smeetjoew schreef:Jemig hee. Dit wordt ''iedereen tekent dezelfde paardenfoto''
Maar het is ook gewoon een hele mooie foto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smeetjoew schreef:Jemig hee. Dit wordt ''iedereen tekent dezelfde paardenfoto''
Wan schreef:oke, zou iemand voor mij 1 van deze 2 foto's willen tekenen? Het hoeft echt niet dringend ofzo hoorMaar zou het wel erg leuk vinden dat iemand dit wil natekenen
http://img86.imageshack.us/img86/7241/wanda6nw.png
http://img161.imageshack.us/img161/6698/img02923vj.jpg
ik heb hem ook opgeslagen, als ik veel beter ben ga ik hem ook eens uitproberen. Tegen die tijd pb ik je wel even
o0Bianca0o schreef:smeetjoew schreef:Jemig hee. Dit wordt ''iedereen tekent dezelfde paardenfoto''

Fantine schreef:Gezocht:
Duidelijke hoofd(zij)foto van een [u]Schimmel[/url]
aangezien ik nu zin heb om met pastel te werken

). Met deze foto;

. Het oog is dus ook nog niet helemaal klaar, en er worden (wanneer dit gedroogd is) nog wat details toegevoegd
.
.

Hoe gaat het? Beetje goed met de exame kandidaten.. Kan weinig van me laten horen, ben af en toe in bed een beetje aan het aankliederen, of beetje met pen in de bar oid.. Altijd gezellig

) het liefste met tekenpotlood
en niet inkleuren
o0Bianca0o schreef:smeetjoew schreef:Jemig hee. Dit wordt ''iedereen tekent dezelfde paardenfoto''

] ;
Ier_ schreef:Echt tof; iedereen die mijn foto gaat tekenen.
Ben echt superbenieuwd naar de eindresultaten!
Rijtje nu voor mijn foto[waarschijnlijk dat mensen 'm tekenen/schilderen dus weet het niet van allemaal zeker!] ;
* smeetjoew
* oneilltje79
* babe
* o0Bianca0o
* poema
* _Evelijn_
* Fenn
*Iwan_Fjord
Vind het echt supertof dat jullie 't willen doen! Thnx alvast allemaal!![]()
ik ga hem dan wel niet snel tekenen maar wel ooit
mag je ze gerust na tekenen 
:

Fenn schreef:kan niet meer editten:
mijn computer/printer pakt de foto niet. en die van mijn vriendin ook niet. Ben ik de enige met dit probleem>
(ik heb geen bewerkingsprogramma en geen bewerkingstalent), maar ik ga wel even kijken doormiddel van papiertjes kleuren welke kleuren erbij kunnen, want jij hebt meer ervaring met achtergronden dan ik