Ik kan even niet bewerken want de pc is leeg geweest en het programma staat er nog niet op.Wie voor mij wilt bewerken.(Graag)Mijn profiel staat open!
goeiemorge allemaal !! alluhs goewd ?hier wel !! maar voor wie mag ik vanmiddag bewerekn ??greetz ga nu naar school
Wie wil voor mij bewerken? Hier foto's .My lovely horsesBolero, veulentjeCandy, mijn lovely paardjeMy lovely DoggieNinaIk en Ollie, Ollie mijn grote schat en vriendAlvast bedankt .
Ik meld me aan om te bewerken! Ben nu op school, zelfs daar zit ik op bokt Zodra ik thuis ben ga ik beginnen.
Hahaha GiorGio_Ndme erg grappig Even een vraagje, zou iemand voor mij deze foto(s) willen bewerken??Ja ja ik weet het ik kan het zelf ook Maar ik vind het ook leuk als iemand anders een keer een FB voor me maakt.... Nou alvast bedankt, ik hou het topic even in de gaten!
Voor Amigotjuhh:Ik vind ze zelf wel goed gelukt! Ik vind het halster mooi weggewerkt.(eigendunk)Hier met zwarte achtergrond:zonder zwarte achtergrond:
Ik wil trouwens voor meer mensen storende dingen wegwerken. Ik kan hele halsters wegwerken, dus kom maar op met alle moeilijke dingen.
HaaaJ ik wil graag die foto van het paard Ethel het halster weghebben en een leuke achtergrond En met die 2 meisjes.. dat het 1 bewerking word.. en met een leuke achtergrond en tekst ( » M & M Ntb (Zoiets))Ethelxxx