Plaudar: Ik vind hem erg mooi, al is hij ietwat uit verhouding. €50,-
Janique: Jouwe heb ik gehad.

Iwan_Fjord: Leuk! Ik denk €5,- voor jou.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Evelijn_ schreef:Misschien leuk als jij ook alle andere tekeningen taxeert Iwan_Fjord.
Plaudar: Ik vind hem erg mooi, al is hij ietwat uit verhouding. €50,-
Janique: Jouwe heb ik gehad.
Iwan_Fjord: Leuk! Ik denk €5,- voor jou.
Ik schrijf zo veel mogelijk steeds bij hoor! En ik doe idd niet alles maar als ik denk iets zinnigs te kunnen zeggen over de prijs plaats ik het ook. Soms kan ik het niet echt bepalen en dan zet ik liever niks neer. _Evelijn_ schreef:Okee. Maar het komt op mij(en op misschien anderen) over alsof je nogal selectief bent. Ik vind het jammer dat je de één wel beoordeelt en de ander niet.
Maar goed, maakt niet uit.

!
.
. Niet dat snelle werken daardoor op enige manier minder zijn hoor, maar ik vind het zeker normaal dat je gewoon tijd nodig kan hebben voor een mooie tekening
.

) .
.
. 
)

_Evelijn_ schreef:Wendy15: Ik zou hier niets voor willen geven, aangezien het compleet overgenomen is en er geen eigen draai aan zit.
Wil alleen graag tips, en de meeste betere tekenaars reageren vaak niet in de 'gewone' topics, maar taxeren hier wel.. En ik hoopte dus eigenlijk op tips over hoe met het materiaal te werken
Ik heb dit plaatje genomen omdat er wel wat kleurovergangen in zitten, maar niet te moeilijk
haha _Evelijn_ schreef:Wendy15: Ik zou hier niets voor willen geven, aangezien het compleet overgenomen is en er geen eigen draai aan zit.
. Ik heb het plaatje niet overgetrokken, maar ook gewoon nagetekent en zelf geverft.
Maar overal kun je van leren he
. 
Stravero schreef:getekend voor mij door Mijntjuh
http://img507.imageshack.us/img507/9599 ... endxd1.jpg
de foto zelf: http://img507.imageshack.us/img507/192/ ... 027ka1.jpg
mijntjuh nogmaals bedanktik vind m geweldig
door het scannen is het wel erg uitgevallen
Mijn supernijntjes zijn dat
(heb de tekening geloof ik nog niet bijgezet in mijn profiel
) Afijn terug tot de orde van de dag... Ik vind dat je Milo echt heel erg goed hebt neergezet (linker konijn), op de 1 of andere manier heb je zijn uitstraling 'gevangen' maar... qua vacht zie ik nog wel puntjes die verbetert kunnen worden. In plaats van inkleuren zou je kunnen proberen om plukjes vacht na te tekenen. Je bent dan wel langer bezig maar meestal is het resultaat er wel naar. Lila vind ik wat minder gelukt, bij haar kloppen de verhoudingen net niet helemaal. Overall vind ik dit een heel leuk plaatje geworden. oeh.. nu het moeilijke deel... tussen 10 en 15
2. De eekhoorn vind ik het best gedaan
ongeveer 7,50 

wat een verschil is dat! Jammer van de vlekken op het papier maar ik vind de manen heel leuk gedaan!
Ik denk zo'n 10
als hij goed lijkt 
10 a 15
voor deze.
+ verzendkosten.
schatten. 2. het lijkt alsof er tussen sper- en neusriem een bult zit, als je dit stukje een tintje donkerder gemaakt had richting onderkant is dit effect weg. Ik vind dat je de neus heel erg mooi gedaan hebt.
5 a 7,50
ik vind hem echt heel goed gelukt, de jas is wat krasserig maar het gezicht
zeker
(als je de jas nog wat netter maakt denk ik zelfs aan rond de 40)
ik denk zo'n 50 
dat was het dan weer...

* janique schreef:Ben het met _Evelijn_ eens, ik hecht hier ook niet echt waarde aan aangezien je de kleurovergangen ook letterlijk kunt overnemen van de echte tekenaar. Overigens absoluut niet aanvallend bedoelt hoor! maar om echt met kleurovergangen te leren werken kun je IMO bijvoorbeeld eens je huisdier proberen! want zo te zien gaan deze diddl plaatjes je ontzettend makkelijk af want het ziet er hartstikke goed uit, maar het is gewoon niet ""eigen"" snappie?
. Ik wilde gewoon snel wat proberen om te kijken of het lukte. Daarbij had ik ook alleen maar erg kleine papiertjes om op te verfen. Nu ben ik met iets anders bezig! Maar nogmaals, dit was de 1e keer proberen met verf kliederen en het is ook niet de bedoeling om het te verkopen!