, als je er langer naar kijkt, eigenlijk juist super mooi is!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlinda schreef:Marjoow schreef:Marlinda: Ik snap niet dat jullie dit een prachtplaat vinden. De ogen zijn zó extreem nabewerkt dat het gewoon erg onnatuurlijk lijkt. Nee ik vind dit een enkeltje prullenbak eerlijk gezegd.
Jammer marjo. De aanpassingen in de foto zijn standaard: contrast & helderheid. De ogen komen daarbij extra goed uit door het licht & de daarop volgende contrast/ helderheidsaanpassingen. Heb echt niets raars gedaan zoals kleuren aanpassen ofzo, dan is het niet meer dezelfde kat. Dat jij deze foto in de prullenbak zou gooien.... tsja, dan verschillen we duidelijk van mening lijkt mij
Lipydo schreef:Ojajoh: Mooi paard, mooie vacht. Het lijtk alleen alsof het paard een dikke buik heeft. Ik denk dat de compositie niet helemaal goed gekozen is. Ruimte er boven is te veel. Tweede foto is van een mooie hoek genomen, goed moment en mooi vignet. Kleuren zijn lekker! Het huis stoort mij wel.
Ojajoh: Vind de eerste foto het effect wel geinig, maar het doet me verder niets. Er is te veel ruimte boven en de afgesneden armen storen me. De tweede foto is in mijn ogen iets te druk. Ook valt de jongen van het platform af, de positie vind ik dus niet helemaal lekker.
.