Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Wacht effe... Ontzettend slechte houding? Een paard graast toch van nature bijna de hele dag, daar is toch niks slechts aan?
Indien je puur doelt op "interessante houdingen voor fotografie" ben ik het ook niet helemaal met je eens. Het is mijns inziens meer het standpunt en de uitsnede die dit geen interessante foto maken dan specifiek de houding. Heb meer dan eens mooie foto's - ook closeups van het hoofd - van grazende paarden langs zien komen.
kippie20 schreef:@ laukeB: Ik zal de copyright inderdaad kleiner maken. Dat ziet er dan mooier uit. En dan word je niet naar het logo toegetrokken, zeg maar.
Verder heb ik nog wel een tip. Ik zal je copyright als metatag (dat je foto wel een copyright heeft, maar dat dit niet zichtbaar is) gebruiken.
De foto ziet er goed uit verder. Ik zal misschien wel iets gaan spelen met de kleuren zodat het er meer uitkomt zeg maar!
Keep up the good work!!
LaukeB schreef:kippie20 schreef:@ laukeB: Ik zal de copyright inderdaad kleiner maken. Dat ziet er dan mooier uit. En dan word je niet naar het logo toegetrokken, zeg maar.
Verder heb ik nog wel een tip. Ik zal je copyright als metatag (dat je foto wel een copyright heeft, maar dat dit niet zichtbaar is) gebruiken.
De foto ziet er goed uit verder. Ik zal misschien wel iets gaan spelen met de kleuren zodat het er meer uitkomt zeg maar!
Keep up the good work!!
bedankt voor de tip
maar hoe doe je dat die metatag?
Nouks schreef:In Photoshop Ctrl+Alt+Shift+I, dan opent het dialoogvenster bestandsinformatie en kun je IPTC bijvoegen